Rudde Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tideligere i dag så ble bf3 preloada rimelig fort. Stabilt 97 Megabit Tok ikkje mange minuttene gitt Origin har tydeligvis båndbredde i orden Hva koster den linjen? Du må være ungkar, haha. Bredbåndservice 100/100 (gamle bredbåndsbolaget i oslo) 800 per mnd. 0,8ms ping til nix. Vel verd hver krone! 800 kr pr mnd, 50/10 kobber..... Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 800 for 100/100 er ingenting, kunne jeg fått det samme hadde jeg tatt det på dagen! 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Lurer på om jeg får med Warfare package, på Gamestop, selv om jeg bestilte Battlefield 3 for lenge siden ! Det gjør du. Og hvis du bestilte vanlig utgave får du nok oppgradert den til LE automatisk. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 800 for 100/100 er ingenting, kunne jeg fått det samme hadde jeg tatt det på dagen! Tilogmed kjærringa er fornøyd med linja, og klager ikkje på prisen. Det er bare klaging når vi er andre plasser med elendig upload Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) BETA STATS 1,5 MILLIARDER BLE DREPT Det tilsvarer halvparten av alle øl drukket i verden i 2011 47 MILLIARDER SKUDD BLE AVFYRT Hvis du kunne reise ett lysår for hver kule, ville du nådd yttergrensen for det kjente universet. 19 MILLIONER AV DERE BLE TRUET MED KNIV OG MISTET ID-MERKER Det er én for hver enkelt innbygger i Shanghai, verdens høyest befolkede by. DET LENGSTE REGISTRERTE HODESKUDDET Notert på Operation Metro: 635,6 meter, tilsvarende 8 bykvartaler. Tipper fyren som tok det hodeskuddet hadde aimbot Endret 21. oktober 2011 av Merko. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 BETA STATS 1,5 MILLIARDER BLE DREPT Det tilsvarer halvparten av alle øl drukket i verden i 2011 47 MILLIARDER SKUDD BLE AVFYRT Hvis du kunne reise ett lysår for hver kule, ville du nådd yttergrensen for det kjente universet. 19 MILLIONER AV DERE BLE TRUET MED KNIV OG MISTET ID-MERKER Det er én for hver enkelt innbygger i Shanghai, verdens høyest befolkede by. DET LENGSTE REGISTRERTE HODESKUDDET Notert på Operation Metro: 635,6 meter, tilsvarende 8 bykvartaler. Tipper fyren som tok det hodeskuddet hadde aimbot Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe. Han brukte mange forsøk.(Om man følger med på Ammoen) 3 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Blir liksom ikke det samme hvis man har brukt 40 skudd. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Blir liksom ikke det samme hvis man har brukt 40 skudd. Skal godt gjøres å treffe noen på første skudd fra den avstanden. Jeg klarte å treffe en kar på Heavy Metal fra så langt jeg kunne se før det ble foggy. Var vel mest flaks som spillte inn der. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 BF3 til Xbox 360 er allerede lekket på minst en stor kjent privat tracker Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, din mening det:). Jeg og dice mener noe annet Du burde ikke spille battlefield, spillserien er ikke laget for deg og naa er det en hybrid mellom BF og CoD. Altsaa, du vil ikke like elementer fra BF, og digge alt som er tatt fra CoD. Spill heller CoD du. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, din mening det:). Jeg og dice mener noe annet Du burde ikke spille battlefield, spillserien er ikke laget for deg og naa er det en hybrid mellom BF og CoD. Altsaa, du vil ikke like elementer fra BF, og digge alt som er tatt fra CoD. Spill heller CoD du. Jeg hater cod... Spilt bc1 og bc2. En god del og liker battlefield. At de er nært hverandre har dq ikke noe med cod å gjøre. Hr alltid ment bf er bedre en cod og gleder meg veldig til bf3. Hold deg til bf2 om du ikke liker bf3:). Jeg syns den blir brq Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, din mening det:). Jeg og dice mener noe annet Du burde ikke spille battlefield, spillserien er ikke laget for deg og naa er det en hybrid mellom BF og CoD. Altsaa, du vil ikke like elementer fra BF, og digge alt som er tatt fra CoD. Spill heller CoD du. Jeg hater cod... Spilt bc1 og bc2. En god del og liker battlefield. At de er nært hverandre har dq ikke noe med cod å gjøre. Hr alltid ment bf er bedre en cod og gleder meg veldig til bf3. Hold deg til bf2 om du ikke liker bf3:). Jeg syns den blir brq Du elsker CoD. Du spiller BC og BC2, og digger da CoD&BF hybriden. Holder meg til BF3 siden det er oppfoelgeren til BF2 som var ett digg spill. BF3 kommer til aa faile i forhold til BF2 gameplay messig, men vil nok utkonkurere BF2 grafikkmessig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Er du virklig så dum? Du vet ikke noe om hva jeg liker. Endret 21. oktober 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hold kjeft e dokk snill. 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 rett meg om jeg tar feil, Limited Edition inneholder Back to Karkand? Det er korrekt. De som ikke forhåndsbestiller må kjøpe utvidelsen. så man MÅ forhåndsbestille for og få Limited edition? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hold deg til bf2 om du ikke liker bf3:). Jeg syns den blir brq Poenget er at det burde være variasjon. Slik at ikke ALLE banene nødvendigvis slik du vil ha de, men at noen baner krever mer bruk av kjøretøy, er det vanskelig å forstå? BF2 hadde en god variasjon var distanser mellom flaggene, slik bør det også være i BF3. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Selfølgelig er det bra om man var nødt til å bruke mer kjøretøy men syns det er bra at man også slipper å dra for lang på banene. Seff hadde det jo vært bra om det var noen baner som heavy metall eller hva den her i bc2. Der er eet fin avstand. Man må ha litt av hvert Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hehe, din mening det:). Jeg og dice mener noe annet Du burde ikke spille battlefield, spillserien er ikke laget for deg og naa er det en hybrid mellom BF og CoD. Altsaa, du vil ikke like elementer fra BF, og digge alt som er tatt fra CoD. Spill heller CoD du. Jeg hater cod... Spilt bc1 og bc2. En god del og liker battlefield. At de er nært hverandre har dq ikke noe med cod å gjøre. Hr alltid ment bf er bedre en cod og gleder meg veldig til bf3. Hold deg til bf2 om du ikke liker bf3:). Jeg syns den blir brq Du elsker CoD. Du spiller BC og BC2, og digger da CoD&BF hybriden. Holder meg til BF3 siden det er oppfoelgeren til BF2 som var ett digg spill. BF3 kommer til aa faile i forhold til BF2 gameplay messig, men vil nok utkonkurere BF2 grafikkmessig. Hvorfor tror du BF3 vil faile gameplay messig? Jeg synes det minner ganske mye om BC2 bare med bedre våpen følelse enn BC2 har. Kom ikke så veldog langt i lvl på BF3 betaen, men likte spillet kjempe godt. Blir bra å få testet noe annet en Metro den 28 Edit: Leste feil å trodde du mente BC2, ikke BF2... Endret 21. oktober 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå