Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^

Seriøst trist at du greier å spille MW2 fremdeles...

Gjelder det oss som har spilt BF2 og?

Nei, synes bare MW2 er et grusomt ubalansert, kaotisk, tenåringsspill som rett og slett er noe hakka møkk. BF2 er greit det, men ville ikke foretrukket det i disse dager :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke på steam. Origin er jo en konkurent til steam.

Humrer litt over dere som skulle spare en hundrings og fortsatt ikke fått spillet :p

Sp er ganske kuult, mp er enda kuulere, men opplever noe lagg og gummistrikkeffekt nå.

Edit: Der gikk battlelogg ned gitt.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

ekstremt moro det var med bf2 da det kom ut og eg omsider klarte å kjøre det på min skrøpelige stasjonære. Blei helt lamslått da jeg kjøpte et creative x-fi kort til an å testet det i spillet. Om oppløsninga var rævva å du ikkje såg noenting, jammen om du hørte når granatene sprengte rundt ørene på deg. ^^

Å nå er vi her med bf3 å steike dæven som det ser og høres ut!

Er skremmende å tenke på hvordan et evt neste spill i serien vil se, høres ut og kanskje føles :p om et par år fram i tid og hvor "gammelt" bf3 må se ut da.

huff, mimre mimre :innocent:

Lenke til kommentar

Kommer ikke på steam. Origin er jo en konkurent til steam.

Humrer litt over dere som skulle spare en hundrings og fortsatt ikke fått spillet :p

Sp er ganske kuult, mp er enda kuulere, men opplever noe lagg og gummistrikkeffekt nå.

Edit: Der gikk battlelogg ned gitt.

jeje spillet ligger da ute i bukta og er cracked, så kan altids kose seg med den først og runne SP før man får spillet på torsdag, og det med god samvittighet mener jeg, som allerede har betalt for spillet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

nei det er ikke det. De regnes som "public network" og det kan være rimelig lett å få fatt i konto opplysninger osv. Derfor er det lurt å copy&paste bruker og passord osv. i stedet for å taste de inn manuelt.

Copy & Paste passord?? hehehehe - hva i all verden skulle det hjelpe? - Den "Anden" om at det fungere har jo versert i flere år.

-Når du bruker en VPN eller en Proxy så går ALT du sender gjennom forbindelsen, og alt du sender kan leses av de som driver tjenesten. - Det er altså kun opp til om du stoler på de eller ikke.

Når det er sagt, så skriver du ikke inn noe brukernavn og passord når du er koblet opp på vpn/proxy. - 1. Logg Inn på Origin, 2. Sett opp proxy/vpn, 3. Trykk play på BF3, 4. Slett vpn/proxy, 5. pr0fit.

-Men vi vet jo ikek om Origin sender loginet ditt når du autentiserer releasedate, ville ikke tro det siden du alt er logget inn og Origin klienten sikkert er trusted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...