Vertical^ Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tøff Plants vs Zombies kjegle-hatt! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vil ha tilbake de to minuttene og 25 sekundene den YouTubevideoen stjal fra livet mitt. Jeg venta tålmodig på noe Battlefield-relatert, men bortsett fra plakaten var det ingenting. 4 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vil ha tilbake de to minuttene og 25 sekundene den YouTubevideoen stjal fra livet mitt. Jeg venta tålmodig på noe Battlefield-relatert, men bortsett fra plakaten var det ingenting. Takk for at du sa ifra ;D 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg vil ha tilbake de to minuttene og 25 sekundene den YouTubevideoen stjal fra livet mitt. Jeg venta tålmodig på noe Battlefield-relatert, men bortsett fra plakaten var det ingenting. Takk for at du sa ifra ;D Bare hyggelig. Du ser BF3 i noen få sekunder, men fotografen virka ikke særlig interessert i det. Men det er noen kule hatter der da. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Han på tid 0:16 - 0:18 i videoen liknet på Leonard i forbifarten Endret 12. mars 2011 av chairgame 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Han på tid 0:16 - 0:18 i videoen liknet på Leonard i forbifarten Det tenkte jeg også. :O Det var liksom noe jævlig kjent med han. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hmmmm..... Hvorfor skulle de fått en eksklusiv video tro? Podcasts Slitsom fyr i Bashandslash... Endret 13. mars 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som vet om det blir Commander funksjon i BF3 slik som i BF2, og det er vel mulig å få tak i Strike at Karkand og de andre mapsa fra BF2 uten å bestille limited edition? Gleder meg som et barn til spillet kommer, blir nok en del timer forran pc-skjermen tenker jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Så langt så er det sagt at commander ikke kommer. og map pakken blir visst å kjøpe etter launch for dem som ikke får seg LE. (noe annet hadde vært å skyte seg selv i foten av DICE/EA) Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det blir 0 problem å skaffe seg LE. Stort sett alle spill EA gir ut om dagen så er vanlig utgave LE, så det er slik at hvis du ikke kjøper det rundt launch eller av noen andre (vanskelig med pc spill) så må du kjøpe en slik kode utenom. Det var no ihvertfall slik med BC2, Medal of Honor og diverse andre spill Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skal kjøpe meg nytt skjermkort for å dra dette spillet greit, har fra før av "XFX GeForce GTX 275, 869mb. Vurderer kjøp av denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=619971#tests går vel greit å kjøre BF3 ganske bra? hvis jeg også har 6 GB ram og Intel core i7 prosessor? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ingen som vet hvor "hardt" BF3 blir enda, men tatt i utgangspunkt hvor godt optimalisert BFBC2 var, så ja det skjermkortet er mer enn nok. Og om du har interesse for det, så kan du flashe den om til en fullverdig 6970 om du vil. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvis dere vil ha commanderfunksjon så må dere se her: DICE is running a contest between community sites asking Battlefield fans to tell them what they want in Battlefield 3. The catch is you have to do it in a creative way (a list is not creative). Give them a way they can remember it by. Really passionate about commander mode? Write "Commander Mode" on your hairy chest, take a picture and post it. Got a girlfriend? Use that to your advantage. No nudity though. Maybe something a little more subtle like spelling out "VOIP" in rocks on the beach. Anything you can do that will get the point across and be memorable to the DICE devs. If you really want to go all out you can also do a video. When you are all finished, post it in the comment sections of this news post. DICE is starting a new community challenge asking Battlefield fans to give us your feedback in the most creative way you can think of. We want to know what it is you want in Battlefield 3, whether it is game specific features, weapons, vehicles or anything! We don't just want you to tell us though. Come up with a creative and funny way to get your point across. The three entries that offer the best feedback will be sent a very special present after the release of Battlefield 3! And here is the spin! Community sites, post this on your website and if the winner is picked from the people who submit this in YOUR forums, you and the person who submitted their creative feedback will win some very nice prizes later this year http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164536 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Commander er bare å glemme, dette har zinto sagt flere ganger. MEN: De sier at det kommer andre (nye) team-baserte "tools" i steden for. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Commander er noe jeg egentlig ikke vil ha tilbake. Fungerer fint noen ganger, men ofte ikke. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Mangelen på en comander kommer til å bli et stort savn... En god comander kunne utgjøre forskjellen på vinn og tap(en dyktig en vel å merke)! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ser ikke helt hvordan det skal funke med UAV osv uten commander... Kill streaks kan de bare glemme. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Jeg håper de ikke viderefører UAVen fra BC2 i alle fall. Squadleader kunne fått UAV ala BF2, men som bare distribuerer info til squadmedlemmene! Det koblet med bare spawn på SL hadde tvunget frem litt mer lagspilling! Endret 14. mars 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, var relativt flink som commander på bf2 også Jeg gjorde det en commander skulle gjøre. I forhold til mange, som ikke kan en dritt. Videreføring av commander er jo et must i mine øyne. Er det oppfølgeren til BF2, så skal det være oppfølgeren til BF2. 1 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Commander er noe jeg egentlig ikke vil ha tilbake. Fungerer fint noen ganger, men ofte ikke. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå