Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pcen min skriker etter Battlefield 3!

Blir å hoppe rett på multiplayeren for min egen del ;)

Hvordan er generelt folk i Battlefield på PC? Er det sånn som i CS, at mange har spilt så mye at de har tilnærmet auto-aim innenfor serien, eller er det greit for nybegynnere? Jeg er relativt god i Modern Warfare 2, men jeg veit jo at det overhodet ikke er sammenlignbart så forskjellige spillene liksom skal være. Det verste jeg veit er spill der man må bruke minst 50 timer før man klarer å unngå å dø konstant (MW2 var også litt sånn for en som aldri hadde spilt FPS på nettet før).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Pcen min skriker etter Battlefield 3!

Blir å hoppe rett på multiplayeren for min egen del ;)

Hvordan er generelt folk i Battlefield på PC? Er det sånn som i CS, at mange har spilt så mye at de har tilnærmet auto-aim innenfor serien, eller er det greit for nybegynnere? Jeg er relativt god i Modern Warfare 2, men jeg veit jo at det overhodet ikke er sammenlignbart så forskjellige spillene liksom skal være. Det verste jeg veit er spill der man må bruke minst 50 timer før man klarer å unngå å dø konstant (MW2 var også litt sånn for en som aldri hadde spilt FPS på nettet før).

Jeg vil si det er greit for nybegynnere, med tanke på squad systemet.

Du må nok bare forevente (kommer annpå map) at det vil være tider med mye skyting, og tid med nesten ingen skyting i løpet av en runde.

 

Tror ikke det vil ta deg mer en uke før du er vandt med skyting.

Lenke til kommentar

Pcen min skriker etter Battlefield 3!

Blir å hoppe rett på multiplayeren for min egen del ;)

Hvordan er generelt folk i Battlefield på PC? Er det sånn som i CS, at mange har spilt så mye at de har tilnærmet auto-aim innenfor serien, eller er det greit for nybegynnere? Jeg er relativt god i Modern Warfare 2, men jeg veit jo at det overhodet ikke er sammenlignbart så forskjellige spillene liksom skal være. Det verste jeg veit er spill der man må bruke minst 50 timer før man klarer å unngå å dø konstant (MW2 var også litt sånn for en som aldri hadde spilt FPS på nettet før).

 

Vil si noen av oss i BF er som så i CS er tilnærmet auto aim. Jeg er en av de som har spilt 5 år med CS aktivt med klankamper, public, turneringer osv. Men du kan støte på BF folk som ikke har en snøring på hva dem driver på med :p

Lenke til kommentar

Pcen min skriker etter Battlefield 3!

Blir å hoppe rett på multiplayeren for min egen del ;)

Hvordan er generelt folk i Battlefield på PC? Er det sånn som i CS, at mange har spilt så mye at de har tilnærmet auto-aim innenfor serien, eller er det greit for nybegynnere? Jeg er relativt god i Modern Warfare 2, men jeg veit jo at det overhodet ikke er sammenlignbart så forskjellige spillene liksom skal være. Det verste jeg veit er spill der man må bruke minst 50 timer før man klarer å unngå å dø konstant (MW2 var også litt sånn for en som aldri hadde spilt FPS på nettet før).

Unngå spesielt servere som Multigamer da de har mange gode (veteraner) spillere fra Battlefield.no hvor mange av dem har tidligere vært pro-BF spillere. Nordiske servere har generelt mange gode spiller.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte BF3-betaen med folk fra Multigamer.no, var ikke mitt inntrykk at de var såå gode :p

Samme her, jeg er ikke en voldsomt "pro"-gamer, men jeg klarte meg relativt fint på multigamer og hadde K/D godt over 1 stort sett hele tida.

 

Så lenge man ikke leker Rambo, løper uten noen form for dekning, og hjelper andre med å plante medkits/ammo etc., gjenoopliver om man er assault, og generelt hjelper andre på banen og på laget går ting veldig bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Da jeg spilte BF3-betaen med folk fra Multigamer.no, var ikke mitt inntrykk at de var såå gode :p

vent til retail du

 

Da skal Siemn og jeg eie alt og alle :new_woot:

 

We will! :new_woot:

Lenke til kommentar

Så lei av folk som bare skal løpe rundt å ødelegge for andre ved å sprenge fly som de selv ikke får, og kjøre over folk på den måten som han karen dere postet video av. Typisk barneskole/ungdomsskole oppførsel fra de største idiotene, og dessverre noe man ikke kommer utenom, men er jo ikke akkurat typisk for de som ligger høyest på poeng-listene akkurat

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...