dan83 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 online gameplay på PS3 syntes grafikken ser ganske brukbar ut, selv om det virker som det er litt for mye kontraster eller litt for lyst? Men er jo godt mulig det har noe med opptaket å gjøre, eller hans tv instillinger! For det jeg nettopp savnet i betan på ps3, var faktisk litt mere kontraster 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Greenmangaming har vel fortsatt LE til ~270 med 10% - koden. - Du får koden på bekreftelses-siden når du har betalt der. [email protected] og HFD5870 gir meg forresten ca 55fps, ned til 46-47 på det laveste på ultra i 1920x1200. - Helt greit Endret 24. oktober 2011 av kjetilkl Lenke til kommentar
gholie Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Detta er sjukt artig, DICE har verkeleg gjort ein god jobb! Like map designet, følelsen av å "vere" der osv. Synd eg må legge meg for jobb i morra =( Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Må også tilføye at jeg er litt små skuffet over kartene, utifra det jeg har sett! Syntes det er for mye industri og slikt! Jeg vill ha store åpene landskap, med kanskje noe små landsbyer spredt rundt! Får satse på at jeg blir positivt overrasket Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Greenmangaming har vel fortsatt LE til ~270 med 10% - koden. - Du får koden på bekreftelses-siden når du har betalt der. [email protected] og HFD5870 gir meg forresten ca 55fps, ned til 46-47 på det laveste på ultra i 1920x1200. - Helt greit Er det da snakk om alt på ultra på multiplayer? Spillet er helt fanastisk. Synd det er en dag i morgen, så man må legge seg tidlig... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ser veldig dugbart ut dette Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Greenmangaming har vel fortsatt LE til ~270 med 10% - koden. - Du får koden på bekreftelses-siden når du har betalt der. [email protected] og HFD5870 gir meg forresten ca 55fps, ned til 46-47 på det laveste på ultra i 1920x1200. - Helt greit Er det da snakk om alt på ultra på multiplayer? Spillet er helt fanastisk. Synd det er en dag i morgen, så man må legge seg tidlig... Det er "Ultra" i spillet, dvs jeg har ikke makset det som standard ultra ikke makser. Edit: Man må fortsatt kjøre ie/etc som admin for å få ping på serverne, utrolig at de ikke har fikset det >.< Endret 24. oktober 2011 av kjetilkl Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Til dere som leker med VPN, Dice liker det ikke... http://mp1st.com/2011/10/24/dice-to-possibly-ban-accounts-using-vpn-to-gain-early-access-to-bf3/ Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Tviler sterkt på at det blir sanksjoner. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Ser veldig dugbart ut dette Jepp, men får bare satse på at ting ikke blir fult så utbrent på mitt tv! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 There seems to be a lot of confusion about why this HD pack is necessary. It's not about the disparity between consoles and PC, and it's not about the DVD disc space on the 360. The hard-drive can be read faster than a DVD or Blu-ray drive can be read, so streaming in larger textures is easier if that data is stored on a hard-drive. The reason the PC version doesn't have an HD pack is because the entire game will be running off the hard-drive. Takk fra Giantbomb, var ikke klar over det selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Til dere som leker med VPN, Dice liker det ikke... http://mp1st.com/201...-access-to-bf3/ Av sikkerhetsmessige grunner anbefaler de det ikke, men det er som sagt helt lovlig. Jeg betaler for en VPN jeg stoler fult og helt på, så jeg er ikke bekymret Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Får håpe vi ikke blir bannet alle sammen. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Trenger ikke å bruke VPN, holder med proxy. Og den brukes kun for å aktivere spillet. Så fjernes den igjen. Kan bytte passord etterpå i tilfelle det ikke sendes kryptert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Som uderzo sier så har vi jo ikke gjort noe ulovlig, og det står visst ikke noe om det vi har gjort i "termsa" til spillet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Uff, må si jeg er skuffet over visse folk i MP. En runde nå døde jeg 10 ganger. 4 av dem var teamkill og resten var spray'n'pray eller RPG. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg bare endret på proxy innstillingene i windows og spille MP nå, dette er vel ikke hva det er snakk om i artikkelen over her vel? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 No Jelly, kjøpte spillet på Origin og hadde mine første runder MP i kveld. Bare en ting å si: AWESOME! Fy pokker DICE har polert siden Betaen. Er så store grafikale endringer at jeg ikke kjente meg igjen i US-basen på Kaspian Border. Og jeg spilte 80-100 runder på Kaspian, burde kunne mappet utenat.. Very very impressive! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) ffffffuuuuuuu du skriver som ei kjerring edit: + at du spiller på konsoll så nei. Ble plutselig ikke jelly Endret 24. oktober 2011 av The_Tom 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå