Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0 Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass. aha, I see. Men dersom jeg har kjøpt spillet hos spaceworld, vil jeg kunne laste det ned fra origin i fremtiden? eller kun fra spaceworld? Du kan nok laste det ned fra Origin til evig tid. Om det viser seg at Origin\EA går i dass, så blir nok spillet utilgjengelig for absolutt alle. Endret 22. oktober 2011 av Merko. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Spoiler alert: I will kill you in multiplayer! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Kan du endre inlegget så flere ikke går på samme bommert? Spoiler alert: I will kill you in multiplayer! Tro om igjen Endret 23. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0 Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass. aha, I see. Men dersom jeg har kjøpt spillet hos spaceworld, vil jeg kunne laste det ned fra origin i fremtiden? eller kun fra spaceworld? Du kan nok laste det ned fra Origin til evig tid. Om det viser seg at Origin\EA går i dass, så blir nok spillet utilgjengelig for absolutt alle. Aha, nice! Trudde jeg bare kunne laste det ned ifra spaceworld. Men logga på origin på laptopen så kunne jeg laste ned bf rett fra origin der Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Spoiler alert: I will kill you in multiplayer! herregud. Hvordan kunne du spoile noe slikt?.. Det her har faktisk ødelagt alt, ingen BF3 på meg. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Aargh, har lyst på VPN for å spille SP den 24, men har også lyst på fysisk kopi av spillet som kommer 267. fra Gamestop. What to do? Endret 23. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Dere får jo ikke spilt før den 25. Battlelog går ikke "live" før da. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Battlefield 3 singleplayer live Xbox 360 Min lenke Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Battlefield 3 singleplayer live Xbox 360 Min lenke Wat! Jeg og vil! :o Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Folk legger jo alt mulig rart i spoiler, så hvordan skal vi vite at det denne gangen er noe som faktisk fortjener en spoiler? Regner forsåvidt med at ingen som leser denne tråden har lyst til å vite det der. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hva? kinesiske styrker fjernet fra spillet pga protester fra regjeringen i Kina? Oh wait, det var den nye Panda-rasen i WoW det ja.. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan viste du det?? Jaja. Nå kan dere i det minste bruke mer tid på multiplayer. Slipper dere bli eid av folk som har unlocka masse på flyet og mer Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) ble deppa av betaen, hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt. var ganske vanskelig spill drept hele tiden. Endret 23. oktober 2011 av RobinS666 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Indeed. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Spilte du mye cod eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Bruk av , og . gjør nok den setningen mer mulig å lese skikkelig. Lenke til kommentar
RobinS666 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Spilte du mye cod eller? ja mye black ops men syns battlefield bc2 var lettere en battlefield 3 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Indeed. ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Bruk av , og . gjør nok den setningen mer mulig å lese skikkelig. jaja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Bare fordi du ikke klarer å se folk så er spillet dårlig? Hadde selv ikke noe problemer og endte opp på 1.7 i KD. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ble deppa av betaen hva blir bedre fra betaen? håper grafiken og sånnt var ganske vanskelig spill drept hele tiden Spilte du mye cod eller? ja mye black ops men syns battlefield bc2 var lettere en battlefield 3 Sorry dude men THERE YOU HAVE IT! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå