Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg blir jo litt interessert i om jeg får unlocka kl 3 i natt, så jeg gir det en sjans. Har ikke noe å gjøre før kl 12 utpå dagen uansett... :whistle:

 

Let us know!

Har lekser å bli ferdig med, mer el mindre frem til kl 3!

Så om bf funker da, så blir det ekstra digg å bli ferdig :D

 

Edit: selvom jeg egentlig tviler litt på at det vil fungere. Da i følge en link som ble postet par poster over her, så er de som får tidligst tilgang "October 25th, 12:01am Korea Standard Time (GMT +9)"

 

Og klokken der er 08.00 24 oktober når klokken blir 3 her. Og det kan vel anntas at ea sin serveside aktivering ikke gir godkjenning før 25 oktober 12:01 am uansett om klokka på pcn din viser noe annet :p

MEN det er lov å håpe :tease:

Endret av dTd
Lenke til kommentar

gi meg en oppdatering på hvordan det går ang. kl 3 i natt. har en søvnløs natt igjen så blir nokk her en stund!

 

personlig gleder jeg meg villt til single playeren og hvilken følelse den greier å videreformidle til spilleren.

 

innen multiplayeren ser eg mest frem til den store fleksibiliteten de ulike klassene og oppgraderingene har å tilby som er noe av det eg ser mest frem til faktisk. Elsker å kunne smi min egen person nøyaktig sånt som eg vil ha an noe som desverre mange spill mangler å tilby.

 

noen andre som har noen spesielle forventninger? :innocent:

Lenke til kommentar

ser ut som at dette kan ta tid, bestilte LE fra spaceworld den 7.oktober, har enda ikke fått noen kode! :(

Og du har sjekket spaceworld profilen din som nevnt tidligere?

Det er der den ikke er :/

 

eg ville sendt en mail til de/ ringt og spurt for sikkerhetsskyld. ikkje at du sitter igjen å venter på en ordre som aldri kommer den 27. Er ikkje første gang spaceworld kunne funnet på noe sånt.

Lenke til kommentar

noen andre som har noen spesielle forventninger? :innocent:

 

SP ser ut som om det kan bli ganske heftige saker ja, og utifra Betaen hadde jeg blitt fornøyd hvis vi bare fikk akkurat det samme som i Betaen med de verste bugsene fikset, men slik som det ser ut blir det nok enda bedre :D

Det jeg håper mest på er bedre fysikk på fly og kjøretøy, spesielt på Tanks. Og HE shells for Tanks.

 

Håper det blir aktivering om 30 min, men har store tvil.

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

noen andre som har noen spesielle forventninger? :innocent:

 

SP ser ut som om det kan bli ganske heftige saker ja, og utifra Betaen hadde jeg blitt fornøyd hvis vi bare fikk akkurat det samme som i Betaen med de verste bugsene fikset, men slik som det ser ut blir det nok enda bedre :D

Det jeg håper mest på er bedre fysikk på fly og kjøretøy, spesielt på Tanks. Og HE shells for Tanks.

 

Håper det blir aktivering om 30 min, men har store tvil.

 

Syntes eg leste noe om HE rounds på en youtube tank video men mulig minnet mitt fusker med meg eller det var i et annet våpen/ kjøretøy. men ja, hadde vært veeeldig hyggelig å hatt det. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...