Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håndkontrollere er ypperlige til en rekke ting, deriblant;

• Tredjepersons actionspill (f.eks Batman; Arkham Asylum og Zelda-serien)
  • Platformspill (f.eks Super Mario Galaxy og Little Big Planet)
  • Bilspill
  • Idrettspill (Tiger Woods, FIFA, NHL etc.)
  • Arkadespill (Street Fighter/Tekken)

Men, og dette er et stort men - dagens håndkontrollere er mildt sagt underlegne mus/tastatur når det kommer til sjangere som RTS og FPS, hvor man krever langt større kontroll.

Jeg eier forøvrig fire konsoller og én PC.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Aner ikke om det har blitt nevnt før men

Kjære kunde

Vi sendte deg nylig en e-post med instruksjonene for forhåndsinnlasting av Battlefield 3. Datoen for spillutgivelsen i instruksjonene var per tidssonen CET i USA.

Den lokale utgivelsesdatoen for deg er 27. oktober 2011

Vennlig hilsen

Origin-teamet

:hrm:
Lenke til kommentar

Har eu prøvd bf på konsoll? Aimbot gjør ikke så mye... Det er ikke slik at den sikter seg automatisk på fienden o vi ikke gjør noe

Aimassist funker slik at siktet går ØRLITE saktere når du drar siktet forbi en motstander. Dette kan sees på youtube

Lenke til kommentar

Håndkontrollere er ypperlige til en rekke ting, deriblant;

• Tredjepersons actionspill (f.eks Batman; Arkham Asylum og Zelda-serien)
  • Platformspill (f.eks Super Mario Galaxy og Little Big Planet)
  • Bilspill
  • Idrettspill (Tiger Woods, FIFA, NHL etc.)
  • Arkadespill (Street Fighter/Tekken)

Men, og dette er et stort men - dagens håndkontrollere er mildt sagt underlegne mus/tastatur når det kommer til sjangere som RTS og FPS, hvor man krever langt større kontroll.

Jeg eier forøvrig fire konsoller og én PC.

Helt enig med hva Lars her sier, har selv de tre store konsollene i stuen. Så kommer stasjonær, og spillbærbar i tillegg for når jeg er på reisefot.

Konsollene er ikke helt ubrukelige på fps, det kan selvfølgelig være underholdende å spille fps på dem og. Men PC er bare så mye bedre der.

Lenke til kommentar

Det er selvasagt sant:). Mekoser meg forde med fps på konsoll. Har ikke penger og gidder ikke investere i pc når jeg kan spille det på konsoll. Spill er ikke så viktig for meg at jeg svir av 8k for spill:)

Det er i og for seg helt greit. Problemet er jo at for oss som er ihuga gamere med gaming-rigger til flerfoldige tusen må lide for at flertallet har samme holdning ovenfor spill som deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...