Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Wow! Selv på MP lagger ikke ultra. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Så det er med andre ord akkurat som jeg tenkte meg og altfor mange nektet for, nemlig at Beta grafikken er tilnærmet like krevende som retail Praise my psychic powers. Men du spiller med en Core 2 duo? Høres jo litt smått fantastisk ut at du klarer dra Ultra da "lagg" er riktignok veldig subjektivt. Personlig syntes jeg det er fælt med under 40 fps, men 40/50+ gikk veldig bra i BF3 MP. Endret 24. oktober 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fy faen det er ingenting i hele verden som jeg hater mer enn EA og Origin akkurat nå. Pga. origin er så jævla føkked up har jeg greid å lage 6+ accounts i prosessen med å få tak i veteran status på ps3en min. Og nå aner jeg ikke hvilken origin account jeg skal logge på battlelog med for å komme meg inn. HAH! JAdda. Og nå kommer det bare feilmeldinger: Your account is not allowed to log in. Kan noen andre si om de har fått den samme meldinga eller om det bare er EA som har valgt meg ut som mobbeoffer? Kokmmer meg heller ikke inn på battlelog med min ps3 id. Må nokk vente til torsdag Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Bæsj... Jaja, jeg sitter sitter her fast med 8 innleveringer og prøver de kommende dagene uansett. Hvorfor kan ikke spillprodusenter slippe spill på fornuftige tider av året. Endret 24. oktober 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 1.8gb systemminne bruker bf3... Greit å ha mere enn 2gb ram da Takk for den, det ble vist et sett på 2x4gb ram på meg nå. Bruker fort litt ram til diverse annet på maskina så 2x2gb får gå av med pensjon. Brikkene jeg har fra før er vanskelig å oppdrive og ganske stive i pris så ble et helt annet sett. Gawd sitter å ser på stream fra en som spiller, blir bare mer og mer fristet Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 yes but will i get myself banned. thats the question!!! 11 minutes ago in reply to ↑ @Battlefield Battlefield @zerofaith_ If your account is related in suspicious activity, quite possibly. ^CH Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Må man virkelig være på nett for å spille sp delen ? Nei, du kan sette origin offline og fortsatt spille SP. Det er forøvrig en patch ute. Jeg har nå Commo-rose noe jeg ikke hadde i stad Endret 24. oktober 2011 av Raggz1967 1 Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Wow! Selv på MP lagger ikke ultra. Med "lagger ikke", mener du 60 fps stabilt? og hvordan PC specs/resolution spiller du med? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det kommet noen bf3 omtaler enda? selv om det kommer først ut i morgen? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det kommet noen bf3 omtaler enda? selv om det kommer først ut i morgen? http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Wow! Selv på MP lagger ikke ultra. Med "lagger ikke", mener du 60 fps stabilt? og hvordan PC specs/resolution spiller du med? Dette er vist speccsa: Nvidia GeForce 480 GTX 4 GB RAM Intel Core 2 DUo 3.0GHz Windows Vista Home Premium Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Må man virkelig være på nett for å spille sp delen ? Det er forøvrig en patch ute. Jeg har nå Commo-rose noe jeg ikke hadde i stad Finner ikke noe patch jeg :o Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det kommet noen bf3 omtaler enda? selv om det kommer først ut i morgen? Pressfire, ign(elns?) og gametrailers med video omtale er ihvertfall par av de jeg vet om Lenke til kommentar
frowen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Fra battlelog-forumet : Can EA/DICE give us an official statement on the use of VPN's and Proxies used to circumvent the regional release locks? zh1nt0: It isn't illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory. Endret 24. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå fikk jeg ihvertfall forhåndsbestilt BF3 Limited Edition hos GameStop!!! Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Wow! Selv på MP lagger ikke ultra. Med "lagger ikke", mener du 60 fps stabilt? og hvordan PC specs/resolution spiller du med? Dette er vist speccsa: Nvidia GeForce 480 GTX 4 GB RAM Intel Core 2 DUo 3.0GHz Windows Vista Home Premium da er det nok ikke noe 60 fps+ på ultra med AA på max vil jeg tro, om han ikke spiller på en veldig lav resolution... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) På Battlefield 3 i Origin står det fortsatt "Unreleased", så jeg får ikke pre-loade eller noe som helst. For noe svindel. Edit: Ikke kan man få live-support på ea.com heller. Endret 24. oktober 2011 av thklinge Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Dette er ikke hardwaretråden. Hardware og teknisk taes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732 Endret 24. oktober 2011 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 På Battlefield 3 i Origin står det fortsatt "Unreleased", så jeg får ikke pre-loade eller noe som helst. For noe svindel. Edit: Ikke kan man få live-support på ea.com heller. support.ea.com/chat det er live chat Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 På Battlefield 3 i Origin står det fortsatt "Unreleased", så jeg får ikke pre-loade eller noe som helst. For noe svindel. Edit: Ikke kan man få live-support på ea.com heller. support.ea.com/chat det er live chat Prøv den URLen i browseren du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå