Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Takk for svar :) Anbefaler du å bestille fra Origin fremfor Gamestop? Jeg har en fordom som sier at leveringstiden er lenger fra sider som står på engelsk.

 

For å forhåndsbestille på Gamestop må du gå til butikken å gjøre det. Da betaler du 50kr på forhånd, så betaler du 250 når spillet kommer ut.

 

På Origin betaler du 450kr, altså 150kr mer enn hos Gamestop, og da må du laste det ned, og det er ikke så sykt fett hvis du har shitty internett.

 

EDIT: Noen som vet om det er mulig for de på som har forhåndsbestilt på Gamestop å få spillt tidligere med vpn?

Endret av N1ko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :) Anbefaler du å bestille fra Origin fremfor Gamestop? Jeg har en fordom som sier at leveringstiden er lenger fra sider som står på engelsk.

hva med greenmangaming? http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-limited-edition/ ? jeg fikk keyen med en gang, og det koster 51$, altså i underkant av 290kr. startet opp origin, aktiverte med key og lastet ned bf3.

Lenke til kommentar

100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene.

 

Hvordan kan man være så skråsikker?

Jeg er 95% sikker på at serverkapasiteten vil stå til godkjent. De håndterte drøyt 8 millioner spillere i en uferdig Battlelog og en betautgave av spillet.

Dette kommer til å gå som smurt! :thumbup:

Fordi det ikke er økonomisk lønnsomt å dimmensjonere serverparken for en 2-3 dagers spike som vil roe seg etterhvert. All tidligere erfaring tilsier at serverene kommer til å slite i starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Må nok logge in i battlelog for å spille SP også.

 

Det tror eg ikkje du må. Stod riktig nok Singleplayer som et valg i Battlelog, men det er nok bare en alternativ måte og åpne det på. Tviler på at DICE er så firkantede at du må ha nettilgang for og spille et spill som ikkje trenger nett.

Lenke til kommentar
Må nok logge in i battlelog for å spille SP også.

 

Det tror eg ikkje du må. Stod riktig nok Singleplayer som et valg i Battlelog, men det er nok bare en alternativ måte og åpne det på. Tviler på at DICE er så firkantede at du må ha nettilgang for og spille et spill som ikkje trenger nett.

Tja, flere som begynner med den metoden for å unngå piratkopiering. Feks Starcraft 2 og Diablo 3 har vel sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...