Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Bor du i USA? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Bor du i USA? Mtp "Real ip" er et norsk flagg, så tipper jeg Norge Endret 24. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Må bare oppdatere dere her om en veldig stor gladnyhet for oss på Diskusjon.no. Ble kontaktet for litt siden av en mann i tek.no nettverket som kunne ordne oss en god deal hos Multigamer. Vi starter opp med en 32 player server som vi får gratis fra multigamer. Om vi får stor pågang så kjører vi på og oppgraderer til 64 player. Ta en tur over til tråden for oppdatert info. Stor takk til forumbruker CWH og Multigamer. 6 Lenke til kommentar
Fraiche Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Bor du i USA? Nei jeg bor i Drammen. Endret 24. oktober 2011 av Fraiche Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Y-p1lj4Czv8 Ser jo ikke ut som om det er så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Fraiche Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ser jo ikke ut som om det er så veldig vanskelig. Tar deg 2 min. Skulle posta link, men måtte spise. Endret 24. oktober 2011 av Fraiche Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Slettet noen innlegg om piratsnakk, sånt lefler vi ikke med her på forumet. Spørsmål om moderering? Send meg en PM. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis jeg bestiller fra Game.no nå, får jeg den mappacken med maps fra bf2 og de 8 multiplayre skinsa? cdon.com har fortsatt LE og i tillegg 8 skins. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Sitter å vurderer om jeg skal gjøre det også, link til VPN? Er det noen muligheter for at jeg kan bli straffet av EA, DICE, ORIGIN eller noe og de for eks trekker spillet mitt eller banner meg fra Origin? Endret 24. oktober 2011 av Gjest Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hvis jeg bestiller fra Game.no nå, får jeg den mappacken med maps fra bf2 og de 8 multiplayre skinsa? cdon.com har fortsatt LE og i tillegg 8 skins. kassebetjeningen til game fortalte meg at det tilbudet kun gjaldt xbox 360 og der var det også tidsfrist på bestillingen. Endret 24. oktober 2011 av Nomad89 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Sitter å vurderer om jeg skal gjøre det også, link til VPN? Er det noen muligheter for at jeg kan bli straffet av EA, DICE, ORIGIN eller noe og de for eks trekker spillet mitt eller banner meg fra Origin? Nei. EA har kommet med en uttalelse om at de ikkje kommer til og banne de som prøver seg med VPN. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette er jo bare en gylden mulighet for EA å få solgt flere kopier, det er ihvertfall mitt intrykk Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Noen som har bestillt fra komplett? Det står ikke limited edition på min bestilling: Endret 24. oktober 2011 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Det eneste jeg kan tenke meg kan velte VPN-metoden er hvis kopien en har kjøpt er en europeisk versjon. Men det kommer an på om EA/Dice har brydd seg om å ha en slik inndeling. Lenke til kommentar
Henro Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis jeg bestiller fra Game.no nå, får jeg den mappacken med maps fra bf2 og de 8 multiplayre skinsa? cdon.com har fortsatt LE og i tillegg 8 skins. kassebetjeningen til game fortalte meg at det tilbudet kun gjaldt xbox 360 og der var det også tidsfrist på bestillingen. Noen som vet dette? Jeg skal ha det jeg har blitt lovet! Og for dere som har forhåndsbestilt på nettet: Har deres blitt sendt? Bestilte fra CDON for noen timer siden. Kommer jeg til å få det torsdag eller fredag? Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 **ftrmod said: ↑ Control Panel > Internet Options > Connections > Lan Settings > Use a proxy server box 203.232.208.116 port 8080 That shows the correct time for me*** Fikk ikke den første til og virke, men bladde litt i forumet der og fant den her.. og da skifta datoen i BF3 datosjekken til 25 for meg.. så så skal da prøve igjen om 5 min jeg da:) takk for svar btw:) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Sitter å vurderer om jeg skal gjøre det også, link til VPN? Er det noen muligheter for at jeg kan bli straffet av EA, DICE, ORIGIN eller noe og de for eks trekker spillet mitt eller banner meg fra Origin? Nei. EA har kommet med en uttalelse om at de ikkje kommer til og banne de som prøver seg med VPN. Har du en link? Ikke at jeg ikke stoler på deg, men kan vel kanskje berolige andre folk Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå får vi svi pga flere av dere linker til vpn sidene. Trial kontoene har en veldig stor begrensning på antall brukere og er nå maksa ut ........ takk ! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nå får vi svi pga flere av dere linker til vpn sidene. Trial kontoene har en veldig stor begrensning på antall brukere og er nå maksa ut ........ takk ! Finnes vel workaround til det problemet. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Må finne andre vpn klienter med tilgjengelig login isåfall. flyvpn er dødt, websida gikk ned istad også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå