Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Har et kort spørsmål, og det kan være litt dumt! Men...

Kan jeg preloade BF3 når jeg har forhåndsbestilt fysisk kopi "personlig" i en Spaceworld-butikk? Har ikke mottatt noen mail, og regner egentlig ikke med det, men føler det er verdt å spørre! :)

Tipper man kunn kan pre-loade om man har mottatt produktnøkkelen. Blir vanskelig viss ikke, siden Origin ikke vet om du har spillet eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg preloade BF3 når jeg har forhåndsbestilt fysisk kopi "personlig" i en Spaceworld-butikk? Har ikke mottatt noen mail, og regner egentlig ikke med det, men føler det er verdt å spørre! :)

Tipper man kunn kan pre-loade om man har mottatt produktnøkkelen. Blir vanskelig viss ikke, siden Origin ikke vet om du har spillet eller ikke.

Var noe i den duren jeg tenkte. Håpet kanskje at Spaceworld hadde en form for online-registrering av forhåndsbestillinger, men med tanke på at jeg kun har betalt 50 kr. i depositum, var det nok en litt teit tanke. Uansett, takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Var beta for ikke så alt for lenge siden

stemmer det men brukte den på ps3en. kom ikkje på å laste dn ned til bærbaren. btw er det noen andre som opplevde å miste nettverksforbindelsen med ea under betaen? det skjedde med meg på nesten hver server eg var på. ganske plagsomt i lengden.

Lenke til kommentar

stemmer det men brukte den på ps3en. kom ikkje på å laste dn ned til bærbaren. btw er det noen andre som opplevde å miste nettverksforbindelsen med ea under betaen? det skjedde med meg på nesten hver server eg var på. ganske plagsomt i lengden.

Jeg hadde mange problemer med det på PC, men fant en løsning på det. Vet dog ikke om dette fungerer for konsoll, siden jeg hadde samme problem med Bad Company 2 på PC, mens det fortsatt fungerte fint på min Xbox 360.

Jeg måtte inn på ruteren min og slå av UPnP (Universal Plug and Play), for så å legge til portene for Battlefield 3 manuelt.

Porter:

TCP: 80, 443, 9988, 42127

UDP: 3074, 3659, 6000, 25200

Lenke til kommentar

Var noe i den duren jeg tenkte. Håpet kanskje at Spaceworld hadde en form for online-registrering av forhåndsbestillinger, men med tanke på at jeg kun har betalt 50 kr. i depositum, var det nok en litt teit tanke. Uansett, takk for svar! :)

Har du gitt Spaceworld mail-adressen din? Jeg tror det er det første du må tenke på ;)

Lenke til kommentar

ser i så fall ikke frem til nextgentel sin kundeservice ^^

Ikke vær redd for det! Jeg har en kjempegod dialog med NGT. Det er bare en myte at de har dårlig kundeservice. For meg i hvert fall. :)

Lykke til med å finne ut av problemet!

EDIT: arni90: Den skal være registrert hos dem fra tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil. Men det er sant. Jeg burde nesten sjekket opp i det først! :!:

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Er litt skuffet over at de limiterer max spillertall på konsoll til 24 pers i motsetning til 64 på pc. Why is that?

Tror noe av den tekniske begrunnelsen var at det på konsollene er en pålagt begrensning fra ms/sony ang. hvor mye ip-trafikk et spill får generere, og med flere spillere ville de gått over denne grensen på grunn av den avanserte grafikken. (destruction etc)

Lenke til kommentar

Er litt skuffet over at de limiterer max spillertall på konsoll til 24 pers i motsetning til 64 på pc. Why is that?

Tror noe av den tekniske begrunnelsen var at det på konsollene er en pålagt begrensning fra ms/sony ang. hvor mye ip-trafikk et spill får generere, og med flere spillere ville de gått over denne grensen på grunn av den avanserte grafikken. (destruction etc)

Kjipern... ser virklig frem til min fremtidige stasjonære.. håper virkelig eg har pengene til overs etter nyttår ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...