Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte bf3 le til ps3 for 333kr på lefdal men de rotet opp alles bestillinger og det ble vanlig versjon. De sier det er fikset men stoler ikke helt på de. Om de har rotet og gir meg feil får de heller ikke gitt med le versjon pga de er tomme... I værstefall må jeg da kjøpe banene selv og kreve erstatning:p

Evnt sende i retur og dra på butikkene og håpe de har bf inne:p

Endret av Christoffero89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud så enkelte stresser for å lure til seg tidligere tilgang til spillet... Håper dere blir busta, banna og fratatt tilgang til battlelog eller noe sånt :p

Jula er ventinga frem til den gode middagen og pakkeåpninga! Samme er det og med og vente på at spillet blir aktivert på offisielt tidspunkt!

Makan til utålmodige unger :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Kan back to karkan kjøpes i ettertid for de uten le?

Ikke så vidt jeg vet. Men tror alle får Back to karkand gratis rundt juletider om jeg ikke husker feil.

Eg trudde det var Karkand som måtte kjøpast, og physical warfare som blir gratis etter ei stund.

Har forhandsbestilt på komplett no, gler meg :D

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Kan back to karkan kjøpes i ettertid for de uten le?

Ikke så vidt jeg vet. Men tror alle får Back to karkand gratis rundt juletider om jeg ikke husker feil.

Eg trudde det var Karkand som måtte kjøpast, og physical warfare som blir gratis etter ei stund.

Har forhandsbestilt på komplett no, gler meg :D

Ja mulig du har rett. sikkert jeg som roter :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...