Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg opprettet en ny tråd som omhandler nye battlelog profiler og informasjon om Diskusjon.no spill server for Battlefield 3. Sleng gjerne inn navn så fort som mulig slik at vi får samlet opp folk som har forhåndsbestilt. I tillegg hadde det hvert fint om vi fikk penger til en server så fort som mulig. Om vi får det til innen Torsdag kan vi starte hele Battlefield 3 med en gigantisk Diskusjon.no krig. Noe som hadde hvert ekstremt artig. Stikk over i tråden jeg oppretta og skaff litt mer informasjon der. Om det er noe du lurer på eller har lyst til å legge til, sleng det inn i den tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror kun xbox må ha palken. Vi har jo bluetay på ps3

Ja, det jeg trodde. Ble litt forvirret (i den andre tråden også), og nå da du skrev: "Hva er greia med at konsoleierne må installere hd texture pakke i ettertid" - og med konsolleierne så trodde jeg du regnet med PS3 OG Xbox 360-spillerne. My bad. :)

Men ja, det kommer nok av at det er for lite plass på DVD-en.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Da fikk jeg mail om at BF3 var sendt fra Elkjøp :D

Feil. De er ikke sendt. Sjekket sporingen

Ingen sending mottat foreløpig, kun melding. Altså forhåndsmeødt. Sendes iløpet av dagen mest sansynlig;). Det sendes fra svergie så kan ta opp til 4 dager

Du kan ikke spore A-post, så det der er bare et standardsvar du får når du forsøker å spore.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen sending mottat foreløpig, kun melding. Altså forhåndsmeødt. Sendes iløpet av dagen mest sansynlig;). Det sendes fra svergie så kan ta opp til 4 dager

Du kan ikke spore A-post, så det der er bare et standardsvar du får når du forsøker å spore.

Jeg fikk komett sporingsnr fra elkjøp. Ntakelig pga de dret seg ut på ordra mi tidligere og de måtte endre på den

Lenke til kommentar

Jeg fikk komett sporingsnr fra elkjøp. Ntakelig pga de dret seg ut på ordra mi tidligere og de måtte endre på den

Fikk du sporingsnr så sender de ikke med a-post hvertfall, så da kan det hende du må vente ganske så mye lengre enn vanlig på pakka. Tar 3 dager hos Elkjøp når de sender med A-post etter å ha mottatt sendingsbekreftelse, noen ganger 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...