Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man kun spawne på squad commanders? Håper virkelig ikke det blir sånn.

Blir for lett å kunne spawne på alle, hvis man har en squad leader som på BF2 må man tenke litt mer taktisk.

Håper det blir mulig å spawne på alle. Irriterende som squad leader bestemmer seg for å være sniper langt unna kampen og man ald lt id må løpe inn...

Hvordan blir man squad leader?

Virker som om man blir squad leader helt tilfeldig,

Lenke til kommentar

Forhåndsbestile BF3 nettopp! Limited edition så klart!

Går det ann å bestille annet? Har ikke sett en enaste butikk med en annen version enn Limited.

Limited heter det fordi det er limited til pre orders altså i teorien blir det ikke laget flere limited versjoner etter launch, derav navnet limited, limited edition har ikke den samme klangen som det engang hadde.

Lenke til kommentar

Er ikke det litt rart? Som regel pleier det vel å bli annonsert en CE lenge før release. Og med tanke på at dette blir et stor-spill syns jeg det virker litt underlig :p

Kan jo også være en taktikk for at folk skal kjøpe spillet to ganger. Er som regel hardcore-fans som kjøper Collector Editon. Disse vil jo helt klart ha spillet til release. Men de vil kanskje også ha en CE. Om denne kommer etterpå betyr jo det at de må kjøpe det to ganger.

Lenke til kommentar

Enig i at det er litt rart, dog må jeg spørre om hvor stort marked og fortjeneste det er i CE? Er jo ikke akkurat slik at det blir solgt for annet enn å tilfredsstille de ivrigste? Selv om det er veldig ålreit i mine øyne da :) Sier bare at det er litt rart om de sløyfer det, til tross.

Lenke til kommentar

Enig i at det er litt rart, dog må jeg spørre om hvor stort marked og fortjeneste det er i CE? Er jo ikke akkurat slik at det blir solgt for annet enn å tilfredsstille de ivrigste? Selv om det er veldig ålreit i mine øyne da :) Sier bare at det er litt rart om de sløyfer det, til tross.

Hørte fra et intervju eller noe en gang, og der sa en (tror det var en utvikler av Warhammer Online)at Collector Edition tjente de ikke noe mer på. Var mest bare for å være ålreit mot fansen.

Men selv om de kanskje ikke tjener noe mer i kroner på å selge CE, betyr jo det at de får spillere som får en sterkere tilknytning til spillet og utviklerne. Noe som er mye verdt med tanke på fremtidige lanseringer.

Lenke til kommentar

Jøss, live support er ein vits. Vil bytte min TRE ÅR gamle Master-ID, slik at eg ikkje blir sittande fast med nicket "evolution2008" (frå spore) i BF3. Men neida, den einaste responsen eg får er ein indar med ei handbok full av bullshitsvar om EA-policy.

Japp, man kan kunn bytte EA ID om nicket inneholder noe av navnet eller andre personopplysninger. Anbefaler deg iOS Appen eller Android om du har en slik tlf. Evt låne bort kontone til noen du stoler på som kan gjøre det :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...