Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lei av folk som bare skal løpe rundt å ødelegge for andre ved å sprenge fly som de selv ikke får, og kjøre over folk på den måten som han karen dere postet video av. Typisk barneskole/ungdomsskole oppførsel fra de største idiotene, og dessverre noe man ikke kommer utenom, men er jo ikke akkurat typisk for de som ligger høyest på poeng-listene akkurat

Det er shitkids fra CoD serien som trur de er så jævla flinke i fps spill. Men egentlig kan de bare CS og CoD. Hjernedød gameplay

Lenke til kommentar

Så lei av folk som bare skal løpe rundt å ødelegge for andre ved å sprenge fly som de selv ikke får, og kjøre over folk på den måten som han karen dere postet video av. Typisk barneskole/ungdomsskole oppførsel fra de største idiotene, og dessverre noe man ikke kommer utenom, men er jo ikke akkurat typisk for de som ligger høyest på poeng-listene akkurat

Det er shitkids fra CoD serien som trur de er så jævla flinke i fps spill. Men egentlig kan de bare CS og CoD. Hjernedød gameplay

Ikke er jeg cod-fanboy og det er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen, men visst faen om noe av det første jeg skal gjøre når BF blir sluppet er å hive meg i første og beste jeep og meie ned en intetanende tulling. Dog det blir vel med den ene gangen, men herregud som jeg kommer til å le og kose meg med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Bare å passe dere, for nå har jeg straks nytt skjermkort!

Og da slipper jeg å spille på low, med oppløsning på 1280x800 og lagg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det ryktes om at Battlefield 3 Pc versjonen allerede har kommet som torrent.

http://www.techspot.com/news/45889-pc-version-of-battlefield-3-leaks-onto-torrent-sites.html

De torrentsidene jeg har sjekket (btjunkie.org , thepiratebay.org) gir litt forskjellige tilbakemeldinger.

Velkommen etter, men spillet er uannsett ikke spillbart(dvs cracked) enda.

Den er vel rett rundt hòrnan tenker jeg:P

Blir å vente til release uansett for min del.

Noen som vet når man kan starte nedlastingen av battlefield 3? Med min linje så vil 10gb+ ta tid :S

Hos Origin btw, ser for meg at filene kan lastes ned før release?

Endret av RoXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...