Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes folkens, vi ble nok blendet av vår egen naivitet samt andre folks påstander.

 

Er over hodet ikke flau for at jeg gikk fem på denne VPN greia, men gjorde meg ingenting å sitte oppe til 3 og sjekke. I beste fall hadde det jo fungert.

 

Og jeg begynte å tenke på det etterpå at "søren, den tidssone-greia, såklart funker det ikke før om 12 timer, for den er -12 timer i forhold til der jeg er....."

 

Folkens. Vi er blitt lurt. :cool:

 

 

MEN vi kan glede oss over, og håpe på at det fungerer kl 17! :w00t:

 

 

Fyker avgårde til jobb og tar et par møter som avtalt, så tar jeg nok tidlig dag og løper hjem for å pese over skjermen og håpe jeg i det minste kan spille litt SP i dag. Har ikke tid før til neste tirsdag igjen.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Har ikke Origin en hoved-server i USA da? Greit nok det att de har ulike downloadservere rundt i verden, men mente att den store hoved-serveren som dette går gjennom står i USA.

 

 

Å hente ned en nøkkel burde ikke rkeve så mye per person, og hvorfor setter de ikke bare opp noe i europa, feks bruker en av spillserverene til det i starten?

 

AtW

Lenke til kommentar

Har ikke Origin en hoved-server i USA da? Greit nok det att de har ulike downloadservere rundt i verden, men mente att den store hoved-serveren som dette går gjennom står i USA.

 

Å hente ned en nøkkel burde ikke rkeve så mye per person, og hvorfor setter de ikke bare opp noe i europa, feks bruker en av spillserverene til det i starten?

 

AtW

Nei ikke veit jeg om de faktisk har det eller hvorfor de evt ikke har det. Husk att man kan ikke bare stikke innom og hente nøkkelen, man må vertifiseres og kobles opp mot ulike databaser der infromasjonen er lagret.

Lenke til kommentar

Yes folkens, vi ble nok blendet av vår egen naivitet samt andre folks påstander.

 

Er over hodet ikke flau for at jeg gikk fem på denne VPN greia, men gjorde meg ingenting å sitte oppe til 3 og sjekke. I beste fall hadde det jo fungert.

 

Og jeg begynte å tenke på det etterpå at "søren, den tidssone-greia, såklart funker det ikke før om 12 timer, for den er -12 timer i forhold til der jeg er....."

 

Folkens. Vi er blitt lurt. :cool:

 

 

MEN vi kan glede oss over, og håpe på at det fungerer kl 17! :w00t:

 

 

Fyker avgårde til jobb og tar et par møter som avtalt, så tar jeg nok tidlig dag og løper hjem for å pese over skjermen og håpe jeg i det minste kan spille litt SP i dag. Har ikke tid før til neste tirsdag igjen.

 

? Det funker det. Må bare vente til 17:00 norsk tid idag. Aldri vært 03:00 inatt, det må ha vært en annen tidssone, ikke norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...