Hyd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Elkjøp pleier ikke sende ut før 2 dager før release så ville ikke vært bekymret nå, helt ubegrunnet bekymring. Står til og med på siden dems. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^ Der lurte du meg nesten Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^ Seriøst trist at du greier å spille MW2 fremdeles... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Shit, falt jeg i ironi på nettet fellen nå? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Okay, sliter virkelig her nå ang. skjermen blir svart og spillet henger seg, kun på BF3 det skjer. Sjekket temp på alt i PCn, varmeste var 79celsius på CPU under spilling. Fjernet støv fra vifter, reinstallerte alt av drivere, prøvde 275.33 drivere på skjermkortet f.eks. Det endte med hele 7 sekunder gametime på SP istedet for 2minutter med nyeste. Noen tips? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Elkjøp pleier ikke sende ut før 2 dager før release så ville ikke vært bekymret nå, helt ubegrunnet bekymring. Står til og med på siden dems. Bekymringen min er at de sender min som servicepakke? Siden jeg hr sporing på min så det vil gå tregere en apost. Ergo jeg får den på fredag:( Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spilte litt MP. Det lagga en del og battlelog er treig og hengete. SP var cutscenes, powpow, quicktime event, powpow og cut scenes så det blei litt kjedelig i lengden. Spiller litt MW2 istede jeg ^^ Seriøst trist at du greier å spille MW2 fremdeles... Gjelder det oss som har spilt BF2 og? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Okay, sliter virkelig her nå ang. skjermen blir svart og spillet henger seg, kun på BF3 det skjer. Sjekket temp på alt i PCn, varmeste var 79celsius på CPU under spilling. Fjernet støv fra vifter, reinstallerte alt av drivere, prøvde 275.33 drivere på skjermkortet f.eks. Det endte med hele 7 sekunder gametime på SP istedet for 2minutter med nyeste. Noen tips? Ja, ta det i hardware og teknisk tråden. Er ikke lenge før mod rydder i denne tråden og legger alt dit anyways:p https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg faller bare av toget og dauer Space og hva mer skal man trykke? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Space x 1000 så kjapt som mulig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 JEG VIL SPILLE NÅ Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan skifter man navn i origin? Vil forandre spillenavnet mitt, men går jo fanken ikke an! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan skifter man navn i origin? Vil forandre spillenavnet mitt, men går jo fanken ikke an! Godt spørsmål! noen som vet? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Har vel vært tatt opp en del ganger i tråden ? Prøv å søk litt. Tror du skal finne det da Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan skifter man navn i origin? Vil forandre spillenavnet mitt, men går jo fanken ikke an! Godt spørsmål! noen som vet? http://www.origin.com/no/change-id Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Mye dårlige maps må jeg si. Helt håpløst å spille inf på enkelte maps. Og det mappet med tunellen, hva i all verden tenkte de på? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Det hadde ikke vært så vanskelig å finne hvis du bare hadde prøvd å google det. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Mye dårlige maps må jeg si. Helt håpløst å spille inf på enkelte maps. Og det mappet med tunellen, hva i all verden tenkte de på? kjekt at Back to Karkand kommer om en stund da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå