Kakeshoma Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kommer det patch i dag tro? Skulle jo være en day 1 patch... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte på gamestop istede for Origin... Neida nei ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban. Haha... Jeg elsker resonementet. Enda bedre info til dere som bruker VPN: "If you do manage to bypass or risk to play muliplayer, just know that you would only be able to play multiplayer on the Asian servers ." Jeg ler hvis det betyr at spillet region låser seg til asia. :!: KILDE Endret 25. oktober 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
frowen Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Altså, zhint0 har selv sagt at det ikke er ulovlig å bruke VPN, og jeg har ihvertfall ikke vært i nærheten av en asiatisk server... Endret 25. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 FLere enn meg som synes ultra var LITT for lett? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er en forskjell på å dra det på Ultra og kjøre det på Ultra, på en måte Altså en ting er å kunne få det spillbart. En annenting er å ha 50-60 fps på 1920x1080 pluss AA. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt. Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også. Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da... Blir uansett masse spilling fremover =) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er en forskjell på å dra det på Ultra og kjøre det på Ultra, på en måte Altså en ting er å kunne få det spillbart. En annenting er å ha 50-60 fps på 1920x1080 pluss AA. Ligger der rundt 50fps, med specsene som under. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Ultra var jo utrolig lett da. Klarte ikke high i 1080p smooth i beta, men nå kjører jeg det smooth med alt maxed, og det ser nydelig ut Er helt klart mye mer å gå på med dagens hardware, så kunne godt kommet en texture pack imo Lenke til kommentar
barrd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 hælle måne som det går! er jo alt på ultra og litt AA i tillegg i 1920x. litt oc'a gtx570 og i5. namm Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg begynte like godt på SP i går, men jeg står fast på et punkt. Det er når jeg og en til skal krype inn et vindu på baksiden av et bygg. Vel inne på toalettet så kommer en fyr inn døra, og dytter min person over ende. Så står det at jeg skal trykke på 'E' én gang, deretter 'E' flere ganger. Så kommer et rødt musesymbol... hva er det egentlig jeg skal gjøre da? Jeg trykker febrilst på 'E' og museknappene, men ingenting skjer og det ender med at vi dør begge to. Argh! Men MP er helt herlig da Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt. Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også. Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da... Blir uansett masse spilling fremover =) Selv liker jeg best urban warfare. Men hadde vært fint med variasjon. Hvor mange baner var det i BC2? Var det ni originalt der også? hælle måne som det går! er jo alt på ultra og litt AA i tillegg i 1920x. litt oc'a gtx570 og i5. namm Lurer på om det var lurt av meg å stå stille på GTX 570, og ikke gå høyere. Når folk sier de drar det glatt med et 570-kort så blir jeg jo bare sikkrere på min sak. Endret 25. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt. Har merket akkurat det samme, og det er utrolig frustrerende når en liker å spille som Recon. Får bare håpe at SV98 funker bedre enn SVD :-P Synes forøvrig at jeg dør utrolig fort og lett av spillere som bruker spesielt M249 og M16 og det på laaang avstand også. Ellers så var jeg litt skuffet over maps'a. For masse indrustri/by-områder (som en annen nevner her), men det er jo min personlige smak da... Blir uansett masse spilling fremover =) Digger at det er myebygg:). Sån det skal være:) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva? Er det noen som spiller det nå? Det kommer jo ut på Torsdag.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha, godt du følger med! 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan er Destruction syns dere? Da jeg så på noen klipp for en stund siden syns jeg nesten Destruction har gått ned på. Altså det er flere "partikler" som flyr rundt nå, men selve ødelegelsene som skjer syns jeg skjer litt rart. Dere husker i Bad Company 1. Hvis man skjøt på siden av veggen, ble det likevell hull midt på. Er det sånn i BF3? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha, godt du følger med! Hvis det var til meg, hvordan kan dere spille det? Jeg har lyst!!! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha, godt du følger med! Lett å "følge med" når det kommer 20-30 nye sider her inne på en dag... :!: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva? Er det noen som spiller det nå? Det kommer jo ut på Torsdag.. Vpn activasion Lenke til kommentar
barrd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 trykket nå på update, men nå er jeg jo stuck her. den "installer", så er den fortsatt klar til å installere etter installen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå