Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke 64 player conquest med masse kjøretøy og svære brett halve gleden med Battlefield da? Greit nok at 32-player eller til og med 16 player matches gjerne fungerte bedre i klan-sammenheng. Men på public var det jo 64 player som gjald. Fullt kaos, massive kamper etc etc. Men det er kanskje bare meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

"tv har man stort sett fra før av". Hvor kommer dette poenget inn hen? Det hadde ingenting med prisen jeg satt opp. La oss ta meg, eller noen av de jeg kjenner på rundt min alder. De eier ikke noen tv og om de har tv så er det deres foreldre som har. Noe som ikke gjelder i denne sammenhengen. For at man skal få spilt på konsoll trenger man en TV og konsollen. For at man skal få spilt på pc trenger man pc'en og skjermen. PC'en drar det på 1080p 30FPS til 5500kroner(om man tar med tastatur, mus og et lite høyttalersett) og konsollen drar det på 30FPS 703p(eller hva det var) til 5500kroner. Samme pris, men bedre ytelse og funksjonalitet på pc'en. Skal jeg gå inn med din logikk her så kan jeg si at alle har en stasjonær pc. Ergo kan man shave av 400kroner fra prisen jeg satt opp siden man har kabinettet fra før av. Fjern da 1600 kroner til siden alle har tastatur, mus, et lite høyttalersett og skjerm til pc'en.

Uansett om man har tv fra før av eller ikke så har pcen betalt seg inn av seg selv etter 3 år da man gjerne må betale tv lisens på 1000kroner eller mer i året. Om man skal se på det slik. I tillegg, om man kjøper 5 spill i året er det 500 kroner spart så da tar det bare 2 år å tjene inn pc'en.

• Liker 5
Lenke til kommentar

- MIN

Jeg drar greit over konsoll nivå med den maskinen jeg har nå. :thumbup:

Problemet slik jeg ser det er at spill som BF3 (som er en genere, og har fans i PC miljøet) blir anmeldt på konsoll. Det er rett og slett en fornærmelse. !!

Pris?

Kompissen min kjøpte seg en PC til 6000kr i 2011, og klarer litt over low. Ligger vel på en 45fps i full hd. Er ikke så dyrt det når man tenker på at PS3 kostet over 6000kr i starten.

Lenke til kommentar

CodyRyder38 CodyRyder38

@Demize99 @zh1nt0 Will the M136AT4 be a free fire weapon, or will you control the missile like in BC2? Or is it a lock on?

2 hours ago

in reply to ↑

@Demize99

Alan Kertz

@CodyRyder38 @zh1nt0 The AT4 is only in SP

Det skulle vi så gjerne hatt. Skulle likt å sett den bytta ut med stingers slik at du trengte litt skills for å ta ut heli og jets.

Lenke til kommentar

AT4 er ikke et antiluftvåpen.

Dette er jo battlefield og ikke ekte. At4 er det som gjør bc2 gøyest og det trengs faktisk litt skill for å skyte ned helikopter eller fly med det.

At4 er heller ikke styrbar i ekte, med det at du kan styre missilet er det som gjøre det gøy og du får en godfølesle når du treffer noen. Det gjøre du ikke med stingers akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...