Frode99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke enda nei. Zinto sa det kommer "veldig snart", så er nok sikkert rett om hjørnet Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Jeg har en GTX 580 på en 2 år gammel PC, og den får ikke gjort en dritt. cpu bottlenecker for mye, så jeg har samme FPS med 580 som med 260 i bc2 og trackmania. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvor lenge kan man kjøpe limited edition? har lyst på spillet i Steam, men vil også ha boksen... :/ helt fram til release tror jeg det heter limited edition. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Litt ny Battlefield 3-footage etter 30sek: http://www.g4tv.com/videos/51647/Battlefield-3-First-Look-Preview/?quality=hd 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Liker at det er mere liv her inne, enn i BC2 tråden, og spillet er enda ikke ute. Dette kan ikke gå galt. La oss bare håpe BF3 slår alle salgsrekorder, og viser at det lønner seg å være lojal og lyttende ovenfor tilhengerne . Tipper veldig veldig mange som spilte BF2 vil slenge seg på BF3. Uansett hvor forbannet man til tider ble på BF2. BF2142 var balansemessig og spillmessig ganske mye bedre enn BF2, men mange syntes det var kjipt pga. den urealistiske settingen. Med BF3 er de nødt til å treffe innertier. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Jeg har en GTX 580 på en 2 år gammel PC, og den får ikke gjort en dritt. cpu bottlenecker for mye, så jeg har samme FPS med 580 som med 260 i bc2 og trackmania. Nå er vel meg bekjent ikke trackmania skrevet særlig godt, og urealistisk mye krevende av CPUen, mens BC2 er ganske bra balansert på dette punktet. Til din PC sitt forsvar. Uansett, en 2 år gammel PC trenger ikke å bety at CPUen eller RAMen er dårlig. Det kommer helt ann på HVA du kjøpte for 2 år siden. Selv den beste og nyeste CPUen i dag, er ikke så mye bedre enn hva du kunne få tak på for både to og tre år siden. Er jo en stund siden vi så noen oppgradering i Intel's High-end avdeling, og det var jo i 2008 at vi fikk sokkel 1366, trippel channel memory og i7. Siden den gang så har det ikke skjedd så mye i toppen. Vi fikk jo to sekskjerner, men disse vil jo uansett ikke gi deg bedre ytelse i spill. Den nyeste og 'beste' CPUen til gaming er i7 2600k'en og kan gi deg ca 10 % bedre ytelse i spill enn f. eks Intel i7 965 E http://www.anandtech....43.47.48.49.50 Min gode gammle i7 920 med 'liten' overklokk klarer fint å mate både et og to GTX 580. Endret 9. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tre nye slides er ute, mye bra... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gleeeeeeeder meg til dette spillet ja Battlefield serien er bare best! 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://publications.dice.se/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) [pirke]så vidt jeg vet kommer 30" med 2560*1600 ikke 2560*1440 [/pirke] Det har du så rett i. Jeg trodde vel egentlig de hadde startet å lage 30" i 16:9 format, og ikke "bare" i 16:10, men ser ut som det kun er 27" som har fått 16:9 av de to størrelsene. Endret 10. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Jeg har en GTX 580 på en 2 år gammel PC, og den får ikke gjort en dritt. cpu bottlenecker for mye, så jeg har samme FPS med 580 som med 260 i bc2 og trackmania. Nå er vel meg bekjent ikke trackmania skrevet særlig godt, og urealistisk mye krevende av CPUen, mens BC2 er ganske bra balansert på dette punktet. Til din PC sitt forsvar. Uansett, en 2 år gammel PC trenger ikke å bety at CPUen eller RAMen er dårlig. Det kommer helt ann på HVA du kjøpte for 2 år siden. Selv den beste og nyeste CPUen i dag, er ikke så mye bedre enn hva du kunne få tak på for både to og tre år siden. Er jo en stund siden vi så noen oppgradering i Intel's High-end avdeling, og det var jo i 2008 at vi fikk sokkel 1366, trippel channel memory og i7. Siden den gang så har det ikke skjedd så mye i toppen. Vi fikk jo to sekskjerner, men disse vil jo uansett ikke gi deg bedre ytelse i spill. Den nyeste og 'beste' CPUen til gaming er i7 2600k'en og kan gi deg ca 10 % bedre ytelse i spill enn f. eks Intel i7 965 E http://www.anandtech....43.47.48.49.50 Min gode gammle i7 920 med 'liten' overklokk klarer fint å mate både et og to GTX 580. korrekt hardwaret mitt står i stil med GTX 260 - midt på treet for sen 2008.. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 BF3D: At GDC, DICE have a number of technical presentations concerning their new Frostbite 2 engine, which powers Battlefield 3. One of the presentations, called “DirectX 11 Rendering in Battlefield 3″, goes into detail on the PC version of Battlefiled 3, and the DirectX 11 features it uses, such as Deferred Shading and SRAA antialiasing. What caught our attention was also the talk of 3D support for Battlefield 3, of which one presentation slide was dedicated to, explaining how DICE incorporates 3D into the game. Battlefield 3 will support both Nvidia’s 3D Vision technology, and rival AMD’s HD3D. DICE will use “explicit 3D rendering”, which in essence means each frame is rendered to each eye, while retaining much of the image quality and detail that was in a regular 2D image. 3D on PCs of course requires a modern graphics card and a 3D monitor. There was no mention of 3D support on consoles. http://bf3blog.com/2011/03/battlefield-3-supports-3d/ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 DICE: 256-player Battlefield 3 is possible, but “not fun” Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 sier meg enig i den uttalelsen. 256 spiller blir alt for mange i et BF spill. Plutserlig står det 70stk å venter på heli/fly Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 sier meg enig i den uttalelsen. 256 spiller blir alt for mange i et BF spill. Plutserlig står det 70stk å venter på heli/fly 256 spillere er for mange for tidligere BF-spill. Men i fremtiden kan det jo fint legges til rette for at et BF-spill skal ha så mange spillere. Det spørs jo bare hvordan det gjøres. Tror ikke vi skal sette en absolutt-grense for hvor mange spillere som kan spille sammen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Når vi får hele land som baner i 1:1 størrelse så kan vi ha 100.000 spillere Ta over hele byer osv. og en runde varer da kanskje i flere år. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) eller i 1 minutt hvis de tar med atombomber Endret 11. mars 2011 av jajamensen Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Når vi får hele land som baner i 1:1 størrelse så kan vi ha 100.000 spillere Ta over hele byer osv. og en runde varer da kanskje i flere år. Da tror jeg gameplayet blir som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå