Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Norsken min suger pga årsvis bruk av engelske gamer forum, derfor hopper jeg inn med forkortelser og litt gloser fra uk sine gamer sider spiller er kjøp i trøndelag, har ikke noe mere å si på det, siden det er litt mellom meg og spille butikken bestyrer, får noen spill jeg vill ha tidligere som forza4 :yes: som en fast kunde der i mange år bestiller aldri eu spill online bare us titler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norsken min suger pga årsvis bruk av engelske gamer forum, derfor hopper jeg inn med forkortelser og litt gloser fra uk sine gamer sider spiller er kjøp i trøndelag, har ikke noe mere å si på det, siden det er litt mellom meg og spille butikken bestyrer, får noen spill jeg vill ha tidligere som forza4 :yes: som en fast kunde der i mange år bestiller aldri eu spill online bare us titler

 

HAHAHHAHAHHAHA!!!! Takk

  • Liker 5
Lenke til kommentar

My pleasure lad :thumbup: litt mere comunity for online gaming der en i norge desverre .. Grei side dette en av de bedre faktisk i norge fin layout og seperasjon av ulike format mindere krangling refresing egentlig yeh yeh...

Comunity for gaming er bra i norge og. På pc og ps3 er det mye bra klaner og grupper. Vet dog ikke hvordan det er på 360 da mest barn spiller på den konsollen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...