chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis det hadde vært mulig å spille SP uten nett hadde det vel vært en crack ute for lenge siden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Suger at nett er påkrevd. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er vel tilkoblet nett heletiden, så for min del gjør det ingenting. Værre om det var for 10år siden :!: Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 På BC2 hadde du muligheten til å bruke cd eller ha nettilgang for å spille. Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 1000 sider før launch? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 1000 sider før launch? Funny du Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg gjetter 850. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så blir det stille da alle spiller, utenom noen "omg sjukt spill!" etc kommentarer Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 På BC2 hadde du muligheten til å bruke cd eller ha nettilgang for å spille. Eg registrerte det online, og kan spele utan cd og utan nett, samtidig. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kommer emg inn på Origin nå. Var bare Internett feil. Hvis det hadde vært mulig å spille SP uten nett hadde det vel vært en crack ute for lenge siden. Man må jo bruke Origin for å få spillet installert og for å få dekryptert spillet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis det hadde vært mulig å spille SP uten nett hadde det vel vært en crack ute for lenge siden. Javel? HVa får deg til å si det? AtW Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Slutt, dette skal ikke bli noe spam tråd. Alle poster ang. bf3 er av kvalitet så det å prøve å nå x-antall sider på så og så lang tid endrer kvaliteten til denne tråden. Hvorfor drikke øl når du får gratis champagne? 4 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 fordi øl smaker mye bedre 3 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skal teste når ejg står opp i morgen om jeg får aktivert spillet. Står tross alt på 24. oktober 03:00. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jula er ventinga frem til den gode middagen og pakkeåpninga! Samme er det og med og vente på at spillet blir aktivert på offisielt tidspunkt! Makan til utålmodige unger Jeg vet jeg er pirkete nå, men kan ikke dy meg. Jula "ringes inn" klokka 17 på julaften. Julaften er siste kvelden før jula starter. Det er advent som er ventetiden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 360 Install Sizes Revealed and Comfirmed This brings the total of the install on Xbox 360 to 15.5 GB which is actually 4 GB more than the PC version at 11.6 GB. 15 gig... Vet om noen kompiser som må kjøpe ny HDD kun for dette. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis det hadde vært mulig å spille SP uten nett hadde det vel vært en crack ute for lenge siden. Javel? HVa får deg til å si det? AtW Mener bare at det er sikkert lettere å lage crack til en vanlig .exe fil, som kanskje hadde vært alternativet hvis spillet kunne startes utenom Battlelog/Origin. Og da hadde cracken sannsynligvis vært laget allerede for de som laster ned en evt torrent. Sier ikke at jeg har lastet det ned, forhåndsbestilt her i gården. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 På PS3 får man vel plass til alt det der. 25GB singlelayer eller noe sånt ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvis det hadde vært mulig å spille SP uten nett hadde det vel vært en crack ute for lenge siden. Javel? HVa får deg til å si det? AtW Mener bare at det er sikkert lettere å lage crack til en vanlig .exe fil, som kanskje hadde vært alternativet hvis spillet kunne startes utenom Battlelog/Origin. Og da hadde cracken sannsynligvis vært laget allerede for de som laster ned en evt torrent. Sier ikke at jeg har lastet det ned, forhåndsbestilt her i gården. Hele spillet er kryptert med en ganske sikker krypteringskode. Om man ikke får koblet seg til serveren får man ikke koden får å låse den opp. Koden er ikke lagret lokalt hos deg, men bare på serverne til EA. Så skal du få cracka det må du hacke serverne til EA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå