.eXeppI# Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 FLYVPN funka ikke hos meg, fikk en feilmelding State: Preparing VPN... Error: Starting dialing failed Detail: Operasjonen kunne ikke fullføre tjenesten fordi Remote Access Connection Manager ikke kunne starte i tide. Prøv operasjonen på nytt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du får sjekke om tjenesten (Services) "Remote Access Connection Manager" er startet da... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D Betyr det at vi får spillet nå på Mandag i butikkene? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D Betyr det at vi får spillet nå på Mandag i butikkene? Se 2 poster over for et hint Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Mindre enn 24 timer til jeg kan aktivere mitt eksemplar! Endret 23. oktober 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei, de bruker vpservere for å få spille tidligere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Battlefield 4 trailer http://www.youtube.com/watch?v=mV-gnh1En6E 1 Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Zh1nt0 bekreftet at man ikke trenger Internett tilgang for å spille SP via Twitter. Noe som da sikkert betyr at man ikke trenger Battlelog ettersom Battlelog trenger Internett. Om man spiller på PC, så må man innom Battlelog om man skal starte MP, Co-op eller SP. Det kommer også frem i filmklippet under Dette har jeg også lurt på. Hva med de som er på hytta med bærbar f.eks og vil spille SP? Siden battlelog bruker webbrowser så MÅ du vel ha nett? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kul launch trailer. men er det bare meg eller skjøt sniperen dekket til bilen å dermed fikk an til å eksplodere? må testes. Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gruer meg litt til launch, spesielt mtp. battlelog. Kan ikke huske et EA spill som krever nett som har hatt en smooth launch 3 Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D *Bilde Bare fordi timezone blir endret på pcen blir ikke tiden flyet. EA trykker ikke på release før 25. oktober 2011, 00:00 ytc + 9.00 seoul. Med å endre tidssonen kan du ikke framskynne når EA frigjør spillet. Så det blir forsatt 17.00. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kul launch trailer. men er det bare meg eller skjøt sniperen dekket til bilen å dermed fikk an til å eksplodere? må testes. Trur det sto en tønne ved siden av, ett eller annet skjøt han på ikke bilen Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gruer meg litt til launch, spesielt mtp. battlelog. Kan ikke huske et EA spill som krever nett som har hatt en smooth launch Er vel heller få spill som er populære som har hatt en smooth launch da.. Dette gjelder heller ikkje bare EA, ingen av CoD spillene har hatt en smooth launch heller. Da er det godt vi har en singeplayer og falle tilbake på om det skulle være helt grusomt og spille mp. Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Gruer meg litt til launch, spesielt mtp. battlelog. Kan ikke huske et EA spill som krever nett som har hatt en smooth launch Er vel heller få spill som er populære som har hatt en smooth launch da.. Dette gjelder heller ikkje bare EA, ingen av CoD spillene har hatt en smooth launch heller. Da er det godt vi har en singeplayer og falle tilbake på om det skulle være helt grusomt og spille mp. Jeg tenker jo da kun nettverksmessig, spillet kjører jo dedikerte servere så det burde ikke bli et så stort problem så fremt man kommer seg inn. Problemet ligger i aktivering og battlelog som går til EAs servere, som de ALLTID klarer å ha for få av Lenke til kommentar
raexon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D *Bilde Bare fordi timezone blir endret på pcen blir ikke tiden flyet. EA trykker ikke på release før 25. oktober 2011, 00:00 ytc + 9.00 seoul. Med å endre tidssonen kan du ikke framskynne når EA frigjør spillet. Så det blir forsatt 17.00. Spillet er "lansert" i den form av at man har alle filene, det som "mangler" er DRM Key for å dekrypte filene som er på pcen. Denne keyen får man når BF3.exe verifiserer tidspunktet ved å kontaktet EA der den sjekker IP og tidspunket. Vis man da fyller begge kravene så vil man få DRM Keyen. Tviler på at de tilbakeholder keyen da, men kan godt være du har rett. Uansett om det blir kl 03.00 eller 17.00 så er det forsatt ikke lenge igjen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D *Bilde Bare fordi timezone blir endret på pcen blir ikke tiden flyet. EA trykker ikke på release før 25. oktober 2011, 00:00 ytc + 9.00 seoul. Med å endre tidssonen kan du ikke framskynne når EA frigjør spillet. Så det blir forsatt 17.00. Haha Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg bruker tidssonen til Auckland akkurat nå, som viser at klokkeslettet på dataskjermen er 23:50 akkurat nå. Og jeg bruker i tillegg en koreansk VPN som tilsier at jeg kan aktivere BF3 i Origin på Mandag kl. 03:00. Betyr det at jeg kun trenger å vente i rundt 3 timer nå? Så hva skjer om jeg reister til Auckland nå liksom for å aktivere spillet om noen timer og reiser tilbake til Norge? Endret 23. oktober 2011 av fantomena Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da er jeg og Auckland på Mandag. Så om alt funker, kan jeg aktivere BF3 om 3 timer. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg bruker tidssonen til Auckland akkurat nå, som viser at klokkeslettet på dataskjermen er 23:50 akkurat nå. Og jeg bruker i tillegg en koreansk VPN som tilsier at jeg kan aktivere BF3 i Origin på Mandag kl. 03:00. Betyr det at jeg kun trenger å vente i rundt 3 timer nå? Så hva skjer om jeg reister til Auckland nå liksom for å aktivere spillet om noen timer og reiser tilbake til Norge? Spørr Danial Matros om det der, og du kan fly til en annen tidsone og aktivere, og fly hjem igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå