dTd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hmmm, serverne gikk ned for vedlikehold klokken 03:00-03:30 og nå står det bare følgende feilmelding når man forsøker å komme inn på servere: "Something strange happened, please report this issue: ERR_LOGIN_ DISPLAYTOS" TOS står jo for Terms of Service, så det kan vel hende de har stengt ned for oss som lurte oss inn før tiden? Får ihvertfall ikke spilt noe mer samme her Hadde endelig fått unna gjort det jeg skulle idag, og gledet meg til å teste MP... et par timer men neeeida... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Klokka er kvart på, så: "NOTICE Be advised! Servers will be down for maintenance between 01:00-01:30 UTC." Antar de har bomma med en halvtime. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei for da var alle serverne borte i det tidsrommet. Så når de kom tilbake kl 03:30 var den nye feilmeldingen der. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Får bare error something strange happened, err_login_displaytos når jeg prøver å joine MP Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 NOTICE We are aware of the ERR_LOGIN_DISPLAYTOS-error, please be patient while we fix it Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) er vist ikke bare VPN users som får feilen heller, flere folk hvor spillet har blitt released har samme problemet... MAO, så går det ikke ut på at de har "region" check på folk, kan vi håpe Endret 25. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 "We are aware of the ERR_LOGIN_DISPLAYTOS-error, please be patient while we fix it" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Les nøye igjennom om det dukker opp en ny ToS når feilen er fiksa. Tyder jo på at den skal vise en TOS, som kan bety Terms Of Service etc Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban. Just Sayin'. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hvor endrer man passord i origin/battlelog? edit: ea.com Endret 25. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Les nøye igjennom om det dukker opp en ny ToS når feilen er fiksa. Tyder jo på at den skal vise en TOS, som kan bety Terms Of Service etc Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban. Just Sayin'. Vel, jeg har allerede brukt VPN så om det kommer ny TOS nå har ikke jeg brutt den uansett. Endret 25. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 now it works! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 De har kommet ut med en patch visstnok. Høyreklikk på BF3 i Origin og velg "Repair install" evt. "reparer installasjon". Det skal funke etterpå. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Les nøye igjennom om det dukker opp en ny ToS når feilen er fiksa. Tyder jo på at den skal vise en TOS, som kan bety Terms Of Service etc Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban. Just Sayin'. Vel, jeg har allerede brukt VPN så om det kommer ny TOS nå har ikke jeg brutt den uansett. Vet ikke åssen den VPN greia deres funker, men det var bare en tanke i tilfellet det dukka opp en ny TOS plutselig, og folk bruker VPN til whatever. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Du trenger bare å bruke VPN for og hente dekrypteringskoden. Etter det kan du bruke din vanlige IP. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Får fortsatt spilt etter de hadde 30 min maintance Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg har så mye problemer ellers med spillet at det ikke er morsomt. Nesten så det hadde hvert verdt med en refund for det er jo like jævlig som BC2, om ikke værre til tider. Spesielt noen maps tar helt av og folk oneshotter deg på 400meters avstand med engineer våpen, mens et sniperskudd må fyres av tre ganger. Ustabilt. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Enig der, har merka det litt selv. Men koser meg med spillet uansett, og håper på rask bugfix/patching Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban. Haha... Jeg elsker resonementet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå