Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bare fordi du ikke klarer å se folk så er spillet dårlig? Hadde selv ikke noe problemer og endte opp på 1.7 i KD. Samme her. Var griselett å se folka spess med de lommelyktene Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Et multiplayer-spill som er vanskelig? Da er det jo bare du som er dårlig siden alle er likestilte.. Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bare fordi du ikke klarer å se folk så er spillet dårlig? Hadde selv ikke noe problemer og endte opp på 1.7 i KD. har ikke sakt det var dårlig, gleder meg til det kommer, så eg får prøvd det mer Et multiplayer-spill som er vanskelig? Da er det jo bare du som er dårlig siden alle er likestilte.. ok Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og der slutter jeg å lese i denne tråden. Jeg fikk heldigvis ikke med meg noen spoilere, men inntrykket er at flere her inne er løse kanoner. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Spoiling burde vært BAN reason Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det var en spøk fra ett medlem. Jesus christ folkens. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nevnt noen steder om minimum spilletid på SP? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Man tuller ikke med slikt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Nei, hvertfall ikke når man har ventet på spillet i 6 år og er på kanten til å gå i dørken pga søvntrøbbel og total clusterfuck panikk når man ser på kalenderen. Endret 23. oktober 2011 av evenandreas 3 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir spennende å se når Elkjøp får kopiene ut til kundene, har vært med på alt fra tidlig levering til en uke på overtid (på tross av forsendelse to dager før lansering). Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Det siste året har de stort sett sendt alt til meg 2-3 dager før releasedato (både spill og filmer), slik at jeg har hatt det 1-2 dager før release. Problemet er med spill som da BF3 som må spilles gjennom Origin, eller Skyrim som må spilles gjennom Steam... Der får man ikke aktivert spillet før klientene godtar det :/ Elkjøp har i alle fall trukket kortet mitt, men det fikk jeg mail om i forrige uke at de beklaget at de hadde trukket det for tidlig... Endret 23. oktober 2011 av KriFos Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg trodde jeg hadde forhåndsbestilt fra elkjøp, men kan ikke finne en e-post som bekrefter det, og kan ikke se at de har trukket noe. Er dette vanlig ? Edit: logget meg inn og der ligger den. Men de har ikke reservert på noen kort, er ikke det vanlig ? Bestilte med cresco kort. Endret 23. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har også erfart at de gjerne sender et par dager før, men det har altså skjedd at varer likevel kommer alt for sent frem. Sist var det Zelda til 3DS, som brukte noe slik som 9-10 dager fra Elkjøp til det sentrale Østlandet. Såvidt jeg har forstått sender Elkjøp mye fra Sverige. Det kan i så fall forklare en litt uforutsigbar postgang. Krysser fingrene for at det ikke skjer nå. Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Leste i Elkjøp at Battlefield 3 lanseres den 27. oktober ! Trodde det var 28. oktober, det sto det på betaen. Greit å vite når spillet kommer ! : ) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er 27 offisielt i norge Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 dæven så sjalu eg blir om dere pc gamere får bf3 på mandag allerde og eg som ikke har råd til super pc for tia må vente t onsdag kveld :-/ . Kommer og raider en av dere. Gleder meg veldig til å se ossen single playeren er blitt i bf3. Multien virker jo genial etter betaen i likhet med sin forgjenger. Lenke til kommentar
raexon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke lenge igjen nå :D :D :D Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Kommer til å le meg skakk om det ikke funker for dere i morgen Endret 23. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Et multiplayer-spill som er vanskelig? Da er det jo bare du som er dårlig siden alle er likestilte.. Vel det kommer jo også an på hvordan spillet er lagt opp til din tenkemåte. F.eks. Jeg er helt elendig i alle CoD spill, det er helt vilt hvor dårlig jeg er. Jeg eide i BC2 gjorde det virkelig bra og spilte virkelig godt. På BF3 var jeg ikke no supersoldat men ikke elendig heller. Så nei tror ikke alt er likegyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå