Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skal nok unngå clanservere så mye som mulig selv. Alt for mye maktmissbruk på slike servere :!:

TV2 og Multigamer har jo mange servere (spesielt multigamer), så blir nok artig der :new_woot:

Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal nok unngå clanservere så mye som mulig selv. Alt for mye maktmissbruk på slike servere laugh.gif

TV2 og Multigamer har jo mange servere (spesielt multigamer), så blir nok artig der :new_woot:

Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren.

gode klanservere er det ikke noe problem så lenge man oppfører seg (slik som meg)! :w00t:

Dårlige klanservere finnes også...........huff.... :no:

Lenke til kommentar

BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne.

Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober.

Hæ? Det kommer ut den 25. Oktober

Lenke til kommentar

til gjengjeld virker det som om origin krever mindre systemressurser enn steam gjør. Har vel ikke noe særlig å si for dere som klarer å kjøre bf3 på full guffe men for min lille bærbar er det ganske greit. ^^

Btw. har det vært nevnt noe sted om det kommer demoer til bf3 ut? Hadde vært moro å testet det på bærbaren frem til eg får bygget en stasjonær.

Lenke til kommentar

Flere som har forhåndsbestilt på cdon?

På forsiden dems står det at man kan preloade fra den 21. men når jeg går inn under "Mine Spill" og trykker på "Battlefield 3 Limited Edition" linken som ligger der, så skjer det ingenting annet enn at siden refresher seg..

Lenke til kommentar

til gjengjeld virker det som om origin krever mindre systemressurser enn steam gjør.

Tja, Origin bruker iallefall mer minne. :!:

21Oct_Friday_kCHoox.png

Ingen av programmene bruker særlig CPU-kraft uansett, så er vel no big deal :new_woot:

Så lenge man har nok ram så går det vel greit. Men nå ble det plutselig teknisk igjen :p

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Flere som har forhåndsbestilt på cdon?

På forsiden dems står det at man kan preloade fra den 21. men når jeg går inn under "Mine Spill" og trykker på "Battlefield 3 Limited Edition" linken som ligger der, så skjer det ingenting annet enn at siden refresher seg..

BF3 vil kun registreres via EA Origin. Derfor antar jeg at du vil få en mail fra cdon med produkt koden som skal registreres i Origin. Pre-load skjer kun fra Origin.

Lenke til kommentar

Har et kort spørsmål, og det kan være litt dumt! Men...

Kan jeg preloade BF3 når jeg har forhåndsbestilt fysisk kopi "personlig" i en Spaceworld-butikk? Har ikke mottatt noen mail, og regner egentlig ikke med det, men føler det er verdt å spørre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...