Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fordi du ikke klarer å se folk så er spillet dårlig? Hadde selv ikke noe problemer og endte opp på 1.7 i KD.

har ikke sakt det var dårlig, gleder meg til det kommer,

så eg får prøvd det mer

Et multiplayer-spill som er vanskelig? Da er det jo bare du som er dårlig siden alle er likestilte..

ok

Lenke til kommentar

Det siste året har de stort sett sendt alt til meg 2-3 dager før releasedato (både spill og filmer), slik at jeg har hatt det 1-2 dager før release.

Problemet er med spill som da BF3 som må spilles gjennom Origin, eller Skyrim som må spilles gjennom Steam... Der får man ikke aktivert spillet før klientene godtar det :/

Elkjøp har i alle fall trukket kortet mitt, men det fikk jeg mail om i forrige uke at de beklaget at de hadde trukket det for tidlig... :p

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg hadde forhåndsbestilt fra elkjøp, men kan ikke finne en e-post som bekrefter det, og kan ikke se at de har trukket noe. Er dette vanlig ?

Edit: logget meg inn og der ligger den. :) Men de har ikke reservert på noen kort, er ikke det vanlig ? Bestilte med cresco kort.

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

Jeg har også erfart at de gjerne sender et par dager før, men det har altså skjedd at varer likevel kommer alt for sent frem. Sist var det Zelda til 3DS, som brukte noe slik som 9-10 dager fra Elkjøp til det sentrale Østlandet. Såvidt jeg har forstått sender Elkjøp mye fra Sverige. Det kan i så fall forklare en litt uforutsigbar postgang. Krysser fingrene for at det ikke skjer nå.

Lenke til kommentar

dæven så sjalu eg blir om dere pc gamere får bf3 på mandag allerde og eg som ikke har råd til super pc for tia må vente t onsdag kveld :-/ :p. Kommer og raider en av dere.

Gleder meg veldig til å se ossen single playeren er blitt i bf3. Multien virker jo genial etter betaen i likhet med sin forgjenger.

Lenke til kommentar

Et multiplayer-spill som er vanskelig? Da er det jo bare du som er dårlig siden alle er likestilte..

Vel det kommer jo også an på hvordan spillet er lagt opp til din tenkemåte.

F.eks. Jeg er helt elendig i alle CoD spill, det er helt vilt hvor dårlig jeg er.

Jeg eide i BC2 gjorde det virkelig bra og spilte virkelig godt.

På BF3 var jeg ikke no supersoldat men ikke elendig heller.

Så nei tror ikke alt er likegyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...