TommyGavin Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det derre vpn-greiene. Går det an og gå tilbake til normalen igjen etter den offisielle lanseringen? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Høres ikke sånn ut. MW2/COD4 har jo basert lydene fra ekte våpen noe de fleste spill gjør, så det blir jo nogen lunde like lyder. Grafikkmessig så det jo veldig bra ut, men man må jo ha et monster av en pc for å kjøre det. Gleder meg til hva fremtiden bringer. Ikke bare baserer de lydene, de baserer recoilen også på ekte våpen. Noen fra DiCE har prøvd våpen for å kode våpnene "realistisk" mener jeg å si. EDIT: VPN endrer bare IP adressa di. Vil ikke anbefale å spille MP gjennom den da du gjerne får høy ping, men SP som kun foregår lokalt og unlocking av spillet den 25. burde gå helt fint. Endret 22. oktober 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Passer jo fint, da kan jeg jo kose meg med sp til mp går live Men hvis jeg ville spille mp skulle vel det gå helt greit? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Da var bad company tråden passert Artig at tråden ble større enn BC2 allerede før BF3 kom ut Tydligvis stor interesse for spillet! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Passer jo fint, da kan jeg jo kose meg med sp til mp går live Men hvis jeg ville spille mp skulle vel det gå helt greit? Du må jo da tenke at dataen skal først til VPNen, så til battlelog og så til serveren du spiller på. Og når du har ping til FlyVPN på 190 så... Ja, du kommer nok til å lagge litt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dette sier vel litt om interessen? "Er ikke lenge igjen til vi begynner å sende ut Battlefield 3 til de som har kjøpt det på nettbutikken vår. Det dere ser i bildet er bare en liten del av alt vi skal sende!" - Game.no 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Hehe, overraskende at så mange kjøper hardkopi av spillet. Men men, er jo flott det Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Holy fuck! Det er bare en butikk og bare fysiske kopier. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg liker å ha nye i hyllen min sammen med andre spillene mine, noe å vise frem Skal stå fint siden av BF2 Commander's edition xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Og når det står "Dette er bare en liten del av det vi skal sende". Wow! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skal vi sammenligne denne tråden med MW3 tråden så, ja. Hva skal man si... 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 13.790 svar 452.632 visninger Vs. 228 svar 7.334 visninger Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skal vi sammenligne denne tråden med MW3 tråden så, ja. Hva skal man si... Fordi det bare er 10åringer som faktisk er så dumme som kjøper Cod4 med nytt skinn og dårligere muligheter og uten modtools. MW3 kommer til å bli skuff for de som kjøper det for å si det sånn... 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Skal vi sammenligne denne tråden med MW3 tråden så, ja. Hva skal man si... Har vel noe med at det faktisk er mer å snakke om angående BF3. Man veit jo ca. hva man får i MW3, et MW2 minus de største problemene ser det ut til. Jeg skal ha begge, BF fordi jeg trenger litt nye folk. Spilt litt MW2 idag, og har vel møtt minst 10 juksere + flere hacka servere. MW3 skal has pga. at jeg liker konseptet, BF3 for nye folk. Å sammenligne spillene direkte slik mange gjør er forøvrig bare tull, da de er totalt forskjellige. Endret 22. oktober 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Får satse på at fullversjonen av BF3 ikke blir skuff for mange da. For min del er Betaen noe av det beste jeg har spilt, så fullversjonen kan umulig skuffe. Storkoste meg! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skal vi sammenligne denne tråden med MW3 tråden så, ja. Hva skal man si... Fordi det bare er 10åringer som faktisk er så dumme som kjøper Cod4 med nytt skinn og dårligere muligheter og uten modtools. MW3 kommer til å bli skuff for de som kjøper det for å si det sånn... Feil Cod4 (Cod Modern Warfare) er det beste spillet til CoD serien. Dette spillet var faktisk ganske bra. Det spillet du egentlig sikter etter er Cod MW2, da du kan spille dette spillet i dag, under andre navn. Black Ops er det siste lanserte spillet. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er egentlig en cod gamer, men har blitt så lei av å spille det samme spillet i ny innpakkning gang på gang, så blir bf3 på meg denne gangen Så lenge de fikser hit detection systemet før launch, så er jeg game on. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Skal vi sammenligne denne tråden med MW3 tråden så, ja. Hva skal man si... Fordi det bare er 10åringer som faktisk er så dumme som kjøper Cod4 med nytt skinn og dårligere muligheter og uten modtools. MW3 kommer til å bli skuff for de som kjøper det for å si det sånn... Feil Cod4 (Cod Modern Warfare) er det beste spillet til CoD serien. Dette spillet var faktisk ganske bra. Det spillet du egentlig sikter etter er Cod MW2, da du kan spille dette spillet i dag, under andre navn. Black Ops er det siste lanserte spillet. Er helt enig i at Cod4 er det beste Cod spillet. Hvis dette ikke kom frem i posten min må jeg beklage. Det de har gjort videre med spillene er rett og slett å ødelegge de. Cod-serien er melket død. SOm posten over håper jeg de fjerner at hitregen er lokalt og heller setter den på server. Endret 22. oktober 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det derre vpn-greiene. Går det an og gå tilbake til normalen igjen etter den offisielle lanseringen? VPN vil bare si at PC'n kobler seg til en server og så til internett. Slik at du får IP'n til VPN server'n. Et enkelt eksempel. Normalt (Uten VPN): PC ---> Internet Når du bruker VPN: PC ----> VPN Server ----> Internet Så om VPN servern din står i Korea så vil IP'n være koreansk. Du bestemmer selv om du vil være tilkoblet til VPN eller ikke. Du bruker bare VPN for å komme gjennom lanseringsdato sjekken... Endret 22. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er dette limited edition ? http://www.game.no/acatalog/Battlefield_3_PC_PC.html Trodde jeg hadde bestilt BF3 fra elkjop.no til 299,- men det hadde jeg vist ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå