Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det ikke blir som i bf 1943 der folk tar jets for å komme føst til flagget. Altså hopper ut av fyet og ikke bruketr det. Er s sykt irriterende om dette skjer i bf3 og. De drittungene burde ta båtwr og biler

stol på meg, det skjer. i Bc2/1943 tar folk helikopter/fly kun for og få de ekstra poengene.

Lenke til kommentar

Er ofte jeg har styrte Helis på BC2, men da har jeg hvertfall sørget for å fylle opp helikopteret før jeg drar slik at vi faktisk får tatt M-comen. Er oftere at jeg og squaden/laget har klart å ta begge m-coms kjapt (f.eks første stage på valparaiso) enn at vi har failet. At fienden har overtatt helikopteret har svært sjelden skjedd for det blir i så fall skutt ned asap.

Lenke til kommentar

BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne.

Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober.

Lenke til kommentar

BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne.

Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober.

Bra, det er OD dag den dagen. perfekt. skal våkne Kl 8 om morgenen. dra til elkjøp kjøpe spillet. dra hjem og boltre meg i total awesomeness

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Som vi har sett på tidligere filmer på youtube så er lowflying tingen for å counteracte stingere.

Mtp helikopter, 4 stykker kan hoppe ut, pilot kan hente nytt lass med folk, være spawnpoint og droppe squad members, osv osv osv, lite vits å gi bort heli

Lenke til kommentar

Kjære kunde

Takk for at du forhåndsbestilte Battlefield 3. Vi ønsker å minne deg om

at forhåndsinstallering av spillet starter i morgen 21. oktober. Du vil

motta en e-post fra oss innen kl. 09.00 22. oktober som vil inneholde

bestillingsinformasjonen din og instruksjoner om hvordan du starter

forhåndsinstalleringen.

Vennlig hilsen

Origin-teamet

Lenke til kommentar

endelig har jeg finne ut av ka passordet mitt va så eg kan vær m i denne fabelaktige tråden.. ^^

Driver å rutler med BF2 for tia frem til neste uke, holder jo på å fly på veggene pga ventinga.. Må si meg skyldig i at jeg brukte en heli i går helt for meg selv på wake Island for å komme til d ene flagget. Dumpet an, å såg en fiende tan'. Var en black hawk a i det minste.

Desverre blir det bf3 kun på PS3en i første omgang for meg til eg får bygget meg en ny pc rundt jul. Er litt skuffet over at de limiterer max spillertall på konsoll til 24 pers i motsetning til 64 på pc. Why is that?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...