Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

det blir en dyr tur vertfall ^^

Håper inderlig at bf3 serverene ikke forfaller etter en stund slik som bf2 sine har gjort. kjipt at mange claner velger å sette opp servere hvor f.eks. biler og fly er satt ut av funksjon og du ikkje har lov engang å bruke granater..

 

bf2 hjelper på ventingen ja men det er søren ikkje lenger det det en gang var med alle disse restriksjonene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker jo da kun nettverksmessig, spillet kjører jo dedikerte servere så det burde ikke bli et så stort problem så fremt man kommer seg inn. Problemet ligger i aktivering og battlelog som går til EAs servere, som de ALLTID klarer å ha for få av

Var akkurat derfor de hadde Alpha og Open Beta :thumbup:

 

går forhåpentligvis bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker jo da kun nettverksmessig, spillet kjører jo dedikerte servere så det burde ikke bli et så stort problem så fremt man kommer seg inn. Problemet ligger i aktivering og battlelog som går til EAs servere, som de ALLTID klarer å ha for få av

Var akkurat derfor de hadde Alpha og Open Beta :thumbup:

 

går forhåpentligvis bra!

100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene.

Lenke til kommentar

100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene.

 

Hvordan kan man være så skråsikker?

Jeg er 95% sikker på at serverkapasiteten vil stå til godkjent. De håndterte drøyt 8 millioner spillere i en uferdig Battlelog og en betautgave av spillet.

Dette kommer til å gå som smurt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...