Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban.

 

 

Haha... Jeg elsker resonementet.

 

Enda bedre info til dere som bruker VPN:

 

"If you do manage to bypass or risk to play muliplayer, just know that you would only be able to play multiplayer on the Asian servers ."

 

Jeg ler hvis det betyr at spillet region låser seg til asia. :!:

 

KILDE

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt.

 

Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P

 

Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også.

 

Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da...

 

Blir uansett masse spilling fremover =)

Lenke til kommentar

Jeg begynte like godt på SP i går, men jeg står fast på et punkt.

Det er når jeg og en til skal krype inn et vindu på baksiden av et bygg. Vel inne på toalettet så kommer en fyr inn døra, og dytter min person over ende. Så står det at jeg skal trykke på 'E' én gang, deretter 'E' flere ganger. Så kommer et rødt musesymbol... hva er det egentlig jeg skal gjøre da? Jeg trykker febrilst på 'E' og museknappene, men ingenting skjer og det ender med at vi dør begge to. Argh!

 

Men MP er helt herlig da :)

Lenke til kommentar

Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt.

 

Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P

 

Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også.

 

Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da...

 

Blir uansett masse spilling fremover =)

Selv liker jeg best urban warfare. Men hadde vært fint med variasjon.

 

Hvor mange baner var det i BC2? Var det ni originalt der også?

 

 

hælle måne som det går! er jo alt på ultra og litt AA i tillegg i 1920x. litt oc'a gtx570 og i5. namm

 

Lurer på om det var lurt av meg å stå stille på GTX 570, og ikke gå høyere. :p Når folk sier de drar det glatt med et 570-kort så blir jeg jo bare sikkrere på min sak.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt.

 

Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P

 

Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også.

 

Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da...

 

Blir uansett masse spilling fremover =)

 

 

Digger at det er myebygg:). Sån det skal være:)

Lenke til kommentar

Hvordan er Destruction syns dere?

 

Da jeg så på noen klipp for en stund siden syns jeg nesten Destruction har gått ned på. Altså det er flere "partikler" som flyr rundt nå, men selve ødelegelsene som skjer syns jeg skjer litt rart. Dere husker i Bad Company 1. Hvis man skjøt på siden av veggen, ble det likevell hull midt på. Er det sånn i BF3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...