KakeMonster3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 det blir en dyr tur vertfall ^^ Håper inderlig at bf3 serverene ikke forfaller etter en stund slik som bf2 sine har gjort. kjipt at mange claner velger å sette opp servere hvor f.eks. biler og fly er satt ut av funksjon og du ikkje har lov engang å bruke granater.. bf2 hjelper på ventingen ja men det er søren ikkje lenger det det en gang var med alle disse restriksjonene. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper virkelig at tidssonen og VPN funker. For da er det 2 timer og 20 min til jeg kan aktivere BF3. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tenker jo da kun nettverksmessig, spillet kjører jo dedikerte servere så det burde ikke bli et så stort problem så fremt man kommer seg inn. Problemet ligger i aktivering og battlelog som går til EAs servere, som de ALLTID klarer å ha for få av Var akkurat derfor de hadde Alpha og Open Beta går forhåpentligvis bra! 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper virkelig at tidssonen og VPN funker. For da er det 2 timer og 20 min til jeg kan aktivere BF3. Må ikke ea aktivere spillet hos sin side først??? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper virkelig at tidssonen og VPN funker. For da er det 2 timer og 20 min til jeg kan aktivere BF3. Må ikke ea aktivere spillet hos sin side først??? Tviler. Konsoll folket har jo allerede begynt å spille spillet. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) kan jo godt si ifra om jeg klarer å aktivere spillet om rundt 2 timer. Endret 23. oktober 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Konsollspillet er neppe kryptert og krever naturligvis ikke battlelog. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) kan jo godt si ifra om jeg klarer å aktivere spillet om rundt 2 timer. Hvilken tidsone bruker du i windows? Har vpn men kan ikke aktivere før 24 kl 1700 atså i mårra.... Hva har du jort for og få det i dag? Endret 23. oktober 2011 av Naits_89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg tenker jo da kun nettverksmessig, spillet kjører jo dedikerte servere så det burde ikke bli et så stort problem så fremt man kommer seg inn. Problemet ligger i aktivering og battlelog som går til EAs servere, som de ALLTID klarer å ha for få av Var akkurat derfor de hadde Alpha og Open Beta går forhåpentligvis bra! 100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene. Hvordan kan man være så skråsikker? Jeg er 95% sikker på at serverkapasiteten vil stå til godkjent. De håndterte drøyt 8 millioner spillere i en uferdig Battlelog og en betautgave av spillet. Dette kommer til å gå som smurt! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kan jo godt si ifra om jeg klarer å aktivere spillet om rundt 2 timer. Bare 1 og halv time igjen nå Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper virkelig at tidssonen og VPN funker. For da er det 2 timer og 20 min til jeg kan aktivere BF3. Må ikke ea aktivere spillet hos sin side først??? Tviler. Konsoll folket har jo allerede begynt å spille spillet. Hvordan har de det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sikkert jobbe i En butikk og fått spillet derfra Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sikkert jobbe i En butikk og fått spillet derfra Eller henta det fra bukta. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nye videoer! Kharg Island Rush Tehran Highway Rush Og mye annet BF3 stuff her! http://www.youtube.com/user/PSNFetusPuncher 2 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 wtf.. håper inderlig det var videoer fra konosoll Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 wtf.. håper inderlig det var videoer fra konosoll Det ER videoer fra konsoll, det har lekket på PS3 og 360, mens PC-versjonen har enda ikke blitt cracked, og det ser tvilsomt ut at noen klarer det før release. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kan jo godt si ifra om jeg klarer å aktivere spillet om rundt 2 timer. Bare 1 og halv time igjen nå How did it go? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen, hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt. var ganske vanskelig spill drept hele tiden. ett ord for deg smån. Shitkid 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå