Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at det har lekket så fort, men tror ikke det er det spesielt store tapet for DICE. De fleste kjøper nok BF3 for å spille online..

 

Tja, med en gang man begynner å finne bilder av det her...

 

 

12123n48n9.jpg

 

 

... kan man vel regne med at piratbukta plukker det opp ganske så fort

 

 

Damnit, hadde et lite håp om at Dice skulle overaske oss med steelbook limited edition. :p

Lenke til kommentar

Ting som er bekreftet så langt :D

 

- Kharg island confirmed to be the most largest map in BF3 with 7 flags.

- Damavand Peak's looking to be epic, with proper BF2-like flag placement.

- World map similar to BF2-like.

- Tanks seem to be buffed.

- Operation Firestorm plays really well, flag placement is decent, despite the footage we've been shown.

- Little bird will be on Damavand Peak.

- Squad Leader only spawn system is seems to be back.

 

 

KILDE:

 

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1440626-played-battlefield-3-ea-preview-event-8.html

 

Der gikk min stemme til Kharg og Damavand - Dette skal bli gøy :dribble:

Lenke til kommentar

Kan noen forklare tullet om endring av Origin ID?

 

 

In most situations, persona or screenname change requests fall outside the capabilities of our support agents. We do however recognize that there are circumstances where a previously chosen persona name may present an unacceptable risk due to the exposure of information that could be linked to the account holder. As a result, we are now honoring name-change requests by web-request only to these affected customers, using the process below. If your EA Master ID / Origin screenname exposes the following information, you are eligible for a name change. Your first and last name Your phone number Personally identifiable numbers, such as your social security number or government-issued ID If your name does not meet these requirements you will not be eligible for a name-change. If your name meets the eligibility criteria, you may submit a name change request to our email support team using the "Contact Us" option found on the left-hand side of this page. When creating your request, select Battlefield 3 as the product and specify the platform you are currently using to play the game (PC, Xbox 360, Playstation 3). When submitting your request, "Chat" support may be an available option, however you must select the option for "Email Support." Requests not submitted through this web-form will not be eligible. Fill out the remaining fields and be sure to specify the "Category" as depicted in the screenshot below to complete and submit your name change request.

 

:hmm:

 

Hva i h*lvete skal jeg gjøre?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Putte Origin kontoen og passordet mitt inn på et tredjeparts program laget av en eller annen russer på redit virker litt sketshi. Litt kjipt om man finner ut at kontoen din er stjålet natten den 27ende :ph34r:

 

Tror jeg ville holdt meg til EA og "lovlige" support funksjoner :innocent: Selv om det var veldig fustrerende å ha samme nick i spillet som på Origin kontoen under beta og alpha trial. Kan ikke tenke meg noe annet enn at de fikser på det der Asap, eller at du kan kalle soldaten din det du vil.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Putte Origin kontoen og passordet mitt inn på et tredjeparts program laget av en eller annen russer på redit virker litt sketshi. Litt kjipt om man finner ut at kontoen din er stjålet natten den 27ende :ph34r:

 

Tror jeg ville holdt meg til EA og "lovlige" support funksjoner :innocent: Selv om det var veldig fustrerende å ha samme nick i spillet som på Origin kontoen under beta og alpha trial. Kan ikke tenke meg noe annet enn at de fikser på det der Asap, eller at du kan kalle soldaten din det du vil.

Den metoden som er nevnt bruker API'et til EA\Origin. Den er også opensource, så om du kan et snev programmering, så kan du jo compilere den ut selv. Uansett, så bør man tenke seg om når man skriver inn brukernavn+passord på tredjeparts software. Selv brukte jeg en iPhone app (som er laget av EA) hvor jeg kunne bytte master id.

Lenke til kommentar

Kan man kun spawne på squad commanders? Håper virkelig ikke det blir sånn.

 

Blir for lett å kunne spawne på alle, hvis man har en squad leader som på BF2 må man tenke litt mer taktisk.

Håper det blir mulig å spawne på alle. Irriterende som squad leader bestemmer seg for å være sniper langt unna kampen og man ald lt id må løpe inn...

 

Hvordan blir man squad leader?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...