Avean Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Bruker bare VPN til å aktivere spillet, så kan du bare disconnecte utav vpn og starte spillet. Aktiveringen fjerner DRM beskyttelsen så skal funke i "teorien". Ingen vet om Dice har laget noe beskyttelse for akkurat denne "juksen" enda men. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor kjøper folk dette spillet andre steder enn via Origin? 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pris ? Og at man får hardkopi av spillet ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor er det man får BF3 limited edition til 299 nå ? Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da prøvde jeg den vpn-greia. Funka som faen Da blir det spilling den 24. oktober Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fikk faktisk en mail at spillet ble sendt fra Gamezone i dag tidlig klokken 11, men vet ikke hvordan det er med sending på Lørdag, vangligvis har eg det etter en dag fra Gamezone så kan jo håpe på Mandag men tviler sterkt. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Denne tråden har snart like mangen sider som MW2 tråden har, FØR spillet har kommet ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Håper lefdal sendrer fra norge å jeg får det til datoen. Fyren på tlf sa det var mulig jeg får dagen f ør Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Denne tråden har snart like mangen sider som MW2 tråden har, FØR spillet har kommet ut. Og den har allerede mer en BC2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Sikker på at dere ikke kan bli banna av å spille tidligere? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor kjøper folk dette spillet andre steder enn via Origin? Gamersgate 35£ = 310,- og Origin = 449,-... hvorfor kjøpe på origin i det hele tatt? Spillet legges jo til Origin uansett. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Sikker på at dere ikke kan bli banna av å spille tidligere? Jeg ble iallefall ikke det når jeg brukte samme metode på Bad Company 2. Spurte EA Live Chat istad, men de hadde ingen informasjon om det var lovlig eller ikke, men anbefalte at man holdt seg unna proxy servere mtp sikkerhet osv. Uansett så er det alltid en sjanse for at noe kan gå galt Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Sikker på at dere ikke kan bli banna av å spille tidligere? Ja, fordi det bryter ikke med lover eller Terms of Use. Endret 22. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tja, greit det. Er usikker på hva jeg skal gjøre, kjøpe på origin imorgen, eller kjøpe fysisk i butikk før release. Hmm.. Hvis jeg kan game på mandag er jo det et soleklart valg. Men, hvis dem skulle banne hadde jo det sugd. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ikke kjøp på Origin uansett når du kan kjøpe på GG og spare 140kr... mener nå ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det er en ting da. SPOILERADVARSEL: Ikke les forresten, om du ikke vil ha singleplayeren spoila SGT.BLACKBURN DIES. Han du spiller som i BF3 altså, han dør på slutten ; ) Endret 23. oktober 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0 Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Pris. 150kr billigere for fysisk kopi. Og det med at Origin bare tillater deg å laste ned spillet i 1år. Wait what? Vil det si at dersom du dl spillet og må installere win på nytt et år senere, og du ikke tar vare på install filene så får du aldri tak i spillet igjen? :0 Joda, du kan laste ned spillet fra Origin selvom det har gått 1år. De har bare skrevet noe sånt i tilfelle Origin-systemet går i dass. aha, I see. Men dersom jeg har kjøpt spillet hos spaceworld, vil jeg kunne laste det ned fra origin i fremtiden? eller kun fra spaceworld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå