Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hmmm, serverne gikk ned for vedlikehold klokken 03:00-03:30 og nå står det bare følgende feilmelding når man forsøker å komme inn på servere: "Something strange happened, please report this issue: ERR_LOGIN_ DISPLAYTOS"

 

TOS står jo for Terms of Service, så det kan vel hende de har stengt ned for oss som lurte oss inn før tiden? Får ihvertfall ikke spilt noe mer :thumbdown:

 

samme her :hrm:

Hadde endelig fått unna gjort det jeg skulle idag, og gledet meg til å teste MP... et par timer men neeeida...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les nøye igjennom om det dukker opp en ny ToS når feilen er fiksa. Tyder jo på at den skal vise en TOS, som kan bety Terms Of Service etc :p

 

Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban.

 

 

Just Sayin'.

 

Vel, jeg har allerede brukt VPN så om det kommer ny TOS nå har ikke jeg brutt den uansett.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Les nøye igjennom om det dukker opp en ny ToS når feilen er fiksa. Tyder jo på at den skal vise en TOS, som kan bety Terms Of Service etc :p

 

Plutselig står det noe om VPN, fjernbruk bla bla = ban.

 

 

Just Sayin'.

 

Vel, jeg har allerede brukt VPN så om det kommer ny TOS nå har ikke jeg brutt den uansett.

 

 

Vet ikke åssen den VPN greia deres funker, men det var bare en tanke i tilfellet det dukka opp en ny TOS plutselig, og folk bruker VPN til whatever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...