Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg så en post på battlefieldo der noen sa at med "FlyVPN" noe som bytter ipen din så kan du få spille samtidig som Amerika. http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2#post-14295 Noen som har erfaringer med dette? Funker fjell det. Endret 22. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg så en post på battlefieldo der noen sa at med "FlyVPN" noe som bytter ipen din så kan du få spille samtidig som Amerika. http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2#post-14295 Noen som har erfaringer med dette? Funker fjell det. *bilde Må huske på å time det hvis dere skal prøve, side der har kun 3 muligheter på en ip per dag:) Endret 22. oktober 2011 av Faddn Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Forstår ikke hvorfor det fortsatt skal være forskjellig lanseringsdatoer på NA og resten av kloden. Noen her som har en god forklaring? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Har hørt at man blir bannet om man bruker VPN. Noen ord om det? Og hvordan deaktiverer man VPN? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg så en post på battlefieldo der noen sa at med "FlyVPN" noe som bytter ipen din så kan du få spille samtidig som Amerika. http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2#post-14295 Noen som har erfaringer med dette? Funker fjell det. Får bare håpe man kan skru av VPN så fort man har logget inn på battlelog osv. :!: Spille online via VPN som går via USA er uaktuelt Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg så en post på battlefieldo der noen sa at med "FlyVPN" noe som bytter ipen din så kan du få spille samtidig som Amerika. http://battlefieldo.com/forum/threads/how-to-unlock-battlefield-3-on-the-24th.1107/page-2#post-14295 Noen som har erfaringer med dette? Funker fjell det. Får bare håpe man kan skru av VPN så fort man har logget inn på battlelog osv. :!: Spille online via VPN som går via USA er uaktuelt Det går gjennom Korea. Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Indeed. Men kjipt om en skulle blir bannet for det da.. Tviler litt på at det skjer, men er ikkje sikker på hvor strenge EA er med "the bannhammer" når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Om du bruker VPN i usa, så blir jo serverene uansett i "USA" om du spiller på norsk server. Siden all trafikk går først via USA, så til serveren, så tilbake fra usa til deg. (Om det er slik at man må være tilkoblet VPN heletiden) Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Spiller du coop får du også unlocks Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Indeed. Men kjipt om en skulle blir bannet for det da.. Tviler litt på at det skjer, men er ikkje sikker på hvor strenge EA er med "the bannhammer" når det gjelder dette. Kunne jo selvfølgelig spurt kundesupport. Eller vært skikkelig paranoid og spurt om noe litt mindre åpenbart som "Hei, skal til USA den 24. og lurer på hvis jeg aktiverer det i USA også kommer tilbake til Europa den 26. og spiller, vil jeg bli bannet?" Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Egentlig ganske fristende og leie VPS i USA bare for å rute Origin igjennom i ett par dager. Eneste som bekymrer meg er jo selvfølgelig banning og at det kanskje kun er Amerikanske servere åpen, som blir alt for høy ping. Men å game SP i to dager før release i Europa kunne jo også være ganske fristende. Indeed. Men kjipt om en skulle blir bannet for det da.. Tviler litt på at det skjer, men er ikkje sikker på hvor strenge EA er med "the bannhammer" når det gjelder dette. Kunne jo selvfølgelig spurt kundesupport. Eller vært skikkelig paranoid og spurt om noe litt mindre åpenbart som "Hei, skal til USA den 24. og lurer på hvis jeg aktiverer det i USA også kommer tilbake til Europa den 26. og spiller, vil jeg bli bannet?" Litt mistenklig når det har vært 432532531 før deg som har spurt om det samme... Endret 22. oktober 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Men faen da, jeg har jo amerikansk VPN. Men må vel uansett vente til 27 for å hente spillet hos gamestop :/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Kunne jo selvfølgelig spurt kundesupport. Eller vært skikkelig paranoid og spurt om noe litt mindre åpenbart som "Hei, skal til USA den 24. og lurer på hvis jeg aktiverer det i USA også kommer tilbake til Europa den 26. og spiller, vil jeg bli bannet?" Man blir nok ikke bannet. Gjorde akkurat samme når BC2 lanserte (dog via Steam), men ble ikke noe problemer ut av det. EA\DICE taper jo ingenting på at du kommer igjennom sperren. Grunnen for at de ikke åpner for alle samtidig er vel pga de har vel noen avtaler de må følge Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ifølge en del brukere på UK forumet så er det lovlig. Man verken hacker BF3 eller Origin. VPNs er ingenting nytt og filk bruker det hele tiden og overalt. Om det er sant, blir det BF3 den 25. oktober. Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som vet om en bra VPS provider med datasenter i USA? Bruker FanaticalVPS men de har vist bare i Tyskland så vidt jeg kan se. (Litt Off Topic, men håper ingen kommer og biter hode av meg) Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Vurderer sterkt å bruke VPN nå. Om man bruker en Koreansk VPN kan man spille den 24. oktober 17:00. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor ikke bare vente 2 dager? Den som venter på noe jævlig godt får spille Battlefield 3. 4 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor ikke bare vente 2 dager? Den som venter på noe jævlig godt får spille Battlefield 3. Hvorfor vente når det er fullt lovlig å spille før? Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor ikke bare vente 2 dager? Den som venter på noe jævlig godt får spille Battlefield 3. Hvorfor vente når det er fullt lovlig å spille før? Og hvordan ordner jeg dette?!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå