Mevon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Det blir CPU og RAM som kommer til å bremse ja. Er egentlig ikke så opptatt av grafikk når jeg spiller online, men i spill jeg spiller hovedsaklig for singleplayer, f.eks Arma 2, liker jeg å ha passe god grafikk. Hva slags CPU og RAM har du da? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Enig i den. Tenkte å kjøpe en 24 tommer 1920x1080. Hvordan er det å game FPS på den vs 22 tommer? 2" forskjell? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Battlefield 3 interview - 256 players... Please! Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Enig i den. Tenkte å kjøpe en 24 tommer 1920x1080. Hvordan er det å game FPS på den vs 22 tommer? 2" forskjell? Hvis du bruker samme oppløsning på 22" og 24" har det ikke noen betydning. Mange Kjører HDMI og 1080P er 1080P uansett skjermstørrelse. Men du ser skarpt i ca 30-45 graders synsvinkel, men registrerer uskarp og bevegelser til nesten 180 grader. Derfor vil ofte 24" skjermer dekke hele den skarpe sonen, mens størreskjerm dekke både skarp og uskarp sone. Dette er avhengig hvor lang du sitter i fra skjermen selvsagt. Prøv med hendene utstrakt forand deg og sammen lign med skjermen din. Endret 9. mars 2011 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Brukte Lava 32" HD widescreen i 2006 i en måned, men det var mindre oversiktlig, så jeg gikk tilbake til min 22". Man kan ikke spille FPS med stor skjerm. Enig i den. Tenkte å kjøpe en 24 tommer 1920x1080. Hvordan er det å game FPS på den vs 22 tommer? Mener de har funnet ut at 24" er den ultimate størrelsen, mtp hvor lngt unna du sitter, oppløsning, osv Jeg vil vel påstå at det er like forskjellig som vi er som personer. Selv sitteavstanden varierer jo en god del. Personlig mener jeg 24" blir for lite. (har hatt det i en 5 års tid nå, og begynner å bli mektig lei) Alt ser mye bedre ut på en 30" med 2560x1440, og du får med deg mer av skjermen. Selv synes jeg det er nesten optimalt om nesten hele synsfeltet blir dekket, da dette gjør at man føler seg langt mer dratt inn i kampens hete. Om skjermen dekker 20% av synsfeltet så blir jeg ikke like revet med, og det er ganske tydelig at du sitter på det kjedelige rommet ditt. Det var også en bra opplevelse å spille på lillebror sin 50" plasma skjerm med full HD.... joda, det blir jo klart litt lav oppløsning på så stor skjerm, men allikevell ganske morro. Å kjøre med 1280x1024 ser ut som oppgulp og gir deg i tillegg en svakhet i kampens hete. (du får ikke med deg hele synsfeltet til karakteren du spiller) Det er ikke lenge siden jeg ble nødt til å bruke en vanlig 17".... og det var så dårlig at hele spillopplevelsen ble borte. Så som dere skjønner så er det ganske stor forskjell på hva noen personer synes er optimalt. Som regel så er det en mangel på utstyr eller mulighet til å kunne velge fritt mellom forskjellige løsninger som er det største problemet. Man vet rett og slett ikke hva man går glipp av. På film derimot, da er det kun prosjektor som gjelder. 3,5m sitteavstand fra 95" lerret gir deg en ganske fin kombo. Men du ser skarpt i ca 30-45 graders synsvinkel, men registrerer uskarp og bevegelser til nesten 180 grader. Stemmer nok det, men legg merke til at det er omtrendt en 5 graders sirkel' som du kan se skarpt om gangen, og øynene må derfor bevege seg rundt for å fokusere skarpt. Av samme grunn så vil det gi en helt ny opplevelse å kunne ha en skjerm som er såpass stor og vid at du kan dekke hele synsfeltet, da du kan se en fiende i sidesynet ditt (som du ville på ekte), og så snu deg for å fokusere. Endret 9. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Battlefield 3 interview - 256 players... Please! Hmm.. Han sier de har testet, og at det er morsomst å spille når det er mellom 32 og 40 spillere. Det betyr vel at kartenes størrelse ikke gjør at det blir noe særlig gøy med 128 og hvert fall ikke 256 spillere... Er dette BF3? I så fall virker 4 klasser rimelig spikra. Endret 9. mars 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Battlefield 3 interview - 256 players... Please! Hmm.. Han sier de har testet, og at det er morsomst å spille når det er mellom 32 og 40 spillere. Det betyr vel at kartenes størrelse ikke gjør at det blir noe særlig gøy med 128 og hvert fall ikke 256 spillere... Er dette BF3? I så fall virker 4 klasser rimelig spikra. Ser ut som Bad Company, vet ikke om det er eneren eller toeren. Men kjenner igjen han karen med briller der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 ser ut som bad company 1/2 ja. Og du kan uansett ikke se på shots fra singleplayer som en indikator for noe i MP... Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) "Atomic: And the destructibility that sort of suggested, Bad Company 2 was more focussed on destroying buildings and less on the terrain. Is there more of an allowance for destruction of terrain? Patrick: Yeah, I think again we want it to feel real. So if an earthquake—I don’t know if you could see—but you saw the ground crumble and crack and you saw it lifted up and we couldn’t do that in Bad Company 2. But this engine allows us to do those kinds of things. So if there’s a gigantic bomb that hits somewhere, you want to see that affecting the ground as well as the surroundings around it and buildings and all that stuff. And then you start playing in that environment and you realise how much you can destroy. Atomic: And that’s going over into multi as well, that same level of destructibility? Patrick: Yes." Endret 9. mars 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Ja, den sinnsykt fete riggen din, med GTX 580 og greier? Og 1 million hestekrefter? Please. Nevna aldri 1 million hestekrefter, huffameg... Men siden du nevna det så regner jeg med at utbytte på min pc med overklokk kan bli et skikkelig beist Tror jeg kan kjøre BF3 high/very high i hvertfall 1280x1024p med noenlunde stabil framerate GTX 580 er digg Med en oppløsning på 1280x1024 så kunne du liksegodt kjøpt en brødrister. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Ja, den sinnsykt fete riggen din, med GTX 580 og greier? Og 1 million hestekrefter? Please. Nevna aldri 1 million hestekrefter, huffameg... Men siden du nevna det så regner jeg med at utbytte på min pc med overklokk kan bli et skikkelig beist Tror jeg kan kjøre BF3 high/very high i hvertfall 1280x1024p med noenlunde stabil framerate GTX 580 er digg Du kunne kjøpt et GTX 570 og fått råd til en 24" HD skjerm for prisen av ett 580. GTX 580 på 1280x1024 er ikke annet enn å kaste penger i dass. Og ikke tro det blir noe bedre selvom du legger til en liten "p" på slutten der... 2 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Opplevde ganske mye av: Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! x1000 Mens jeg spillte. Håper vi slipper sånt Nå hadde man jo også noe som forhindret spam: "stop yacking and get of this net" mener at det også gjaldt spotting osv.. Dice har vært tidlig ute med å forutse slike ting, det liker vi =) Endret 9. mars 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 "Atomic: And the destructibility that sort of suggested, Bad Company 2 was more focussed on destroying buildings and less on the terrain. Is there more of an allowance for destruction of terrain? Patrick: Yeah, I think again we want it to feel real. So if an earthquake—I don’t know if you could see—but you saw the ground crumble and crack and you saw it lifted up and we couldn’t do that in Bad Company 2. But this engine allows us to do those kinds of things. So if there’s a gigantic bomb that hits somewhere, you want to see that affecting the ground as well as the surroundings around it and buildings and all that stuff. And then you start playing in that environment and you realise how much you can destroy. Atomic: And that’s going over into multi as well, that same level of destructibility? Patrick: Yes." Gleder meg til å bli kastet i bakken av en eksplosjon! 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Liker at det er mere liv her inne, enn i BC2 tråden, og spillet er enda ikke ute. Dette kan ikke gå galt. La oss bare håpe BF3 slår alle salgsrekorder, og viser at det lønner seg å være lojal og lyttende ovenfor tilhengerne . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hvor lenge kan man kjøpe limited edition? har lyst på spillet i Steam, men vil også ha boksen... :/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Ja, den sinnsykt fete riggen din, med GTX 580 og greier? Og 1 million hestekrefter? Please. Nevna aldri 1 million hestekrefter, huffameg... Men siden du nevna det så regner jeg med at utbytte på min pc med overklokk kan bli et skikkelig beist Tror jeg kan kjøre BF3 high/very high i hvertfall 1280x1024p med noenlunde stabil framerate GTX 580 er digg Du kunne kjøpt et GTX 570 og fått råd til en 24" HD skjerm for prisen av ett 580. GTX 580 på 1280x1024 er ikke annet enn å kaste penger i dass. Og ikke tro det blir noe bedre selvom du legger til en liten "p" på slutten der... Jeg har jo BenQ 24" LCD FullHD til PCen, kan få maks 1920x1080p med skjermen. Og kan koble opp til Samsung 46" FullHD viss jeg føler for det altså. Nok av valgmuligheter Endret 9. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) AMD Radeon HD 6990 http://www.hardware.no/artikler/amds_monsterkort_er_her/90762 Gleder meg til detta kortet kommer i hus, gruser jo GTX 580 på denne grafen og forhåpentligvis på diverse BF3 benchmarks. Endret 9. mars 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke så rart GTX 580 blir slått når HD6990 har to GPUer da Vi får nå se hva Nvidia har kokt opp om 13 dager... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Bra at GTX 580 eier GTX 470 og GTX 570 da Kommer nye kort hele tiden. Tror fortsatt at jeg tok det rette kortet for mitt bruk . Må ikke ha 1600p når jeg er vandt med konsoller på 720p og mindre ... Endret 9. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 30" med 2560x1440, [pirke]så vidt jeg vet kommer 30" med 2560*1600 ikke 2560*1440 [/pirke] noen som har kommet over noe gameplay fra multiplayer delen av spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå