Daxen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har hørt snakk om at de skal legge inn et ID bytte program i Origin. Men hvis du ikke vil vente så anbefaler jeg deg iOS/Android eller windows Origin ID changer. Endret 17. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kva slags app som gjer kva? Har Android. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kva slags app som gjer kva? Har Android. Les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&p=18441307&st=12960entry18441307 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&view=findpost&p=18443172 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1206877&view=findpost&p=18446819 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Kva slags app som gjer kva? Har Android. https://market.android.com/details?id=ca.jamdat.flight.scrabblefree Er et spill av EA. Der inne kan du endre din origin ID. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har forhåndsbestilt fra Elkjøp, men ser ut som du bare får med de ekstra kartene. Hos Gamestop får du med Physical Warfare Pack. Hos CDON får du med Specact Kit. Er dette noe som man ka få med andre plasser eller kjøpe i ettertid? Får sikkert lastet det som DLC. Forhåndsbestiller man på Origin får du Specact Kit og Warfare Pack. Har lest at Physical Warfare Pack kun er tilgjenglig på ps3? Flere som kan bekrefte dette? Endret 17. oktober 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 The_Tom: Det er feil 1 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 10 DAGER IGJEN FOLKENS Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 4 dager til pre-load Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Les her: Herregud, det funka faktisk... Flaut at EA skal vere så grenselaust rævkjørte. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Var skikkelig ladd for en "Collectors Edition" av BF3 egentlig, kjøper den hvis det kommer etter relase selv om jeg har preorder. OT: Håper hvertfall at Diablo 3 kommer med en "Collectors Edition". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jøss, live support er ein vits. Vil bytte min TRE ÅR gamle Master-ID, slik at eg ikkje blir sittande fast med nicket "evolution2008" (frå spore) i BF3. Men neida, den einaste responsen eg får er ein indar med ei handbok full av bullshitsvar om EA-policy. EA live support er konge. Slenger rundt om seg med 15%, 20% og 25% discounts. Noen ganger får man en inder som ikke kan en skit, men de fleste ganger funker det knirkefritt. Skal sies at første gang jeg skulle skifte EA-master id tok det 25 minutter før kisen greide det, men andre gangen var det gjort på 2min. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 De kasta rabatter etter meg også, men i likhet med betakey så var det bare pisspreik, jeg fikk aldri epostene de lovde. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jøss, live support er ein vits. Vil bytte min TRE ÅR gamle Master-ID, slik at eg ikkje blir sittande fast med nicket "evolution2008" (frå spore) i BF3. Men neida, den einaste responsen eg får er ein indar med ei handbok full av bullshitsvar om EA-policy. EA live support er konge. Slenger rundt om seg med 15%, 20% og 25% discounts. Noen ganger får man en inder som ikke kan en skit, men de fleste ganger funker det knirkefritt. Skal sies at første gang jeg skulle skifte EA-master id tok det 25 minutter før kisen greide det, men andre gangen var det gjort på 2min. Whaaaaaat? Og det seier du no, som eg har fiksa problemet mitt sjølv? Kva problem hadde du for å få rabatt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Sa at den forrige live support kisen ikke ville mekke BF2 på Origin til meg, da jeg hadde mistet CDen. Han beklaget, ga meg BF2 og rabatt på 20% på kjøp. Endret 17. oktober 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sa at den forrige live support kisen ikke ville mekke BF2 på Origin til meg, da jeg hadde mistet CDen. Han beklaget, ga meg BF2 og rabatt på 20% på kjøp. Hvordan funket dette? Jeg har også BF2 og det hadde vært fint om den var i origin også. Bare å ta kontakt gjennom Live supporten og spørre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, si du har mistet CDen. Så spør du bare om du kan få digital download eller noe. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Bare å ta kontakt gjennom Live supporten og spørre? Spurte selv for ca 1 mnd siden, tok 20 min for å flytte over spill fra min gamle EA account til ny account (hvor jeg hadde BC2 og BF3). Både 2142 og BF2 var på CD btw Endret 17. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 MFW jeg ikke får logga inn på EA customer support sia, men på alle andre EA sider. Når jeg tar "I forgot my screen name" får jeg et nick jeg aldri kan huske jeg har brukt (mafiagutt12 lol :!, og det nicket kombinert med passordet jeg får når jeg tar "I forgot my password" funker heller ikke til å logge inn. Det funka før? What to do?! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 MFW jeg ikke får logga inn på EA customer support sia, men på alle andre EA sider. Når jeg tar "I forgot my screen name" får jeg et nick jeg aldri kan huske jeg har brukt (mafiagutt12 lol :!, og det nicket kombinert med passordet jeg får når jeg tar "I forgot my password" funker heller ikke til å logge inn. Det funka før? What to do?! Bruk email adressen. Bawww, får prøve en annen gang. Fikk en litt underlig support person. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Trenger joystick til den 25! Noen som har tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå