FrankBjarne Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) @kakeshooma: Unnskyld 9 dager til det kommer. Tror jeg har matte prøve den 28'ende så heia for det. Endret 18. oktober 2011 av Refsa Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så lei av folk som bare skal løpe rundt å ødelegge for andre ved å sprenge fly som de selv ikke får, og kjøre over folk på den måten som han karen dere postet video av. Typisk barneskole/ungdomsskole oppførsel fra de største idiotene, og dessverre noe man ikke kommer utenom, men er jo ikke akkurat typisk for de som ligger høyest på poeng-listene akkurat Det er shitkids fra CoD serien som trur de er så jævla flinke i fps spill. Men egentlig kan de bare CS og CoD. Hjernedød gameplay Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så lei av folk som bare skal løpe rundt å ødelegge for andre ved å sprenge fly som de selv ikke får, og kjøre over folk på den måten som han karen dere postet video av. Typisk barneskole/ungdomsskole oppførsel fra de største idiotene, og dessverre noe man ikke kommer utenom, men er jo ikke akkurat typisk for de som ligger høyest på poeng-listene akkurat Det er shitkids fra CoD serien som trur de er så jævla flinke i fps spill. Men egentlig kan de bare CS og CoD. Hjernedød gameplay Ikke er jeg cod-fanboy og det er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen, men visst faen om noe av det første jeg skal gjøre når BF blir sluppet er å hive meg i første og beste jeep og meie ned en intetanende tulling. Dog det blir vel med den ene gangen, men herregud som jeg kommer til å le og kose meg med det. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Reell alder og mental alder er to forskjellige ting vet du:) AtW 6 Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LkQ-AFC_XXk :!: Faen for en taper.. Hater folk som soser rundt sånn på BC2. Satser på at jeg møter han online en gang, da skal jeg bruke hele runden min på å gjøre det samme mot han.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:) Epic 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Haha. Sant nok det, men jeg er i prinsippet ikke for slike ting og det er ikke noe som vil bli en vane, men én gang skal det gjøres. Just for kicks. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gruer meg litt til å møte Kake og Simen Ikke lang tid til trekning nå Ekstra fin premie i dag satser vi på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Barnslig oppførsel er det jeg gruer meg mest til å se i Battlefield 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bare å passe dere, for nå har jeg straks nytt skjermkort! Og da slipper jeg å spille på low, med oppløsning på 1280x800 og lagg Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Da blir det slik flyvning ? 4 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Holy F! Tror jeg må øve meg litt på helis... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) brykte han stikke her tro Neida.. Kun tastatur og mus! Perfekt sense på musa tydeligvis til heli! Endret 18. oktober 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ryktes om at Battlefield 3 Pc versjonen allerede har kommet som torrent. http://www.techspot.com/news/45889-pc-version-of-battlefield-3-leaks-onto-torrent-sites.html De torrentsidene jeg har sjekket (btjunkie.org , thepiratebay.org) gir litt forskjellige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Synes både heli og fly var en fryd å kjøre med original settings i BF3. Ta over flagpoints i førsten av runda på Caspian med heli var en fryd, klarte 3 flagpoints på det meste før jeg ble skutt på. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Faen å se på video fra BF3 hjelper ikke akkurat på abstinensene. Er litt som å dingle en pose narkotika forran nesen på en knarkis "kom da, kom da, kom da...!" 6 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det ryktes om at Battlefield 3 Pc versjonen allerede har kommet som torrent. http://www.techspot.com/news/45889-pc-version-of-battlefield-3-leaks-onto-torrent-sites.html De torrentsidene jeg har sjekket (btjunkie.org , thepiratebay.org) gir litt forskjellige tilbakemeldinger. Velkommen etter, men spillet er uannsett ikke spillbart(dvs cracked) enda. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Må si jeg ble inspirert av klippet av han som har det gøy å kødder i BF3, må garantert prøves! Hva er ikke mer gøy en å terge på seg en noen spill nerder med litt knekte antenner? 1 Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det ryktes om at Battlefield 3 Pc versjonen allerede har kommet som torrent. http://www.techspot.com/news/45889-pc-version-of-battlefield-3-leaks-onto-torrent-sites.html De torrentsidene jeg har sjekket (btjunkie.org , thepiratebay.org) gir litt forskjellige tilbakemeldinger. Velkommen etter, men spillet er uannsett ikke spillbart(dvs cracked) enda. Den er vel rett rundt hòrnan tenker jeg:P Blir å vente til release uansett for min del. Noen som vet når man kan starte nedlastingen av battlefield 3? Med min linje så vil 10gb+ ta tid :S Hos Origin btw, ser for meg at filene kan lastes ned før release? Endret 18. oktober 2011 av RoXx Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du kan starte nedlastingen av Battlefield 3 den 21.10.2011 via Origin. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Aaaah, kvifor er ventetida så lang? =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå