Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. hadde blitt forundret og blir forundret om dere får spille det kl 17 idag. ^^ men så har ikkje eg så mye peiling på VPN og hva det nå måtte være heller. :p

 

Normalt går internett trafikken din direkte ut på nettet fra din IP-adresse, og det ser ut for Internettet som at trafikken kommer fra Norge.

Med VPN (Virtual Private Network) rutes trafikken fra din IP-adresse og gjennom en server (I Korea i dette tilfellet) og det ser ut som om trafikken kommer fra Korea, og dermed som at PCen din står i Korea.

 

Siden release for Korea er 00:00 25. Oktober, kan vi i Norge, som ligger etter Korea i tidssoner, aktivere 17:00 24. Oktober, som tilsvarer 00:00 25. Oktober i Korea.

Det som er spørsmålet er jo om Battlelog vil funke, men det tror jeg den vil.

 

Takker så mye for forklaringen! :-)

 

Trudde jeg hadde fri torsdag og fredag men neida, har visst jobb fra tidlig på morgenen til sent på ettermiddagen. fun.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg også e-post fra elkjøp om at spillet var sendt. Fine greier. Dumt jeg skal jobbe nattevakt i helga!

 

 

Jeg har ikke fått mail fra elkjop :(

 

Dumt jeg skal jobbe nattevakt i helga!

 

Da kan du jo spille om dagen da ? :)

 

Hvor mye koster en 64- slots server ?

Har kikket litt rundt. Hos multigamer koster det 6-700 i måneden og hos multiplay +-500 kroner. Billig er det ikke, men om vi blir 20 personer om det så blir det ikke mer enn 25kr per person

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...