olavgb Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hehe Men ikke på nettsidene deres? Jeg skal på skolen den 27. Så er redd for at det er utsolgt innen jeg er ferdig der, men vet jo ikke Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Legger vel ikke til at én utgave blir borte?! Neida, alle skal få Hehe Men ikke på nettsidene deres? Jeg skal på skolen den 27. Så er redd for at det er utsolgt innen jeg er ferdig der, men vet jo ikke Mvh Olav B, G Har du ikke matfri eller noe slikt. Stikk innom da Endret 24. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Komplett Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Har du ikke matfri eller noe slikt. Stikk innom da Nei, er ferdig kl 12 Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Rekner med at Gamestop har nok LE inne til oss som har forhåndsestilt der.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Da tror jeg ikke du trenger å bekymre deg om at det er utsolgt. De fleste andre jobber til klokka 4, samt de som går på skole er som regel ferdig i 2-3 tiden. Rekner med at Gamestop har nok LE inne til oss som har forhåndsestilt der.. Håper det. Første gangen jeg har forhåndsbestilt. Gjorde det hos Gamestop grunnet konkurransedyktig pris, pluss ekstra innhold. Endret 24. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hmm, ok, da vil jeg nok avbestille den ordren, og heller bestille fra elkjøp eller spaceworld. Om jeg bestiller fra elkjøp nå så er jeg fortsatt sikret å få til releasedagen på samme måte som om jeg bestilte for en mnd siden? De har ikke skrevet noe om at de er "overbooked" på nettsidene sine, så da er det trygt? Hvis ikke kjøper jeg og laster ned fra spaceworld. Men liker egentlig å ha fysisk kopi best Mvh Olav B, G EDIT: Selger de ikke LE lenger på elkøp?? Da blir det nok spaceworld.. Elkjøp og lefdal er tomme. Ee sender og fra svergie. De sender i dag til meg Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 3 timer igjen til man kan aktivere spillet via koreanske VPN servere. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fra Gamereactors anmeldelse: "Battlefield 3 er tidenes beste krigssimulator." BF3 er da ingen simulator. Han har tydeligvis ikke hørt om ARMA serien.. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Fra Gamereactors anmeldelse: "Battlefield 3 er tidenes beste krigssimulator." BF3 er da ingen simulator. Han har tydeligvis ikke hørt om ARMA serien.. Det er vel neppe en simulator, selv om dog grafikken gjør spillet ganske realistisk Men nå er jo Gamereactor den minst pålitelig siden man finner også, nesten en skuffelse at BF3 ikke får en 10er, etter alle de 9erne og 10erne de hiver ut i hytt og pine. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone? Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg? Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. Mvh Hauk Gamezone.no Bra du holder oss oppdatert, kan du også si ifra når dere har fått det inn og sendt spillet? Håper virkelig det ikke blir forsinket til onsdag eller noe :/ Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Vet ikke om denne allerede er postet, så her: http://www.gametrailers.com/video/pc-review-battlefield-3/722936 PC-anmeldelsen av Battlefield 3 fra GameTrailers.com Endret 24. oktober 2011 av Smål Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Elkjøp og lefdal er tomme. Ee sender og fra svergie. De sender i dag til meg Ok, da var det heller kjøpt fra Spaceworld til 348. Laster ned 4,7Mbit/s ATM! Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Da er 32-slot server fra gameservers.com kjøpt! Server for oss på Diskusjon? Da må det isåfall bli 64slots! Hehe, vell serveren er først og fremst for kompiser, og til å prøve å starte en clan etterhvert, bare ta kontakt om noen vil spille med oss Men en server til oss på diskusjon.no er ikke vanskelig å få til så lenge folk er med på å betale Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Da fikk jeg mail om at BF3 var sendt fra Elkjøp Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 2 timer og 30 min til jeg kan aktivere via VPN. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 "if you're out of internet, you're out of luck" - herlig... :S Ganske syk avslutning på den anmeldelsen. Har et spm angående texture packen det ble skrevet en artikkel om for konsoll. Var det slik at på ps3 blir den installert automatisk med spillet men hos xbox måtte man installere den manuellt? Lenke til kommentar
Populært innlegg Nerowulf Skrevet 24. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 2 timer og 30 min til jeg kan aktivere via VPN. Du trenger ikke å spamme tråden med slike unødvendige oppdateringer hver halv-time. 10 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Da fikk jeg mail om at BF3 var sendt fra Elkjøp Feil. De er ikke sendt. Sjekket sporingen Ingen sending mottat foreløpig, kun melding. Altså forhåndsmeødt. Sendes iløpet av dagen mest sansynlig;). Det sendes fra svergie så kan ta opp til 4 dager Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Her er PC-anmeldelse fra IGN.com også: http://pc.ign.com/articles/121/1210387p1.html Video-anmeldelse midt i artikkelen. Endret 24. oktober 2011 av Smål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå