Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Da fikk jeg mail om at BF3 var sendt fra Elkjøp Feil. De er ikke sendt. Sjekket sporingen Ingen sending mottat foreløpig, kun melding. Altså forhåndsmeødt. Sendes iløpet av dagen mest sansynlig;). Det sendes fra svergie så kan ta opp til 4 dager Du kan ikke spore A-post, så det der er bare et standardsvar du får når du forsøker å spore. Jeg fikk komett sporingsnr fra elkjøp. Ntakelig pga de dret seg ut på ordra mi tidligere og de måtte endre på den Fikk du sporingsnr så sender de ikke med a-post hvertfall, så da kan det hende du må vente ganske så mye lengre enn vanlig på pakka. Tar 3 dager hos Elkjøp når de sender med A-post etter å ha mottatt sendingsbekreftelse, noen ganger 2. Står bring parcel på mailen jeg fikk. De sa jeg burde ha den inen torsdag. Den sendes nokk ilag med resten håper jeg:p Endret 24. oktober 2011 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Om jeg kjøper nedlasting versionen av BF3 limited edition fra Spaceworld.no, får jeg da bare en kode som jeg aktiverer i origin? Jeg måtte laste det ned fra spaceworld, også aktivere det via origin etterpå. Skal dog sies at koden ikke var tilgjengenlig med en gang preloaden startet, så kan hende det er mulig. Når jeg logget på orign på den andre pcn min kunne jeg bare laste det ned derifra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg bare logget inn på Spaceworld kontoen og hentet ut koden, la den inn på origin og lastet ned derifra. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Når det gjelder highres textures installering så gjelder det kun x360 og den pakken ligger på disk 1. Du får spørsmål om du vil at den skal installeres når du starter spillet. PS3 installerer denne automatisk da denne versjonen leveres med en disk. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sin (PC versjon) sendt fra komplett? eller vet når de sender ut? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 The multiplayer’s robust, the browser-based launcher works well, but those who don’t play online won’t find much meat in the other modes. Og det er nok til å trekke to poeng under "Presentation"? Kan umulig være noen som kjøper BF3 kun for å spille campaignen på 6 timer 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Så dritt, jeg for bare spilt spillet på torsdag. Så må jeg vente til søndag igjen. Jeg som hadde gledet meg så mye Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Reposter dette fra et par sider tilbake: Da har jeg opprettet en ny tråd som omhandler nye battlelog profiler og informasjon om Diskusjon.no spill server for Battlefield 3. Sleng gjerne inn navn så fort som mulig slik at vi får samlet opp folk som har forhåndsbestilt. I tillegg hadde det hvert fint om vi fikk penger til en server så fort som mulig. Om vi får det til innen Torsdag kan vi starte hele Battlefield 3 med en gigantisk Diskusjon.no krig. Noe som hadde hvert ekstremt artig. Stikk over i tråden jeg oppretta og skaff litt mer informasjon der. Om det er noe du lurer på eller har lyst til å legge til, sleng det inn i den tråden. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) HJELP!!!! Jeg trodde Game.no trakk beløpet når jeg bestilte så nå er det kortet jeg bestillte med tomt og fikk akkurat mail om at bestillingen er kansellert!!!!!!!! Men det står at beløpet kan være reservert i en periode av banken!? Hvordan kan penger jeg ikke har være reservert til noe annet!? Jeg er delvis under panikk nå! Det står også at man kan bestille igjen på lanseringsdagen! Jeg prøver å bestille på Gamestop men inne på BF3 kan jeg ikke se "Bestill" noe sted, bare reklame for fohåndsbestilling!! WHAT TO DO?? EDIT: PUUH.. Det ordnet seg! Fikk bestilt på Komplett. Fikk litt panikk igjen for når jeg gikk til kassen på Komplett med firefox slettet orderen seg, men det fungerte heldigvis i Internet Explorer! Greit med litt spenning i hverdagen Men noen som vet om jeg må vente noe lenger nå, og hvorfor ikke Game.no kan trekke et reservert beløp?? Endret 24. oktober 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
audible Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 kjøp på origin? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 The multiplayer’s robust, the browser-based launcher works well, but those who don’t play online won’t find much meat in the other modes. Og det er nok til å trekke to poeng under "Presentation"? Kan umulig være noen som kjøper BF3 kun for å spille campaignen på 6 timer De må jo sammenligne opp mot andre spill i samme sjanger. Og ut fra de anmeldelsene jeg har lest til nå er de fleste skjønt enige om at BF3 SP manglet det siste lille ekstra (total spilletid, i overkant tung scripting samt at man ikke får styre jeten) for å oppnå maks poengsum. Hadde de vurdert MP alene ville det jo mest sansynlig blitt en annen historie siden de rett og slett setter en ny standard for MP FPS-spill. Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dette er ikke det rette stedet å spørre om Cracks. Er en genuin kjøper av selve spillet, vil bare ha SP release i takt med de amerikanske spillerne, jeg ser ikke på dette spørsmålet som noe mer "out of line" en det disse VPN folkene driver med. Noen som har hørt noe om en crack enda? Som da faktisk funker og ikke er fake? Sjekk bare topp hundre på bukta, bf3 torrenten der. Skal vell stå i kommentarene når en crack som funker kommer. Ser så langt veldig dårlig ut på bukta, mye fakes ute å flyter, ser ut som "noen" får det til, men så langt har jeg ikke turt meg ut på de farvann enda. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sin (PC versjon) sendt fra komplett? eller vet når de sender ut? Sendes ut senere i dag eller så fort som mulig, de fikk spillene i dag. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 3 timer igjen til man kan aktivere spillet via koreanske VPN servere. Fantomena, hva heter du på Origin? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 The multiplayer’s robust, the browser-based launcher works well, but those who don’t play online won’t find much meat in the other modes. Og det er nok til å trekke to poeng under "Presentation"? Kan umulig være noen som kjøper BF3 kun for å spille campaignen på 6 timer Nei vel? Det må du jo gjerne tro, men jeg tror du vil bli overrasket over hvor mange som kjøper spill for singleplayer. AtW Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 3 timer igjen til man kan aktivere spillet via koreanske VPN servere. Fantomena, hva heter du på Origin? FantomenaLost. Om det ikke funker, prøv LostFantomena5. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 kjøp på origin? Ja helt seriøst fatter ikke hvorfor folk får sånn panikk ved spillkjøp. Jeg kjøpte på Origin og kan spille det om ca 1 time og 30 minutt. Orker ikke å vente på en leveranse som kanskje kommer til lansering.... no way no how ! Er også veldig billig på origin samt man fikk beta tilgang ! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Buuhu, fikk loginerror på flyvpn, prøvde å taste inn pw manuelt et par ganger (tilfelle jeg fikk blankspace elno @ c/p) og nå har jeg tydligvis brukt opp antall mulige forsøk pr dag... Noen andre vpn's å anbefale? Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Buuhu, fikk loginerror på flyvpn, prøvde å taste inn pw manuelt et par ganger (tilfelle jeg fikk blankspace elno @ c/p) og nå har jeg tydligvis brukt opp antall mulige forsøk pr dag... Noen andre vpn's å anbefale? De skifter passord hvert 20 minutt eller noe. Trykk på free trial knappen så kommer du inn på sia med passord. Endret 24. oktober 2011 av Raggz1967 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 kjøp på origin? Ja helt seriøst fatter ikke hvorfor folk får sånn panikk ved spillkjøp. Jeg kjøpte på Origin og kan spille det om ca 1 time og 30 minutt. Orker ikke å vente på en leveranse som kanskje kommer til lansering.... no way no how ! Er også veldig billig på origin samt man fikk beta tilgang ! Poenget er at mange (meg inkludert) liker å kjøpe et fysisk produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå