Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Haha, har dere sett den siste traileren til MW3? Hvor det er en tekst som sier: "The most anticipated game in history" LMAO!! :rofl: Drøyt... De gjør seg så utrolig dumme... Fantastisk dumme ville jeg sagt, er jo ikke mulig å synke dypere og tro at det spillet er noe lunde mere og lengre produsert enn BF3 som faktisk har 3 års produksjons år, og MW3 som bare har 2.. xD :rofl: Pluss at BF3 har oppgradert ALT med grafikk, det er lite som faktisk er likt fra BFBC2. Frostbite 2 er jo en helt annen grafikk motor enn Frostbite 1. Endret 24. oktober 2011 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det trengs ikke vpn når du først har aktivert Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 men faen, jeg ringer papap. jeg skal ha bf3 nåå. jEG DRITER I OM JEG IKKE FÅR FYSISK KOPI Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Bruker dere VPN for Battlelog? Hvilken?' Edit: FUnker for meg! Endret 24. oktober 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 dem bruker jo faen meg ingen vpn. Battlelog er åpent Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 lol, battlefield fans er så jævli usikre på spillet sitt. Får helt lættis av å lese kommentarene på mange av anmeldelsene og cod videoer 3 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nesten så jeg vurderer og kjøpe fra origin bare for å få nedlastet det til torsdag, om det stemmer at gamezone ikke får sendt pakken min før i morgen, så får jeg den ikke før torsdag da det tar 2 dager og få pakker opp hit. Mister verdifull gamingtime :o Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nesten så jeg vurderer og kjøpe fra origin bare for å få nedlastet det til torsdag, om det stemmer at gamezone ikke får sendt pakken min før i morgen, så får jeg den ikke før torsdag da det tar 2 dager og få pakker opp hit. Mister verdifull gamingtime :o haha. Ser den. En på jobben tok fri hele uka bare for BF3.. haha! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 På sporingen min fra ellkjøp/lefdal står det enda ingen sending er mottat kun melding. Men kan vel væ re sendt forde? Og når den ankommer norge såoppdaterer den seg? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det funker fett med VPN! Jeg kan spille online nå. Battlelog er oppe å kjører, og jeg spiller med Norsk-Ip. Brukte kun indonesisk ip til release-check, bytta deretter tilbake til vanlig norsk ip og voilá. Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hmmmmm, har et rart problem... alle knapper og ting virker for meg, uten om det og skyte. har prøvd og assigne FIRE til andre knapper og tastatur.. prøvd flere forskjellige mus, oppdatert G9x software. Men det virker da altså ikke? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvilken VPN bruker dere? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg mener å huske at sendingen fra elkjøp skulle bli sendt den 24. eller 25. Det står heller ingenting på min bestilling. :/ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvilken VPN bruker folk? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Platinum Hide IP. Der får jeg bare trail og usa ip. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 På sporingen min fra ellkjøp/lefdal står det enda ingen sending er mottat kun melding. Men kan vel væ re sendt forde? Og når den ankommer norge såoppdaterer den seg? Sender de det ikke som brev ? Hehe. Men det oppdateres etterhvert. Tar noen timer. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Wooohooooo! Kjører BF3 på ultra uten lagg! :DD 3 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hva er pc-en din bygget av ? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) På sporingen min fra ellkjøp/lefdal står det enda ingen sending er mottat kun melding. Men kan vel væ re sendt forde? Og når den ankommer norge såoppdaterer den seg? Fikk du sporingsnummer eller er det bare 00000000er? Hos meg står det ingenting Begynner å lure om jeg får det til lansering, viss ikke så henter jeg det bare i butikken når de åpner Jeg og lurer på hva pcen til fantomena er bygget av... Når ikke min pc taklet så bra BF3 med masse AA på så må han sin være dobbel så bedre så min Endret 24. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå