Ubrilium Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^ Seriøst trist at du greier å spille MW2 fremdeles... Gjelder det oss som har spilt BF2 og? Nei, synes bare MW2 er et grusomt ubalansert, kaotisk, tenåringsspill som rett og slett er noe hakka møkk. BF2 er greit det, men ville ikke foretrukket det i disse dager Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som vet om det er lenge til BF3 kommer på steam eller andre digitale netsider? Har svært lyst på dette spillet men Origin skal jeg ALDRI mer borti etter de fucka opp sw:tor ordren min. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan skifter man navn i origin? Vil forandre spillenavnet mitt, men går jo fanken ikke an! Godt spørsmål! noen som vet? http://www.origin.com/no/change-id Takker for den, godt å få bytte til mitt skikkelige nick! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Sytpeis, du får ikke spilt Bf3 uten Origin. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Kommer ikke på steam. Origin er jo en konkurent til steam. Humrer litt over dere som skulle spare en hundrings og fortsatt ikke fått spillet Sp er ganske kuult, mp er enda kuulere, men opplever noe lagg og gummistrikkeffekt nå. Edit: Der gikk battlelogg ned gitt. Endret 24. oktober 2011 av MiRaCL Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som vet om det er lenge til BF3 kommer på steam eller andre digitale netsider? Har svært lyst på dette spillet men Origin skal jeg ALDRI mer borti etter de fucka opp sw:tor ordren min. Jeg håper det blir snart! Jeg klør i fingra etter BF3 men Origin er uaktuelt. 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 ekstremt moro det var med bf2 da det kom ut og eg omsider klarte å kjøre det på min skrøpelige stasjonære. Blei helt lamslått da jeg kjøpte et creative x-fi kort til an å testet det i spillet. Om oppløsninga var rævva å du ikkje såg noenting, jammen om du hørte når granatene sprengte rundt ørene på deg. ^^ Å nå er vi her med bf3 å steike dæven som det ser og høres ut! Er skremmende å tenke på hvordan et evt neste spill i serien vil se, høres ut og kanskje føles om et par år fram i tid og hvor "gammelt" bf3 må se ut da. huff, mimre mimre Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Kommer ikke på steam. Origin er jo en konkurent til steam. Humrer litt over dere som skulle spare en hundrings og fortsatt ikke fått spillet Sp er ganske kuult, mp er enda kuulere, men opplever noe lagg og gummistrikkeffekt nå. Edit: Der gikk battlelogg ned gitt. jeje spillet ligger da ute i bukta og er cracked, så kan altids kose seg med den først og runne SP før man får spillet på torsdag, og det med god samvittighet mener jeg, som allerede har betalt for spillet. Endret 24. oktober 2011 av MrLG Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Så utrolig heftig.... 2 Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Utifra det jeg har opplevd i betaen, spillet nå og diverse diskusjoner på nettet og youtubevideoer så er det like mange shitkids som lovpriser og tuller rundt i BF3. Er heldigvis av den simple typen som kommer til å nyte to gode, og varierte skytespill den neste måneden ^^ Lenke til kommentar
PunisherNOR Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? ja Lenke til kommentar
frowen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? I did. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Gamersgate.co.uk der får du serial key som du kan løse inn i origin. Koster 309,- på gamersgate så er betydelig billigere der enn origin=) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? Jepp. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? Spaceworld her Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere som allerede spiller det nå, bestilte dere gjennom origin? Spaceworld her samma Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 nei det er ikke det. De regnes som "public network" og det kan være rimelig lett å få fatt i konto opplysninger osv. Derfor er det lurt å copy&paste bruker og passord osv. i stedet for å taste de inn manuelt. Copy & Paste passord?? hehehehe - hva i all verden skulle det hjelpe? - Den "Anden" om at det fungere har jo versert i flere år. -Når du bruker en VPN eller en Proxy så går ALT du sender gjennom forbindelsen, og alt du sender kan leses av de som driver tjenesten. - Det er altså kun opp til om du stoler på de eller ikke. Når det er sagt, så skriver du ikke inn noe brukernavn og passord når du er koblet opp på vpn/proxy. - 1. Logg Inn på Origin, 2. Sett opp proxy/vpn, 3. Trykk play på BF3, 4. Slett vpn/proxy, 5. pr0fit. -Men vi vet jo ikek om Origin sender loginet ditt når du autentiserer releasedate, ville ikke tro det siden du alt er logget inn og Origin klienten sikkert er trusted. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Da har jeg rast gjennom sp'en. Ikke noe å juble for, men nå er det heldigvis mp'en som teller. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Grei SP så langt (kommet til den første flygreia), gleder meg til MP da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå