Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vet ikkje om linken allerede er postet, men dere burde ihvertfall ta en tur innom her kl 22:00 ikveld. thumbup.gif

 

Takk for linken! Var utrolig mye positive ting som kom frem!

 

Samtidig som infoen om de nye kartene viser at BF3 kommer til å bli "ett helt nytt spill" som DICE så lenge har prøvd å få oss til å forstå.

 

 

*Kan se hvilke perk folk i squaden kjører, og hvilken klasse de spiller

 

Det kunne man jo gjøre i betaen også

 

poffroflcopter.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har man muligheten til å vinne noe, ved å være medlem av battle.no?

 

Bare å registrere seg på battle.no så har du muligheten til å være med ja. Mer info kommer på Mandag på www.battle.no

Vi korter ned ventetida den siste uka før spillet kommer med fine premier fra Digital Impuls, PCworld Norge og EA/DICE.

 

Flott, da har jeg en mulighet til å vinne, siden jeg har vært medlem noen år :thumbup: .

 

15 August la battle.no om til nytt forum og det jobbes med ny portal, dessverre var det vankelig å flytte en medlemsbase på over 20 0000 medlemmer. Derfor må både gamle og nye medlemmer gjøre en ny registrering :ermm:

 

En positiv side er at medlemstallet er "aktive" medlemmer.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Hvordan har man muligheten til å vinne noe, ved å være medlem av battle.no?

 

Bare å registrere seg på battle.no så har du muligheten til å være med ja. Mer info kommer på Mandag på www.battle.no

Vi korter ned ventetida den siste uka før spillet kommer med fine premier fra Digital Impuls, PCworld Norge og EA/DICE.

 

Flott, da har jeg en mulighet til å vinne, siden jeg har vært medlem noen år :thumbup: .

 

 

15 August la battle.no om til nytt forum og det jobbes med ny portal, dessverre var det vankelig å flytte en medlemsbase på over 20 0000 medlemmer. Derfor må både gamle og nye medlemmer gjøre en ny registrering :ermm:

 

En positiv side er at medlemstallet er "aktive" medlemmer.

 

 

 

Takk for info! Jeg registrerte meg allerede i august på nytt, så det er i boks.

Jeg har hatt mye glede av medlemskapet, så kan trygt anbefale battle.no til andre.

Da ser jeg frem til trekningene og håper vi alle vinner noe!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Hvordan blir preloading for oss som har forhåndsbestilt fysisk i butikk som Gamestop? Må vi vente til 26/27? Er vel egenlig ikke så stort problem, da vi får lagt det inn fra DVD, og slipper å laste ned spillet.

Tipper man må laste ned en patch på release dagen eller noe slikt. Mtp DVD'en er vel trykket opp for en god stund siden. Sikkert ikke så kjempe stor men :thumbup:

Lenke til kommentar

Ting som er bekreftet så langt :D

 

- Kharg island confirmed to be the most largest map in BF3 with 7 flags.

- Damavand Peak's looking to be epic, with proper BF2-like flag placement.

- World map similar to BF2-like.

- Tanks seem to be buffed.

- Operation Firestorm plays really well, flag placement is decent, despite the footage we've been shown.

- Little bird will be on Damavand Peak.

- Squad Leader only spawn system is seems to be back.

 

 

KILDE:

 

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1440626-played-battlefield-3-ea-preview-event-8.html

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan blir preloading for oss som har forhåndsbestilt fysisk i butikk som Gamestop? Må vi vente til 26/27? Er vel egenlig ikke så stort problem, da vi får lagt det inn fra DVD, og slipper å laste ned spillet.

Tipper man må laste ned en patch på release dagen eller noe slikt. Mtp DVD'en er vel trykket opp for en god stund siden. Sikkert ikke så kjempe stor men :thumbup:

 

Tror ikke den har gått Gold enda. DVS at den er forsatt ikke gått til "trykk".

Lenke til kommentar

Is case someone missed it:

 

Hit Registration Improved

The server at the Nvidia LAN was setup in Los Angeles, 5 hours away from the event. The hit registration and net code have been fixed from the beta. Now you will be able to know exactly when and where you are getting shot from rather then falling and thinking you got “one shotted” like in the Open Beta.

 

Tons of Vehicles

Operation Firestorm (The desert Oil field map) is much larger then Caspian Border. Each team gets 6 Main Battle Tanks at start + the ones from spawn points. This map has diversity of two story factory buildings with 500m or more between control points on conquest mode. This map is vehicle focus rather then infantry. We personally can’t wait to roll with our friends in a 6 M1-Abrams deep armor column.

 

Mini / Full map is back

The full blown mini-map is back like the original battlefield, when you open up you can see your teammates as well as spotted enemies

Mortar for kicking lalala

 

Many have wondered what the Mortar unlock would be like. When you mount it, the minimap appears with a crosshair of where to drop your mortar round down on. This is a sign that DICE will probably implement more artillery items in the future.

3D Spotting is Tweaked

Now the 3D Spotting works properly. You will lose track of your enemies when they got out of view be it in a bush or around a corner.

Manage your Squad

Squad Management is back with up to 8 Squads. In this build the commorose wasn’t enabled so you were forced to use Q (spotting key) to place squad orders. Our guess is once commorose is implemented, a squad order system much like battlefield 2 will be brought back.

 

If you hated the Beta, all has changed

From what we’ve heard from everyone at the NVIDIA LAN event, this build is very polished and has made those with doubts really quite excited for Battlefield 3. It really looks like this game is the true sequel we are waiting for. Thanks to DICE for working so hard on this to get it in our hands in just under 2 weeks. We will be sure to keep you posted if we learn any more details on teh conquest version of Damavand Peaks. We know you are all eager to hear about that base jumping segment!

 

NVIDIA LAN 6 Podcast Recap + Video

 

KILDE: http://battlefieldo.com/nvidialanbf3/

Endret av Heradon
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kan man kun spawne på squad commanders? Håper virkelig ikke det blir sånn.

 

Blir for lett å kunne spawne på alle, hvis man har en squad leader som på BF2 må man tenke litt mer taktisk.

 

Det blir for taktisk. Etter min mening fungerte squad spawn systemet MYE bedre i BC2 enn i BF2, og dette er enda mere kritisk i BF3 hvor kartene er like store som BF2.

 

At man kun kan spawne på squad leader er kansje bedre om spiller en hardcore taktisk spillestil, men for spillere flest vil squad spawning på alle members funke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...