samco Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Norsken min suger pga årsvis bruk av engelske gamer forum, derfor hopper jeg inn med forkortelser og litt gloser fra uk sine gamer sider spiller er kjøp i trøndelag, har ikke noe mere å si på det, siden det er litt mellom meg og spille butikken bestyrer, får noen spill jeg vill ha tidligere som forza4 som en fast kunde der i mange år bestiller aldri eu spill online bare us titler Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Norsken min suger pga årsvis bruk av engelske gamer forum, derfor hopper jeg inn med forkortelser og litt gloser fra uk sine gamer sider spiller er kjøp i trøndelag, har ikke noe mere å si på det, siden det er litt mellom meg og spille butikken bestyrer, får noen spill jeg vill ha tidligere som forza4 som en fast kunde der i mange år bestiller aldri eu spill online bare us titler HAHAHHAHAHHAHA!!!! Takk 5 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Litt BF3-relatert for a change: karen har lasted opp de første 60 minuttene av SP for de som er interessert. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 My pleasure lad litt mere comunity for online gaming der en i norge desverre .. Grei side dette en av de bedre faktisk i norge fin layout og seperasjon av ulike format mindere krangling refresing egentlig yeh yeh... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 @samco: Du får ta et bilde av coveret som bevis da! Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Gidder ikke uploade nå til photo bucket kansje i morgen etter jobb får se Endret 23. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Minner om at det ikke er tillatt å kommentere folks skrivefeil i tråden, skrive på dialekt eller å bruke overdrevet mange smilyer. I'm watching you 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 My pleasure lad litt mere comunity for online gaming der en i norge desverre .. Grei side dette en av de bedre faktisk i norge fin layout og seperasjon av ulike format mindere krangling refresing egentlig yeh yeh... Comunity for gaming er bra i norge og. På pc og ps3 er det mye bra klaner og grupper. Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen 2 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Herrigud, drit i, det er så sykt ikke sant Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Skulle likt å sjå deg klare å dokumentere den påstanden der. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Finner vel mange alders grupper på begge konsoller .. eldste fyrn jeg har på min liste er 47år og han er ganske så gira på spill.. morro å se eldre gamers fortsatt holder koken tror snittet på en gamer var 37år i følge wikpedia Endret 23. oktober 2011 av samco Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Skulle likt å sjå deg klare å dokumentere den påstanden der. Gå på hvilken som helst machinima video og hør på de folk spiller mot. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Herrigud, drit i, det er så sykt ikke sant Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Skulle likt å sjå deg klare å dokumentere den påstanden der. Kan ikke dokumentere nei men er min generelle oppfatning etter 4 år på 360 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan ikke dokumentere nei men er min generelle oppfatning etter 4 år på 360 Har hatt x360 siden lanseringsdagen og vil få lov til å si at jeg har erfart det motsatte! 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Når kommer spillet faktisk til Norge? 25, 27 eller 28? Hva skjedde med 2dager før andre ved pre-order, gjaldt det kun beta? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan ikke dokumentere nei men er min generelle oppfatning etter 4 år på 360 Har hatt x360 siden lanseringsdagen og vil få lov til å si at jeg har erfart det motsatte! Good for you bro;). Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan si det slik at unger spiller som regel på konsoll, mens de litt eldre kjører PC. 6 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Når kommer spillet faktisk til Norge? 25, 27 eller 28? Hva skjedde med 2dager før andre ved pre-order, gjaldt det kun beta? 27 i norge og 2 dager før var for beta 1 Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen Skulle likt å sjå deg klare å dokumentere den påstanden der. Gå på hvilken som helst machinima video og hør på de folk spiller mot. Vi meiner visst forskjellige ting når vi snakker om dokumentasjon, vi to. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kan si det slik at unger spiller som regel på konsoll, mens de litt eldre kjører PC. Det er helt feil. Jeg spiller med en gruppe på ca 20-27 år gammle menn og vi er uenige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå