Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år.

Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0

Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass.

aha, I see.

Men dersom jeg har kjøpt spillet hos spaceworld, vil jeg kunne laste det ned fra origin i fremtiden? eller kun fra spaceworld?

Du kan nok laste det ned fra Origin til evig tid. Om det viser seg at Origin\EA går i dass, så blir nok spillet utilgjengelig for absolutt alle.

Endret av Merko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år.

Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0

Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass.

aha, I see.

Men dersom jeg har kjøpt spillet hos spaceworld, vil jeg kunne laste det ned fra origin i fremtiden? eller kun fra spaceworld?

Du kan nok laste det ned fra Origin til evig tid. Om det viser seg at Origin\EA går i dass, så blir nok spillet utilgjengelig for absolutt alle.

Aha, nice!

Trudde jeg bare kunne laste det ned ifra spaceworld. Men logga på origin på laptopen så kunne jeg laste ned bf rett fra origin der :)

Lenke til kommentar

ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden

Spilte du mye cod eller?

ja mye black ops men syns battlefield bc2 var lettere en battlefield 3

ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden

Indeed.

:)

Bruk av , og . gjør nok den setningen mer mulig å lese skikkelig.

jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...