Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Håper det ikke blir som i bf 1943 der folk tar jets for å komme føst til flagget. Altså hopper ut av fyet og ikke bruketr det. Er s sykt irriterende om dette skjer i bf3 og. De drittungene burde ta båtwr og biler Lenke til kommentar
audible Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det skjer jo i BC2 også, hopper inn i heli, stormer mot mcon og hopper ut slik at motstander tar over helikopteret og man taper matchen. Noen som har en joystick å anbefale? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Håper det ikke blir som i bf 1943 der folk tar jets for å komme føst til flagget. Altså hopper ut av fyet og ikke bruketr det. Er s sykt irriterende om dette skjer i bf3 og. De drittungene burde ta båtwr og biler stol på meg, det skjer. i Bc2/1943 tar folk helikopter/fly kun for og få de ekstra poengene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sykt frustrerende. Spess med fly da de er det man vil teste. Liker det bedre om man feks tar fly til fiendens flyplass. Hopper ut slik at flyet blir knust og tar deres fly og da har 4 fly oppe i lufta eller 2 helier i bc2:). På carrierbanen i bc2 håper jeg det er mer en 2 aircrafts på båten Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er ofte jeg har styrte Helis på BC2, men da har jeg hvertfall sørget for å fylle opp helikopteret før jeg drar slik at vi faktisk får tatt M-comen. Er oftere at jeg og squaden/laget har klart å ta begge m-coms kjapt (f.eks første stage på valparaiso) enn at vi har failet. At fienden har overtatt helikopteret har svært sjelden skjedd for det blir i så fall skutt ned asap. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kan jo diskuteres om det er lurt eller ei. Fordelen er jo at man får basene raskere, som igjen gjør at folk kan spawne på disse basene og forsvare de. Ulempen er jo at man mister et fly en liten periode. Samt fiendlig fly kan fritt skyte på bakketropper. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) men jeg lurer på en ting, er det den 27 oktober BF3 kommer ut? i norden. Endret 21. oktober 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Rpg og slikt er vel bedre i bf3 en bc2? Har vel auto stying nå om man locker inn på helikoptret? På bc2 måtte man skyte med pistolen først for å få lock:( Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Etter det lille jeg prøvde Caspian, så følte jeg at flyvende gjenstander ble fort skutt ned. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne. Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) BC2 hadde jo AT4 da, så poteito potato. Men ja, BF3 gir deg Stinger (tror jeg den heter) som har en lock on. Sikkert minst 1 til og. Men den lock on'en kan fjernes med flares og Line of Sight. Så ikke særlig effektiv mot gode piloter i mine øyne. Dore123m. Ja, i Europa kommer BF3 den 27. oktober. Bra, det er OD dag den dagen. perfekt. skal våkne Kl 8 om morgenen. dra til elkjøp kjøpe spillet. dra hjem og boltre meg i total awesomeness Endret 21. oktober 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kjøp det i dag, så kan du laste det ned og ha det klart inne på Origion allerede nå (Pre-download fra og med 21. okt) Så slipper du å bevege deg ut av huset Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 også en mulighet, men jeg vil streve for og få tak i dette guds skapte spillet. 1 Lenke til kommentar
audible Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Som vi har sett på tidligere filmer på youtube så er lowflying tingen for å counteracte stingere. Mtp helikopter, 4 stykker kan hoppe ut, pilot kan hente nytt lass med folk, være spawnpoint og droppe squad members, osv osv osv, lite vits å gi bort heli Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kjære kunde Takk for at du forhåndsbestilte Battlefield 3. Vi ønsker å minne deg om at forhåndsinstallering av spillet starter i morgen 21. oktober. Du vil motta en e-post fra oss innen kl. 09.00 22. oktober som vil inneholde bestillingsinformasjonen din og instruksjoner om hvordan du starter forhåndsinstalleringen. Vennlig hilsen Origin-teamet Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 vært sykt morsomt hvis de kunne dratt med en B-12! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 endelig har jeg finne ut av ka passordet mitt va så eg kan vær m i denne fabelaktige tråden.. ^^ Driver å rutler med BF2 for tia frem til neste uke, holder jo på å fly på veggene pga ventinga.. Må si meg skyldig i at jeg brukte en heli i går helt for meg selv på wake Island for å komme til d ene flagget. Dumpet an, å såg en fiende tan'. Var en black hawk a i det minste. Desverre blir det bf3 kun på PS3en i første omgang for meg til eg får bygget meg en ny pc rundt jul. Er litt skuffet over at de limiterer max spillertall på konsoll til 24 pers i motsetning til 64 på pc. Why is that? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Pga det er begrensinger i hva konsollen klarer 4 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 You thought Wednesday’s multiplayer trailer was exciting? Our explosive Battlefield 3 launch trailer airs later today. Stay tuned! #BF3 Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jaggu glad vi har en egen klanserver der vi kicker folk som misbruker/ikke kan å bruke helikopter/fly. Ser aldri folk står i kø for å komme seg opp i lufta lenger, og godt er det =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå