Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 HAHAHAHAHHA. Fortell om det funker å unlocke bf3 nå iallefall : ) Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kommer bare til en deaktivert Battlelog... Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har du en link? Ikke at jeg ikke stoler på deg, men kan vel kanskje berolige andre folk Klarer ikkje og finne linken til akkurat det her og nå, men det står i denne posten her også. http://www.enterbf3.com/topic/5050-ebf3-warning-about-the-early-access-vpn-trick/ Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Dette var det som møtte meg. Endret 24. oktober 2011 av OlaHaldor Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kommer bare til en deaktivert Battlelog... Tenker nok det at vi minst må vente til battlelog åpner i morgen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Står jo på Battlelog at de åpner Oct 25 NOTICE COMING SOON Battlelog will open when Battlefield 3 is available in stores. Please come back on October 25, 2011 - Tror ikke det hjelper med VPN da akkurat. Dere får holde ut 24 timer til Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har bestillt fra komplett? Det står ikke limited edition på min bestilling: Står forsatt LE hos meg, men ikke hvis jeg klikker inn på spillet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 HAHAHHAHA. Dere fortjener det. 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tenk hvor sure asiatene må være.. Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 jeg kommer til login i battlog, men får beskjed om og komme tilbake den 25:( Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har bestillt fra komplett? Det står ikke limited edition på min bestilling: Jau: Vare nr: 623207 Battlefield 3: Limited Edition Ser dog ut som komplett har endra "all" info om produktet i stede for å opprette et nytt produkt for vanlig versjon etter som det ser ut til at de har samme vare nr. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere kan jo prøve å åpne battlelog via proxy elns Lenke til kommentar
koots Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har bestillt fra komplett? Det står ikke limited edition på min bestilling: Bestilte i går kveld. Da jeg bestilte var det kun få igjen av LE, ser ikke ut til at det er flere igjen nå. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjør origin i offline modus, så kan dere spille Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gå inn i Origin, trykk tannhjulet og så "koble fra" Lenke til kommentar
(1)Player Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå er det jo faktisk 25. Oktober i Korea, så battlelog burde vært oppe nå. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis jeg kjøper spillet på orgin, vil jeg da kunne spille SP imorgen? Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone? Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg? Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. Mvh Hauk Gamezone.no hæ? hva fan er det du sier mann?!?! Da spør jeg, hvordan i HELVETTE er det mulig at en sendingsBEKREFTELSE blir sendt ut til kunder uten at noe faktisk er sendt?!?! tror du vi er stokk dum! SATAN altså...jeg hater sånne jævla kuksugerbutikker som skal jukse å pisse på kundene ved å late som de sender ut så jævla tidlig! Fan nå ble jeg forbanna! 1 dag meg i ræva! Når man bor langt fan bort i gokkvold går det fan ikke 1-2 dager! Hvorfor fan ellers tror du jeg valgte å bestille bf3 på gamezone?! jo fordi dere har fått mye skryt på at dere sender tidlig, men nå ser jeg jo hvorfor.... Helvette heller, måtte dere blø i hjel hele jævla gamezone Aah som jeg gleder meg til å slippe alle shitkidsa i cod som nerdrager ut av alle proposjoner for den minste lille ting.... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gå inn i Origin, trykk tannhjulet og så "koble fra" Nope doesn't work. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå