Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ubrukt minne er bortkasta minne .

Om en har PC til å spille BF3, så tviler jeg på at minne er noe en mangler.

Akkurat. Derfor jeg ikke forstår de som absolutt tror de må ha minimum 6GB eller mer. Les Hw.no sin minne-mengde test. 4GB and max, oh yeah. Lukker riktignok ekstra faner i chrome og slikt da, men det er no stress. Trenger ikke henge på Face mens jeg gamer ;)

On topic: Lurer på å bestille dette på cdon? Digital versjon altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat. Derfor jeg ikke forstår de som absolutt tror de må ha minimum 6GB eller mer. Les Hw.no sin minne-mengde test. 4GB and max, oh yeah. Lukker riktignok ekstra faner i chrome og slikt da, men det er no stress. Trenger ikke henge på Face mens jeg gamer ;)

Vel, nå var det vel endel brukere som i betaen fant ut at med 4GB så brukte BF3 nesten alt minne med committed + realtime, og en økning fra 4->8GB minne medførte en betydelig fps-økning (sikkert samme med 4->6GB) siden det blir veldig lite igjen til os/etc med 4GB. Hvilken minne-mengde test tenker du på?

Lenke til kommentar

Så billig som minne er nå, er det ingen unnskyldning til ikke å ha masse minne. Jeg gikk fra 4 til 8 GB, så til 16 GB og vurderer nå 32 GB. Har merket ytelsesøkning hver gang. Spesielt ved gaming, video/bilderedigering, og når man multitasker med Firefox med masse faner, har et spill kjørende osv.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Så billig som minne er nå, er det ingen unnskyldning til ikke å ha masse minne. Jeg gikk fra 4 til 8 GB, så til 16 GB og vurderer nå 32 GB. Har merket ytelsesøkning hver gang. Spesielt ved gaming, video/bilderedigering, og når man multitasker med Firefox med masse faner, har et spill kjørende osv.

placebo

Lenke til kommentar

Jeg bestilte BF3 hos Elkjøp på nett og mener å ha skjønt at de sender ut spillet i forkant av lanseringen. Noen som husker eller har bedre peil enn meg, på akkurat hvilken dag spillet antagelig vil ligge i postkassa?

Husker ikke lanseringsdatoen heller. 24. eller noe rundt der kanskje?

Lenke til kommentar
Takk for at du bestiller med Origin. Produktet du har forhåndsbestilt er nå tilgjengelig for forhåndsnedlasting. Det er bare å starte Origin for å begynne å laste ned produktet.

:new_woot:

21Oct_Friday_qCopKw.png

Må rydde opp i SSD'en :ph34r:

Endret av Merko.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...