Merko Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Skal nok unngå clanservere så mye som mulig selv. Alt for mye maktmissbruk på slike servere :!: TV2 og Multigamer har jo mange servere (spesielt multigamer), så blir nok artig der Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren. Er dette noe offisiell programvare-greie? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skal nok unngå clanservere så mye som mulig selv. Alt for mye maktmissbruk på slike servere TV2 og Multigamer har jo mange servere (spesielt multigamer), så blir nok artig der Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren. På gode klanservere er det ikke noe problem så lenge man oppfører seg (slik som meg)! Dårlige klanservere finnes også...........huff.... Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://www.origin.com/us/change-id ut ifra sia så virker det nå sånn. =) Var fordømmt mye feilmeldinger når jeg installerte origin. av en eller anna grunn ble id'en min dermed angrysackboy. Ser frem til å kunne bytte det den dagen eg blir fornøyd. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne. Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober. Hæ? Det kommer ut den 25. Oktober Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei. Kommer ut på torsdag 27. oktober. 25. oktober er for USA og slikt. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 25. i USA, 27. ellers i verden. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hæ? Det kommer ut den 25. Oktober I USA ja. Ikke i Europa... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Her er noen minutter av starten på SP. Sett det før, sier du ? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://www.origin.com/us/change-id ut ifra sia så virker det nå sånn. =) Var fordømmt mye feilmeldinger når jeg installerte origin. av en eller anna grunn ble id'en min dermed angrysackboy. Ser frem til å kunne bytte det den dagen eg blir fornøyd. Du kan bytte id allerede nå på den norske linken. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Man kan forresten endre Origin ID i den nye Origin Softwaren. Er dette noe offisiell programvare-greie? Origin er offisiell ja. Det er det programmet EA bruker for de skal samle sammen alle spillene de har (Noe ala steam) Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 til gjengjeld virker det som om origin krever mindre systemressurser enn steam gjør. Har vel ikke noe særlig å si for dere som klarer å kjøre bf3 på full guffe men for min lille bærbar er det ganske greit. ^^ Btw. har det vært nevnt noe sted om det kommer demoer til bf3 ut? Hadde vært moro å testet det på bærbaren frem til eg får bygget en stasjonær. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Origin funker knall det, må bare integreres bedre med battlelog. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Var beta for ikke så alt for lenge siden Lenke til kommentar
Qu4cK Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Flere som har forhåndsbestilt på cdon? På forsiden dems står det at man kan preloade fra den 21. men når jeg går inn under "Mine Spill" og trykker på "Battlefield 3 Limited Edition" linken som ligger der, så skjer det ingenting annet enn at siden refresher seg.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 til gjengjeld virker det som om origin krever mindre systemressurser enn steam gjør. Tja, Origin bruker iallefall mer minne. :!: Ingen av programmene bruker særlig CPU-kraft uansett, så er vel no big deal Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei. Kommer ut på torsdag 27. oktober. 25. oktober er for USA og slikt. Ok... gledet meg saa mye, oh well 2 dager extra Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) til gjengjeld virker det som om origin krever mindre systemressurser enn steam gjør. Tja, Origin bruker iallefall mer minne. :!: Ingen av programmene bruker særlig CPU-kraft uansett, så er vel no big deal Så lenge man har nok ram så går det vel greit. Men nå ble det plutselig teknisk igjen Endret 21. oktober 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Flere som har forhåndsbestilt på cdon? På forsiden dems står det at man kan preloade fra den 21. men når jeg går inn under "Mine Spill" og trykker på "Battlefield 3 Limited Edition" linken som ligger der, så skjer det ingenting annet enn at siden refresher seg.. BF3 vil kun registreres via EA Origin. Derfor antar jeg at du vil få en mail fra cdon med produkt koden som skal registreres i Origin. Pre-load skjer kun fra Origin. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har et kort spørsmål, og det kan være litt dumt! Men... Kan jeg preloade BF3 når jeg har forhåndsbestilt fysisk kopi "personlig" i en Spaceworld-butikk? Har ikke mottatt noen mail, og regner egentlig ikke med det, men føler det er verdt å spørre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå