Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 får man spilt multiplayer med VPN? Ja, men vil ikke anbefale det, Da vil trafikken din rutes til USA (Eller Korea), som øker ping. VPN trengs bare for aktivering så vidt vi vet, så burde ikke være noe problem og skru av VPN etter at spillet er aktivert. Men battlelog aktiveres ikke før 25, så er det vits å aktivere før? Zh1nt0 bekreftet at man ikke trenger Internett tilgang for å spille SP via Twitter. Noe som da sikkert betyr at man ikke trenger Battlelog ettersom Battlelog trenger Internett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Forøvrig. for ørten sider siden sa spekulerte noen i størrelsen på denne tråden ved launch. Og noen sa at den ikke kom til å være i nærheten av den eksisterende BC2 tråden.. To ord: Challenge completed! Denne altså: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652&st=13760 Endret 22. oktober 2011 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Zh1nt0 bekreftet at man ikke trenger Internett tilgang for å spille SP via Twitter. Noe som da sikkert betyr at man ikke trenger Battlelog ettersom Battlelog trenger Internett. Om man spiller på PC, så må man innom Battlelog om man skal starte MP, Co-op eller SP. Det kommer også frem i filmklippet under Endret 22. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) får man spilt multiplayer med VPN? Ja, men vil ikke anbefale det, Da vil trafikken din rutes til USA (Eller Korea), som øker ping. VPN trengs bare for aktivering så vidt vi vet, så burde ikke være noe problem og skru av VPN etter at spillet er aktivert. Men battlelog aktiveres ikke før 25, så er det vits å aktivere før? Zh1nt0 bekreftet at man ikke trenger Internett tilgang for å spille SP via Twitter. Noe som da sikkert betyr at man ikke trenger Battlelog ettersom Battlelog trenger Internett. Hvis det er greia, kan jeg likesågodt vente til jeg får hardcopy i posten. Noe som forøvrig er allerede sendt fra gamezone. wuuhuu Forøvrig. for ørten sider siden sa spekulerte noen i størrelsen på denne tråden ved launch. Og noen sa at den ikke kom til å være i nærheten av den eksisterende BC2 tråden.. To ord: Challenge completed! Denne altså: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652&st=13760 Temaet dems er; Cheating og en som rager Endret 22. oktober 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Til dere som har preloadet BF3, følg denne guiden for å spille på Mandag: http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2#post-14295 Om dere i tillegg ikke klarer å vente til kl. 17:00 (som meg), kan dere endre tidssonen til Internasjonal datolinje i vesten. Da kan dere atkivere spillet kl. 03:00 på Mandag. 2 Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Vet noen hva som i open beta var kommandoene på tastaturet, for å.. 1) i tank'en endre driver/gunner sikte sitt zoom nivå? 2) i tank'en kanskje kunne bytte plass fra driver til machinegunner? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Bytte plass i kjøretøy bruker du F1 F2 F3 F4 osv osv osv. Zoome, da brukte du høyre musetast, om du har unlock osv osv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser ut som om vi kan få tilgang allerede i morra. Om man følger den guiden så vil man få tilgang rundt 20.00 i morra kveld. Skal teste ut selv etterpå. 6 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser ut som om vi kan få tilgang allerede i morra. Om man følger den guiden så vil man få tilgang rundt 20.00 i morra kveld. Skal teste ut selv etterpå. Daaaamn, genialt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Endret 22. oktober 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Aner ikke, spiller ikke spillene 5 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det VPN-greiene. Er det bare for å spille singleplayer, eller fungerer multiplayer også? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da var bad company tråden passert 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Aner ikke, spiller ikke spillene Oh, jeg er kul, jeg sier spill jeg ikke har prøvd suger. Se på meg så kul jeg er. 3 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg har spilt de. Vil tørre å påstå at MW var litt stilig, etter det så ble alt på trynet. De selger bare samme spillet med ny innpakning. MW var liksom et enkelt og greit fps spill. Også tok det helt av, de tok en markedsundersøkelse. Svaret var at ungdommene i dag spiller mye dataspill og her kan vi melke, vi trenger ikke engang finne opp noe nytt, vi bare lanserer spillet på nytt og kaller det noe annet og forandrer temaet litt. I glem den viktigste faktoren, de lanserer det "nye" spillet med noen utrolig fete trailere. En trailer som gir ungdommene en følelse av å være elitesoldater, Navy Seals og sånn. YEAH!! Masse tøffe lyder og billige redigeringstriks! AWESOOOOOOOOOME!! Edit: Og etter Battlefield 1942 så kom det en mod, Desert Combat. Og hvem tok hintet? Jo Dice, de laget rett og slett Battlefield 2. Så kule er Dice. Endret 22. oktober 2011 av Hyd 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Tror det var endel Dragunov og noe LSW ellns inni der. :!: 1 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Logg inn på kontoen og gå på "dine nedlastinger" koden skal ligge der. Spaceworld kontoen that is... Takker for svar EDIT: der sto det følgende: "Dine nedlastninger er tom" you say what?! me get angry! Endret 22. oktober 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Aner ikke, spiller ikke spillene Oh, jeg er kul, jeg sier spill jeg ikke har prøvd suger. Se på meg så kul jeg er. Du trenger ikke gå av skaftet pga jeg sa at jeg ikke spiller CoD. Ser ikke noe poeng at vi skal finne ut om de bruker lyder fra MW2/CoD4 når dette er en Battlefield 3-tråd. Men poster du samme post i denne kategorien, så kan de sikkert hjelpe. Iallefall mer enn meg 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Er det bare meg eller brukere de skytelyden fra MW2/CoD4? Høres ikke sånn ut. MW2/COD4 har jo basert lydene fra ekte våpen noe de fleste spill gjør, så det blir jo nogen lunde like lyder. Grafikkmessig så det jo veldig bra ut, men man må jo ha et monster av en pc for å kjøre det. Gleder meg til hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå