Armador Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det jeg er mest fornøyd med at de adder en grei singelplayer sammen med multiplayer i BF3!! Savna det noe innmari i BF2 i de eldre dagene Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! har ikke du fått ny, sjukt bra pc? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Ja, den sinnsykt fete riggen din, med GTX 580 og greier? Og 1 million hestekrefter? Please. 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nettopp oppgradert den 4 år gamle PCen min med nytt skjermkort selv (GTX 570), kan endelig kjøre Arma 2 på max untatt view distance da selvsagt, den krever jo atomkraft på halvveis setting... Håper å få kjørt BF3 på medium/litt over medium. Endret 9. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Arma 2 er jo toppen av dårlig koding, og har en ekstremt tungt grafikkmotor. Battlefield-serien derimot, har alltid vært preget av relativt god koding, og i motsetning til flere spill som ingen PC på markedet klarer å dra ved lansering, så har alle BF-spillene kunnet kjøre rimelig glatt på en topp-specet PC. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Endret 9. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Mer value for pengene i mine øyner. Skaffes til pcen min day one! Ja, den sinnsykt fete riggen din, med GTX 580 og greier? Og 1 million hestekrefter? Please. Nevna aldri 1 million hestekrefter, huffameg... Men siden du nevna det så regner jeg med at utbytte på min pc med overklokk kan bli et skikkelig beist Tror jeg kan kjøre BF3 high/very high i hvertfall 1280x1024p med noenlunde stabil framerate GTX 580 er digg Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er ikke noe banan på dd2 Doh! Det var jo så klart på inferno... Nå kjenner jeg det er lenge siden jeg har spilt cs Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Finnes latterlige mange navn til spots i cs og css. Knirk, banan, A-spot, vindu, b-slope, mørk, tunnel, suicide, mid, cw and so on. Hvor er det folk forhåndsbestiller fra, forresten? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tror jeg kan kjøre BF3 high/very high i hvertfall 1280x1024p med noenlunde stabil framerate Å kjøre BF3 i 1280x1024 vil være like meningsløst som å kjøre en Ferrari 355 på frityrolje. 1 Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Krever jo endel å spille spill i 1920x1080/1200. Jeg spiller fortsatt i 1280x1024. Selvfølgelig er alt mye mer fint å se på med maks oppløsning, men synes ikke gaming følelsen tar så mye skade av det. 800x600 er crap, og ville helt klart gjøre skade. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Har du ein 5:4 skjerm? =o Er veldig, veldig spent på om dei planlegger å støtte mods etterkvart. Håper inderleg det, då det var noko som, for min del iallefall, har holdt liv i BF2 veldig lenge. Sjukt flinke modders der ute som får til meget imponerande ting! Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) kjører old school ja:P Har 32 tommer full HD widescreen til film, og spill som ikke krever like mye som crysis. FS2004 å sånn:p Endret 9. mars 2011 av asswipe Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Brukte Lava 32" HD widescreen i 2006 i en måned, men det var mindre oversiktlig, så jeg gikk tilbake til min 22". Man kan ikke spille FPS med stor skjerm. Endret 9. mars 2011 av Heradon Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg må kjøre alt på fullt jeg (Untatt AA fordi det er meningsløst på større oppløsninger) for at jeg skal være fornøyd. @friksjon: Jeg tok forhåndsbestilling på EAStore. Aldri hatt problemer der. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Det blir CPU og RAM som kommer til å bremse ja. Er egentlig ikke så opptatt av grafikk når jeg spiller online, men i spill jeg spiller hovedsaklig for singleplayer, f.eks Arma 2, liker jeg å ha passe god grafikk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Med en GTX 570 så tipper jeg på ihvertfall High-settings på BF3 egentlig. Ikke nødvendigivs maks grafikk med AA osv.. Arma 2 er jo toppen av dårlig koding, og har en ekstremt tungt grafikkmotor. Battlefield-serien derimot, har alltid vært preget av relativt god koding, og i motsetning til flere spill som ingen PC på markedet klarer å dra ved lansering, så har alle BF-spillene kunnet kjøre rimelig glatt på en topp-specet PC. Edit: Ok, det kan jo hende prosessoren og minnet vil slite litt om resten er 4 år. Vil tro et 570 vil dra det til det ytterste, men kanskje som du sier, ikke full AA (kanskje rundt 16x, noe som allerede er mer enn nok). Men DICE skal ha kudos for å brukt mer enn 10 minutter på å kode spillmotoren sin, ja! BFBC2 kjører latterlig lett på de fleste pc'er Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Brukte Lava 32" HD widescreen i 2006 i en måned, men det var mindre oversiktlig, så jeg gikk tilbake til min 22". Man kan ikke spille FPS med stor skjerm. Enig i den. Tenkte å kjøpe en 24 tommer 1920x1080. Hvordan er det å game FPS på den vs 22 tommer? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) I tillegg til at den motoren hovedsakleg var for konsollar, tenk korleis det blir når den er laga med PC i tankane! Har sjølv en 24" @1080p og er storfornøgd med det. Akkurat passe størrelse, og så er den meget pen å sjå på ( Samsung BX2450 ) Endret 9. mars 2011 av gholie Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Opplevde ganske mye av: Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! Enemy units spotted, over! x1000 Mens jeg spillte. Håper vi slipper sånt I BF2 var det vel spamcontrol om jeg ikke husker feil. Etter å ha gitt samme melding 3-4 ganger fikk du en beskjed om "å ligge unna com'en", eller noe i den stil. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Brukte Lava 32" HD widescreen i 2006 i en måned, men det var mindre oversiktlig, så jeg gikk tilbake til min 22". Man kan ikke spille FPS med stor skjerm. Enig i den. Tenkte å kjøpe en 24 tommer 1920x1080. Hvordan er det å game FPS på den vs 22 tommer? Mener de har funnet ut at 24" er den ultimate størrelsen, mtp hvor lngt unna du sitter, oppløsning, osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå