CapitalSheep Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 ooo! Jeg har fått sporingsnummer på brevet mitt. http://sporing.posten.no/sporing.html?q=0000000000000000000000000 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Wooohooooo! Kjører BF3 på ultra uten lagg! :DD Hvilken pc har du, og hvor mye fps? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Å herregud... 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Endret 24. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bare sånn for å bekrefte Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Bare sånn for å bekrefte Hvordan? Please? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Var da veldig med grining/klaging og drittsnakking til butikker/personer. Er på grensen til cod kids. uansett, godt å se at folk gleder seg til spillet, jeg får dessverre ikke prøvd spillet denne uka, fikk feil skjermkort av Amentio, så må nok vente en stund til. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Å herregud... JAAAAA Nydelig! At IGN er korrupt inn til beinmargen er ingen nyhet. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Trodde du hadde skjønt det Daxen så liker IGN bare amerikanske utviklere og spill, resten er bare et meh hos dem, det har vi sett med flere anledninger. Og det du posta der er et godt bevis for min teori Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har erfaringer med jævelskapet origin? Jeg skulle prøve å aktivere spillet på en annen konto, men det kom opp at jeg måtte installere det på nytt. Jeg prøved, men muspila starta bare blinke og ingen ting skjedde før det komme opp igjen klartil å installere igjen. Jeg ga faen og gikk tilbake til min konto og men da var det pluttselig ikke installert der igjen og samme driten!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 men for faen. Forbanna pleiehjem hele forbanna tråden, forbanna pleiepasienter. det er det dere er. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Jeg har aldri likt IGN av sånne grunner! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Har du prøvd hele spillet ennå? Nei, da kan du dømme spillet da. Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger. Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 flyvpn funker ikke nå. skjønner alle er ekstatiske over for å spille, men de som har fått det til, kanskje poste hvilken vpn de brukte? Platinum hide gir bare us ip adresse i prøveversjonen. i tillegg installerte den noe dritt på maskina, noe ask.com etter eller annet toolbar. Flyvpn i går funket, og bf 3 sjekken ba meg vente til i dag kl 17. så, vet jeg gjorde ting riktig i går i hvert fall. anyone? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Har du prøvd hele spillet ennå? Nei, da kan du dømme spillet da. Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger. Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem Les nå hva som står i bildet ffs. Du ser jo selv at IGN må faen hakke meg være helt retarda. Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan fikk dere det til med Platinum Hide IP? Bruker trial version. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Har du prøvd hele spillet ennå? Nei, da kan du dømme spillet da. Not sure if serious. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt. Har du prøvd hele spillet ennå? Nei, da kan du dømme spillet da. Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger. Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem Les nå hva som står i bildet ffs. Du ser jo selv at IGN må faen hakke meg være helt retarda. Var det samme anmeldere? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere kan bruke vpn til å komme dere forbi release-check. Så kan dere skru det av å gå tilbake til norsk ip og spille ONLINE. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan fikk dere det til med Platinum Hide IP? Bruker trial version. Jeg lurer på dette også? Det står at bare US IP's er lov med Trial... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå