dTd Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Buuhu, fikk loginerror på flyvpn, prøvde å taste inn pw manuelt et par ganger (tilfelle jeg fikk blankspace elno @ c/p) og nå har jeg tydligvis brukt opp antall mulige forsøk pr dag... Noen andre vpn's å anbefale? De skifter passord hvert 20 minutt eller noe. Trykk på free trial knappen så kommer du inn på sia med passord. I did, refresha flere ganger etc... var samme pw på siden hver gang. Så vet ikke hvorfor jeg ikke kom inn, nå får jeg ihvertfall ikke brukt flyvpn da det er maks 3 connections pr dag elns og mine forsøk telte visst som det tre connections :o 1 Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Buuhu, fikk loginerror på flyvpn, prøvde å taste inn pw manuelt et par ganger (tilfelle jeg fikk blankspace elno @ c/p) og nå har jeg tydligvis brukt opp antall mulige forsøk pr dag... Noen andre vpn's å anbefale? De skifter passord hvert 20 minutt eller noe. Trykk på free trial knappen så kommer du inn på sia med passord. I did, refresha flere ganger etc... var samme pw på siden hver gang. Så vet ikke hvorfor jeg ikke kom inn, nå får jeg ihvertfall ikke brukt flyvpn da det er maks 3 connections pr dag elns og mine forsøk telte visst som det tre connections :o prøv http://www.platinumhideip.com/ 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Buuhu, fikk loginerror på flyvpn, prøvde å taste inn pw manuelt et par ganger (tilfelle jeg fikk blankspace elno @ c/p) og nå har jeg tydligvis brukt opp antall mulige forsøk pr dag... Noen andre vpn's å anbefale? De skifter passord hvert 20 minutt eller noe. Trykk på free trial knappen så kommer du inn på sia med passord. I did, refresha flere ganger etc... var samme pw på siden hver gang. Så vet ikke hvorfor jeg ikke kom inn, nå får jeg ihvertfall ikke brukt flyvpn da det er maks 3 connections pr dag elns og mine forsøk telte visst som det tre connections :o prøv http://www.platinumhideip.com/ thx! Men måtte betale for å få lov til å ha en ikke amerikansk ip, som ikke hjelper stort :/ edit: Fungerte like vel (dog med en litt annen versjon enn den fra siden , men skal bare brukes en gang) Endret 24. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
Beltzebub Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei hei, jeg sitter her og lurer på om jeg skal prøve meg på sånn VPN så jeg kan spille i dag.. men har 0 peiling på hva det er og hvordan.. Noen som har noen tips\linker? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 står enkelt forklart her Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei hei, jeg sitter her og lurer på om jeg skal prøve meg på sånn VPN så jeg kan spille i dag.. men har 0 peiling på hva det er og hvordan.. Noen som har noen tips\linker? Det er altfor enkelt bare sjekk guiden, må bla litt ned først. http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Litt treg Ikke lenge igjen nå, 1 time og 5 min, dette blir gøy Endret 24. oktober 2011 av Faddn 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 The multiplayer’s robust, the browser-based launcher works well, but those who don’t play online won’t find much meat in the other modes. Og det er nok til å trekke to poeng under "Presentation"? Kan umulig være noen som kjøper BF3 kun for å spille campaignen på 6 timer Det blir omtrent like søkt som han som trakk FM en god del poeng fordi man ikke kunne spille kampene selv. Spill må anmeldes på egne vilkår. Lenke til kommentar
Fraiche Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Endret 24. oktober 2011 av Fraiche 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du kunne ikke vurdert å komprimere bildet LITT...... 9 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kom til å tenke på at vi valgte vell land når vi mekka konto på Origin om jeg ikke husker feil, kan de på noen måter da få sperret alle som normalt ikke skal ha relase i dag uansett om man bruker VPN? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Pic Så dette Platinum Hide IP ser ut til og fungere også? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone? Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg? Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. Mvh Hauk Gamezone.no hæ? hva fan er det du sier mann?!?! Da spør jeg, hvordan i HELVETTE er det mulig at en sendingsBEKREFTELSE blir sendt ut til kunder uten at noe faktisk er sendt?!?! tror du vi er stokk dum! SATAN altså...jeg hater sånne jævla kuksugerbutikker som skal jukse å pisse på kundene ved å late som de sender ut så jævla tidlig! Fan nå ble jeg forbanna! 1 dag meg i ræva! Når man bor langt fan bort i gokkvold går det fan ikke 1-2 dager! Hvorfor fan ellers tror du jeg valgte å bestille bf3 på gamezone?! jo fordi dere har fått mye skryt på at dere sender tidlig, men nå ser jeg jo hvorfor.... Helvette heller, måtte dere blø i hjel hele jævla gamezone 1 Lenke til kommentar
Fraiche Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du kunne ikke vurdert å komprimere bildet LITT...... bare refresh du. Pic Så dette Platinum Hide IP ser ut til og fungere også? Ja. Lenke til kommentar
Populært innlegg SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone? Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg? Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. Mvh Hauk Gamezone.no hæ? hva fan er det du sier mann?!?! Da spør jeg, hvordan i HELVETTE er det mulig at en sendingsBEKREFTELSE blir sendt ut til kunder uten at noe faktisk er sendt?!?! tror du vi er stokk dum! SATAN altså...jeg hater sånne jævla kuksugerbutikker som skal jukse å pisse på kundene ved å late som de sender ut så jævla tidlig! Fan nå ble jeg forbanna! 1 dag meg i ræva! Når man bor langt fan bort i gokkvold går det fan ikke 1-2 dager! Hvorfor fan ellers tror du jeg valgte å bestille bf3 på gamezone?! jo fordi dere har fått mye skryt på at dere sender tidlig, men nå ser jeg jo hvorfor.... Helvette heller, måtte dere blø i hjel hele jævla gamezone Oppsøk hjelp. 19 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone? Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg? Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. Mvh Hauk Gamezone.no hæ? hva fan er det du sier mann?!?! Da spør jeg, hvordan i HELVETTE er det mulig at en sendingsBEKREFTELSE blir sendt ut til kunder uten at noe faktisk er sendt?!?! tror du vi er stokk dum! SATAN altså...jeg hater sånne jævla kuksugerbutikker som skal jukse å pisse på kundene ved å late som de sender ut så jævla tidlig! Fan nå ble jeg forbanna! 1 dag meg i ræva! Når man bor langt fan bort i gokkvold går det fan ikke 1-2 dager! Hvorfor fan ellers tror du jeg valgte å bestille bf3 på gamezone?! jo fordi dere har fått mye skryt på at dere sender tidlig, men nå ser jeg jo hvorfor.... Helvette heller, måtte dere blø i hjel hele jævla gamezone Made my day. 3 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så det er ingen nettbutikker som har fysiske kopier av limited edition lenger? Kom på at jeg sperra kortet jeg bestile fra GAME.no med, og de reserverer beløpet. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så det er ingen nettbutikker som har fysiske kopier av limited edition lenger? Kom på at jeg sperra kortet jeg bestile fra GAME.no med, og de reserverer beløpet. Løsning: Kjøp spillet digitalt ASAP, også om du som mange andre absolutt må ha den fysiske disken, så kjøper du den når det kommer flere kopier. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis jeg bestiller fra Game.no nå, får jeg den mappacken med maps fra bf2 og de 8 multiplayre skinsa? Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjøpte nettopp BF3 fra GMG for 33.67€ (ca. 260 kroner) med koden GMG10-PERCE-NTOFF. Billigste jeg har sett, i hvert fall. Laster ned fra Origin nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå