awesom-o Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg bruker firefox som standard nettleser, måtte sette proxyen der for at det skulle funke. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ok, folkens. Platinum IP koster penger for å bruke asiatisk server. FlyVpn funker ikke nå. Men denne fant jeg og lastet ned: http://www.quick-hide-ip.com/ Trial versjon funker 7 dager. Du trenger den vare i 30 sekunder Start programmet, trykk Get Proxy ikonet, velg Get proxy fra drop down menyen. Den laster ned en haug med servere. kan ta litt tid. Finn en i asia som er langt nok framme i tid, jeg valgte Indonesia. Marker ditt valg med et venstreklikk, trykk så Hide IP ikonet øverst. Start Origin. Klikk BF3, du får meldingen om datosjekk osv... den jobber litt, og så prøver den launche battlelog - som for tiden kan være treg. Jeg gadde ikke vente på den. Tok deretter og skrudde av proxy i quick hide. Lukket webrowseren, i origin gikk jeg offline. Kan nå spille singleplayer 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er in-game i SP, men ved andre oppdrag henger alt sammen? Musikken stopper, animasjonen av soldatene stanser, men jeg kan fremdeles bevege på hodet. Flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Minner om at vi har ps3 vennetråd og diskusjon:). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374391 Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som vet om Commo-rose er i retail nå, eller blir det patcha senere? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Da er jeg i gang med SP Men først nye drivere. Endret 24. oktober 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) komplett.no har sendt meg et eksemplar til pick up point og jeg regner med at jeg kan hente det i morgen. Endret 24. oktober 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tehran Highway burde vært mørkere, men ellers skuffer den ikke. Mer åpen enn jeg hadde forventet av et urban bane. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har enda ikke fått sendt spillet fra Elkjøp... Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er dette Limited edition versjonen? Hvis ikke, finnes det noen norske butikker/nettbutikker som har LE som jeg kan bestille fra nå? Vil ha fysisk kopi. Ser bla at man kan kjøpe "last ned" versjonen av LE hos Spaceworld men vil ha fysiske kopien. Dra en tur innom Gamestop da vel, der koster det 300kr og du får Back to karkand og Physical warfare pack på kjøpet Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Satte i gang å reparere spillet pga problemet jeg hadde. Da satte Origin i gang med å laste ned 1GB. Håper det løser problemet. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ser mange spiller MP i følge Battlelog. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Dra en tur innom Gamestop da vel, der koster det 300kr og du får Back to karkand og Physical warfare pack på kjøpet Ah, får gjør det! Takker. Hvis x'en her betyr at de har spillet på det stedet, da får jeg det! Men lurer på om de sender det i post eller om jeg må hente i butikk..? Endret 24. oktober 2011 av Lami Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ign har sikkert rett. Det at BF3 har en dårlig SP er ingen overraskelse. Battlefield har alltid handlet om multiplayer. Jeg liker ikke forandringer. Sikkert EA som har tvunget Dice til å lage en campaign, stakkars Dice.. Finnes det et bra fps spill fra kunn EA alene siden MOH Frontline og James Bond Nightfire? Neh.. Liker heller ikke at de lager BF til konsoll, sikkert EA sin feil det og. Det gjør at BF får et konsoll preg på PC. Akkurat som å lage BF til Gameboy og kopiere det rett til PC. Hvis ikke de har gjort store forandringer i PC versjonen. Har ikke prøvd betaen, men BF3 ser utrolig bra ut på trailere lekket både i SP og MP. Jeg bare lagde en konklusjon basert på mine fordommer. Dra en tur innom Gamestop da vel, der koster det 300kr og du får Back to karkand og Physical warfare pack på kjøpet Ah, får gjør det! Takker. Hvis x'en her betyr at de har spillet på det stedet, da får jeg det! Men lurer på om de sender det i post eller om jeg må hente i butikk..? De er utsolgt for Limited Edition. Jeg kjøpte standard idag. Endret 24. oktober 2011 av Zonked223 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Må ut en tur, sees i grunn ikke på SP i kveld, men skal spille SP i kveld Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Spiller du SP, ikke spoil noe i tråden. Bruk isåfall [spoil]-tag 3 Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kort og godt, SATAN for et spill. Er ikke fanboy av noen av franchisene. Har spilt begge, men detta knuser alt jeg har spilt av FPS online så langt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som allerede spiller på konsoll og kan si om hitdetection er forbedret fra beta? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Prøvd og testet at sp virker, nice! Musikken US soldatene spiller bak i vogna i det første oppdraget, dæggærn... Får rene flash backs her. Gikk mye av den musikken i min tid... Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 80 fps ultra SP ååh yeah gtx 580 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå