Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har forhåndsbestilt fra Elkjøp, men ser ut som du bare får med de ekstra kartene. Hos Gamestop får du med Physical Warfare Pack. Hos CDON får du med Specact Kit. Er dette noe som man ka få med andre plasser eller kjøpe i ettertid? Physical warfear blir gratis og kommer ut etterhvert har jg hørt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan man kun spawne på squad commanders? Håper virkelig ikke det blir sånn. Blir for lett å kunne spawne på alle, hvis man har en squad leader som på BF2 må man tenke litt mer taktisk. Håper det blir mulig å spawne på alle. Irriterende som squad leader bestemmer seg for å være sniper langt unna kampen og man ald lt id må løpe inn... Hvordan blir man squad leader? Virker som om man blir squad leader helt tilfeldig, Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Feil, det skal velges av squaden og man kan også bli sparket. Det motvirker camp i ganske stor grad vil nå jeg si Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Forhåndsbestile BF3 nettopp! Limited edition så klart! Gleder meg til å prøve klassikerne fra BF2 Klarer knapt å vente =D Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Forhåndsbestile BF3 nettopp! Limited edition så klart! Går det ann å bestille annet? Har ikke sett en enaste butikk med en annen version enn Limited. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Forhåndsbestile BF3 nettopp! Limited edition så klart! Går det ann å bestille annet? Har ikke sett en enaste butikk med en annen version enn Limited. Denne for eksempel: http://www.onlinekeystore.com/Battlefield-3-CD-KEY-ORIGIN.html Billig er det også Endret 17. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Forhåndsbestile BF3 nettopp! Limited edition så klart! Går det ann å bestille annet? Har ikke sett en enaste butikk med en annen version enn Limited. Limited heter det fordi det er limited til pre orders altså i teorien blir det ikke laget flere limited versjoner etter launch, derav navnet limited, limited edition har ikke den samme klangen som det engang hadde. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei... siden Limited Edition nå til dags betyr de første 10 millionene som kjøpte spillet Kommer det en Collectors Edition ? Jeg har lyst på en hardkopi som kan stå i hylla sammen med resten av BF spillene mine, i tillegg til Origin. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Finnes ikke collectors edition til pre order iallfall. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er ikke det litt rart? Som regel pleier det vel å bli annonsert en CE lenge før release. Og med tanke på at dette blir et stor-spill syns jeg det virker litt underlig Kan jo også være en taktikk for at folk skal kjøpe spillet to ganger. Er som regel hardcore-fans som kjøper Collector Editon. Disse vil jo helt klart ha spillet til release. Men de vil kanskje også ha en CE. Om denne kommer etterpå betyr jo det at de må kjøpe det to ganger. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Enig i at det er litt rart, dog må jeg spørre om hvor stort marked og fortjeneste det er i CE? Er jo ikke akkurat slik at det blir solgt for annet enn å tilfredsstille de ivrigste? Selv om det er veldig ålreit i mine øyne da Sier bare at det er litt rart om de sløyfer det, til tross. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 De hadde vel ikke CE på bc2? Ville tru at det ikke er så spesielt viktig med CE på BF- Generelt skytespill som går mest online Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Enig i at det er litt rart, dog må jeg spørre om hvor stort marked og fortjeneste det er i CE? Er jo ikke akkurat slik at det blir solgt for annet enn å tilfredsstille de ivrigste? Selv om det er veldig ålreit i mine øyne da Sier bare at det er litt rart om de sløyfer det, til tross. Hørte fra et intervju eller noe en gang, og der sa en (tror det var en utvikler av Warhammer Online)at Collector Edition tjente de ikke noe mer på. Var mest bare for å være ålreit mot fansen. Men selv om de kanskje ikke tjener noe mer i kroner på å selge CE, betyr jo det at de får spillere som får en sterkere tilknytning til spillet og utviklerne. Noe som er mye verdt med tanke på fremtidige lanseringer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Leste et intervju med Gustavson fra Sydney denne helga. Det er en ganske massiv plan for DLC's, så det kan jo hende at CE boksen kommer med en av de. Eller at CE boksen kommer når de har solgt det de skal. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 går det ann og skifte navnet på brukern sin på origin det som man også heter i spillet? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Nei. Du må kontakte EA live support eller spille scrable på iOS for å skifte Origin navn. Du kan også bruke et program som er postet på Reddit men jeg ville vært forsiktig hadde jeg vært deg. Endret 17. oktober 2011 av evenandreas Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Programmet fra reddit fungerer knirkefritt. Bruker jo offisiell API fra EA så det er ingenting som stikker av med infoen din. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 " Josh H.: Okay, If you would like we will send you an email with a 15 percent discount on your next purchase through EA. " Snakket med live support, dette var det siste Josh sa til meg og jeg svarte ikke.... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jøss, live support er ein vits. Vil bytte min TRE ÅR gamle Master-ID, slik at eg ikkje blir sittande fast med nicket "evolution2008" (frå spore) i BF3. Men neida, den einaste responsen eg får er ein indar med ei handbok full av bullshitsvar om EA-policy. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jøss, live support er ein vits. Vil bytte min TRE ÅR gamle Master-ID, slik at eg ikkje blir sittande fast med nicket "evolution2008" (frå spore) i BF3. Men neida, den einaste responsen eg får er ein indar med ei handbok full av bullshitsvar om EA-policy. Japp, man kan kunn bytte EA ID om nicket inneholder noe av navnet eller andre personopplysninger. Anbefaler deg iOS Appen eller Android om du har en slik tlf. Evt låne bort kontone til noen du stoler på som kan gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå