Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser man det. Det er ikke hver dag man ser en spillnyhet på toppen av en nettavisside.

 

Litt artig lesning. Artikkel.

 

 

Å jeg fant denne: Spilljournalister raser mot Electronic Arts - Før lanseringen av det etterlengtede actionspillet Battlefield 3 inviterer selskapet journalister til å teste spillet - men ikke uten å svare på om de likte forgjengeren.

Etter å ha lest igjennom begge artikklene fant jeg blant annet dette: (Spørsmålene kan dere finne bilde av i linken min).

 

Quote fra artikkelen til Waldemariel:

"Redaktør for Gamer.no, Tor-Steinar Nastad Tangedal, er blant dem som mottok skjemaet fra EA.

 

- Vi tok en redaksjonell avgjørelse på å svare på spørsmålene vi så som relevante, og har ikke svart på noe vi syntes var «unormalt» å spørre om.

 

- Hva var din første reaksjon på spørsmålene i skjemaet?

 

- EAs norske representant ringte meg og sa at EA hadde noen spørsmål om han som skulle anmelde «Battlefield 3» for oss. Min reaksjon var «hvorfor skal dere etterforske dette?» Jeg reagerte veldig på noen av spørsmålene, sier Nastad Tangedal til PressFire.

 

Han forteller han opplever flere av spørsmålene i skjemaet som helt ok, som kontaktinfo til anmelder i forbindelse med flerspillerbiten, og hva skal maskin spillet vil bli anmeldt på.

 

- Vi svarte for eksempel ikke på hva vi synes om betaen eller hva vi synes om «Battlefield 3». Anmelderen vil få spillet sitt og anmelde spillet uansett. Han har ikke vært involvert i dialogen med Electronic Arts og vil gjøre en selvstendig vurdering. Jeg oppfattet ikke dette som et forsøk på å kontrollere utfallet av anmeldelsen."

 

 

Mtp stor pågang av dette spillet her på Gamer, syns jeg det er merkverdig at de ikke har laget en artikkel om dette selv. :hmm:

 

Enig, rart det ikke er tatt opp mer.

 

Og at EA i ettertid påstår det var "human error" at de spørsmålene ble sendt ut gjør det bare verre egentlig. Stå nå i det minste for hva dere har gjort EA!

 

Jeg for min del synes det er skremmende at EA mener de har noe med hvem som skal anmelde spillet.

Lenke til kommentar

Hva er "billing"? Føler at den koster rundt det samme overalt. Kjøpte den for 400Kr hos GameStop.

 

EDIT:

Ser de har den på Gamersgate UK: http://www.gamersgate.co.uk/DD-BF3UK/battlefield-3-limited-edition-uk

 

320Kr....damnit!

Skal koste 300 kr hos Gamestop.

 

Hæ? Jeg betalte 50KR for Pre-ORder. Så blir det 350Kr når den "hentes" ble jeg fortalt.

Hmm, de de sa til meg det blir 400 kroner totalt, men så trekker de 100 kr for de har kampanje, så lenge man forhåndsbestiller :o

Lenke til kommentar

Hva er "billing"? Føler at den koster rundt det samme overalt. Kjøpte den for 400Kr hos GameStop.

 

EDIT:

Ser de har den på Gamersgate UK: http://www.gamersgate.co.uk/DD-BF3UK/battlefield-3-limited-edition-uk

 

320Kr....damnit!

Skal koste 300 kr hos Gamestop.

 

Hæ? Jeg betalte 50KR for Pre-ORder. Så blir det 350Kr når den "hentes" ble jeg fortalt.

Ehh, betalte 299 for preorder hos gamestop jeg. Kunne velge mellom å betale en del av summen der, betale alt der, eller betale når jeg hentet spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...