Karmany. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er vel for å avlaste serverene litt, de deler massen i to og slipper ikke alle inn på en gang. Og USA er USA, selvsagt får de bortskjemte tullingene det først.. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gamereactor anmeldelse 1UP anmeldelse Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Blir vel samme stresset som det fleste sliter med at servere blir overbelastet fordi de ikke har satt opp nok servere også videre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er vel for å avlaste serverene litt, de deler massen i to og slipper ikke alle inn på en gang. Og USA er USA, selvsagt får de bortskjemte tullingene det først.. Jeg kan ikke helt se hvordan det er avlastende i særlig grad? De har vel egne EU-servere? AtW Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 IGN review : http://pc.ign.com/articles/121/1210387p1.html Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flott å lese at min mening om bf3 singelplayer er ganske så spot on med omtalene det får Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke Origin en hoved-server i USA da? Greit nok det att de har ulike downloadservere rundt i verden, men mente att den store hoved-serveren som dette går gjennom står i USA. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Muligheten til å laste ned har jo pågodt i mange dager allerede. Og gaming-serverne er jo mer lokalisert. (USA-servere i USA, Europa-servere i Europa). Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Selvsagt, men jeg snakker om hovedserveren der man får dekrypteringsnøkkelen.. spillservere er jo selvsagt over hele verden, med det hjelper ikke deg da du skal aktivere spillet. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Yes folkens, vi ble nok blendet av vår egen naivitet samt andre folks påstander. Er over hodet ikke flau for at jeg gikk fem på denne VPN greia, men gjorde meg ingenting å sitte oppe til 3 og sjekke. I beste fall hadde det jo fungert. Og jeg begynte å tenke på det etterpå at "søren, den tidssone-greia, såklart funker det ikke før om 12 timer, for den er -12 timer i forhold til der jeg er....." Folkens. Vi er blitt lurt. MEN vi kan glede oss over, og håpe på at det fungerer kl 17! Fyker avgårde til jobb og tar et par møter som avtalt, så tar jeg nok tidlig dag og løper hjem for å pese over skjermen og håpe jeg i det minste kan spille litt SP i dag. Har ikke tid før til neste tirsdag igjen. Endret 24. oktober 2011 av OlaHaldor Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke Origin en hoved-server i USA da? Greit nok det att de har ulike downloadservere rundt i verden, men mente att den store hoved-serveren som dette går gjennom står i USA. Å hente ned en nøkkel burde ikke rkeve så mye per person, og hvorfor setter de ikke bare opp noe i europa, feks bruker en av spillserverene til det i starten? AtW Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fekk nettopp mail frå elkjøp om at dei sender ut i dag. Litt kjipt at eg skal bruke denne veka til å flytte. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Første norske anmeldelse: http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/4142/battlefield-3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ikke Origin en hoved-server i USA da? Greit nok det att de har ulike downloadservere rundt i verden, men mente att den store hoved-serveren som dette går gjennom står i USA. Å hente ned en nøkkel burde ikke rkeve så mye per person, og hvorfor setter de ikke bare opp noe i europa, feks bruker en av spillserverene til det i starten? AtW Nei ikke veit jeg om de faktisk har det eller hvorfor de evt ikke har det. Husk att man kan ikke bare stikke innom og hente nøkkelen, man må vertifiseres og kobles opp mot ulike databaser der infromasjonen er lagret. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da er 32-slot server fra gameservers.com kjøpt! Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan vill min PC dra BF3? specs ligger i signatur.. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Yes folkens, vi ble nok blendet av vår egen naivitet samt andre folks påstander. Er over hodet ikke flau for at jeg gikk fem på denne VPN greia, men gjorde meg ingenting å sitte oppe til 3 og sjekke. I beste fall hadde det jo fungert. Og jeg begynte å tenke på det etterpå at "søren, den tidssone-greia, såklart funker det ikke før om 12 timer, for den er -12 timer i forhold til der jeg er....." Folkens. Vi er blitt lurt. MEN vi kan glede oss over, og håpe på at det fungerer kl 17! Fyker avgårde til jobb og tar et par møter som avtalt, så tar jeg nok tidlig dag og løper hjem for å pese over skjermen og håpe jeg i det minste kan spille litt SP i dag. Har ikke tid før til neste tirsdag igjen. ? Det funker det. Må bare vente til 17:00 norsk tid idag. Aldri vært 03:00 inatt, det må ha vært en annen tidssone, ikke norsk. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan vill min PC dra BF3? specs ligger i signatur.. Tipper du vil ligge på medium/high på fleste innstillinger. Altså; du vil dra det helt fint! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Da fikk jeg også e-post fra elkjøp om at spillet var sendt. Fine greier. Dumt jeg skal jobbe nattevakt i helga! Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg stikker å bestiller det på gamestop nå. Jeg skal ødelegge alt det sosiale livet mitt og skolegangen min, slik jeg gjorde med 1943 og BF2. Here i come!! Det er verdt det folkens. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå