MrLee Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 eller i 1 minutt hvis de tar med atombomber Dette er ikke COD heller da De kunne hatt med nuke, men du ble permbanna fra alle serverene om du brukte den Forøvrig, om du vil ha deltaker i stor krig følelsen, så er ARMAII tingen for deg. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 4 dager til episode 2....... 2 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gleder meg! Håper på mer destruction, rpg på vegger for eksempel. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Enig, få se ting bli sprengt! Lenke til kommentar
siindre Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Forøvrig er det vel PAX denne helgen (?) DICE har hvertfall annonsert at de skal vise demoen offentlig for første gang. Altså den som de til nå kun har vist skjult for pressen og på GDC, som det også har lekket bilder av på Youtube. Gleder meg til det, selv om de sikkert ikke er så mye som vi ikke har alt sett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 This weekend at PAX East in Boston, we ’ll beshowing the first public demo of Battlefield 3 , and it will be exclusive to members of the Gun Club. Litt selvmotsigende? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) **link til opphavsbeskyttet materiale fjernet av moderator** Kristian Moderator Endret 12. mars 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Den ligger på utub Gubbe... Lenke til kommentar
siindre Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 This weekend at PAX East in Boston, we ’ll beshowing the first public demo of Battlefield 3 , and it will be exclusive to members of the Gun Club. Litt selvmotsigende? Ja hehe, lo godt av den når jeg så den. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Fytti katta! Ødeleggelser ser hakket oppgradert ut fra BFBC2 ;D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Men igjen, jeg tipper at ødeleggelse på lik linje med den blokka som faller ned, ikke kommer til å være med i MP. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Men igjen, jeg tipper at ødeleggelse på lik linje med den blokka som faller ned, ikke kommer til å være med i MP. Vel, hva skal skje med alle de høye bygningene i MP banene da? (det blir jo storby-baner) De har jo selv skrytt av at ALT skal være ødelegbart i BF3.. Endret 12. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Ikke vet jeg, men jeg tipper at de har overdrevet og at enkelte bygninger, som før, ikke kommer til å være totalt ødeleggbare av "gameplayhensyn". Merk, jeg HÅPER at alt blir som lovet, men skeptikeren og realisten i meg sier motsatt Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Ikke vet jeg, men jeg tipper at de har overdrevet og at enkelte bygninger, som før, ikke kommer til å være totalt ødeleggbare av "gameplayhensyn". Merk, jeg HÅPER at alt blir som lovet, men skeptikeren og realisten i meg sier motsatt Kanskje. Om alle bygningene skal være ødeleggbare må de i alle fall ikke kunne bli så lett fullstendig ødelagt av f. eks 40mm som i BC2.. De bør tåle LITT. Sikkert fornuftig Endret 12. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Tviler på at ALT vil være mulig å fjerne.. f. eks ruiner etter hus? Mener jeg har lest at ikke alt skal være mulig å fjerne... mener også å ha lest at det mange av animasjonene vil være med i MP Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Håper man kan fjerne noen av restene som ligger på bakken også. Er så teit når man ikke kan skyte bort en liten mur bit som ligger i veien når man skal krabbe gjennom en ruin. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Det her blir HELT RÅTT! 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Gleder meg til vi får se PAX demoen. Regner med at den blir enten gitt ut eller lekket. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=IzVSzioEVNo Endret 12. mars 2011 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå