Frederick_ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Lyst å være med på å bestemme hvilke 3 maps som kommer på en av serverne på Norges(kanskje europas) mest populære server park? I god tradisjon så er det spillerne som avgjør. Legg igjen din stemme på hvilke maps du ser mest frem til HER Mine favoritter så langt må bli -Damavand Peak (littlebirds og base hopping - wooohoo) -Kharg Island (Carrier og landbreach) -Teheran Highway (Spektakulært natt map som blir trangt og dirty) Hva ser du mest frem til ? ja greit, vi har fått med oss at Battle.no skal ha servere i bf3, du klarer alltid å få inn noe om det på vær side Synes forøvrig Battlefield/multigamer sine servere er bedre All pr er god pr ? . Har alltid valgt Battlefield.no sine servere selv, men det er mest pga det ikke er lov å baserape der. Endret 19. oktober 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Offline maps og bots kommer vel som en dyr DLC ett helvt år etterpå eller når spillet feirer 10 år i 2021. Endret 19. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde vore kjekt med eit slags sertifikatsystem for den mest ettertrakta hardwaren. Eit lite ikon eller noko på sida av namnet til folk, som dei fekk om dei bestod ein rekke (SP)-tester for fly/helikopter. Vert mindre skremmande å vere passasjer i en flygande miksmaster når du veit at piloten ikkje kjem til å fly rakt inn i første og beste vindmølle, eller få panikk og hoppe ut om nokon ser strengt på dei. Alternativt en kort toturial som er valgfri for de forskjellige kjøretøyene slik at folk i det minste forstår basics. Så en innstilling serverhost kan velge, om hvorvidt det krever sertifikat for å kunne styre kjøretøy på den serveren. Ser ikke frem til de første dagene/ukene/månedene med idioter i helikopteret, men alternativet er gode folk i helikopteret, som er enda mer plagsomt. Gjelder fly og forsåvidt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er ikke værre enn å joine en tom server og prøve ut ting. Men det virker det som de færreste kommer på at er mulig... 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Damavand Peak og Teheran Highway... omg Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen bare må klage, serru... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er ikke værre enn å joine en tom server og prøve ut ting. Men det virker det som de færreste kommer på at er mulig... Dette fungerte ikke Beta hvertfall. Joinet man en tom Metro server fikk man bare beskjed om at det manglet spillere og man var stuck i basen inntill det ble 6 stk eller no. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er ikke værre enn å joine en tom server og prøve ut ting. Men det virker det som de færreste kommer på at er mulig... Dette fungerte ikke Beta hvertfall. Joinet man en tom Metro server fikk man bare beskjed om at det manglet spillere og man var stuck i basen inntill det ble 6 stk eller no. Hmm, er i så fall rush only. Jeg spilte i hvert fall på en Caspian Server med 3 andre, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er ikke værre enn å joine en tom server og prøve ut ting. Men det virker det som de færreste kommer på at er mulig... Jeg tenkte også på det, men var ikke mulig i beta som N1ko sier... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Beta nei, det var jo sjeldent servere som ikke hadde folk på også da Retail? - Fullt mulig..(basert på andre BF spill) Rush har kanskje den begrensningen. Men så er ofte Rush også veldig begrenset på hvor man kan gå i forhold til skikkelig Battlefield, der man har hele mappet tilgjengelig med en gang. I Beta kan jeg ikke si jeg brydde meg særlig om folk fløy som galninger og krasjet i alt og alle. Det var tross alt en preview. Endret 19. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 det var jo sjeldent servere som ikke hadde folk på også da ) Det var mange servere uten folk ! Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Dette at du måtte vente på 6 (8 totalt trodde jeg) før du kunne gjøre noen var nok kun på betaen. Slik var det ikke i alphaen. Hvis det blir lansert slik det var i betaen blir nok det fort endret etter mange klager. Endret 19. oktober 2011 av Faddn Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 1. Lei din egen server i én mnd 2. Sett passord 3. Sett minimum players til 1 4. Pr0fit Det var mange servere uten folk ! Ikke caspian :o Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det var mange servere uten folk ! Ikke caspian :o Jo? Når Caspian Border mappet ble åpent for alle de siste dagene var det jo flere hundre servere som var tomme. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 1. Lei din egen server i én mnd 2. Sett passord 3. Sett minimum players til 1 4. Pr0fit Det var mange servere uten folk ! Ikke caspian :o Jo, var noen der også Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fikk just melding om forhåndinstallering av BF3. 21. Oktober som sikkert de fleste visste fra før. Virker som om det blir registrert automatisk fra spaceworld til origin. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Kjære kunde Takk for at du forhåndsbestilte Battlefield 3. Vi ønsker å minne deg om at forhåndsinstallering av spillet starter i morgen 21. oktober. Du vil motta en e-post fra oss innen kl. 09.00 22. oktober som vil inneholde bestillingsinformasjonen din og instruksjoner om hvordan du starter forhåndsinstalleringen. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hardware taes i bf3 hardwaretden Lenke til kommentar
audible Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Angående kjøretøy synes jeg det hadde vært en god ide å bruke en sandbox tutorial mode hvor man må unlocke license for å bruke kjøretøy. Det vil sikre et minimum av kvalitet hos brukerene og unngå mange episoder som er frustrerende for tusenvis av spiller. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Americas Army hadde jo omfattende trening for de forskjellige ting. For å bli medic måtte du ta en teoriprøve. For å bli Spec Ops så måtte du snike deg i gjørma over et godt stykke, uten å bli oppdaget. Nå er jo BF3 et spill for folk flest. Folk flest vil ha action nå, og vil helst slippe slike ting. Men hadde jeg hatt valgt mellom å ha det eller ikke, hadde jeg valt å satt inn noe slikt. Da kunne denne sandboxen også bli brukt til å øve seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå